facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: 5x DUO ticket voor Het Zingpaleis (24/10 Hasselt)

    * * * GAME OVER * * * We wensen de 5 winnaars (Nan De Decker, Steph Munoz, David De Ryck, Sabine Leijnen en Magda De Wit) veel zingplezier! De winnaars zullen door de organisatie per mail gecontacteerd worden!

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CD REVIEW: Discobaar A Moeder – 2x dubbel CD (Universal)

    "VOLLE GAS" - de 1e dubbelcd van Discobaar A Moeder (Universal) is nog steeds overal te verkijgen! Vanaf 14/08 is "2de VITESSE" ook overal te koop: weer een dubbele compilatiecd bij Universal, maar deze keer met extra's: vocale intermezzo's én overal een klein presentje in verstopt! NOG NIEUWS: heel de zomer lang…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • INTERVIEW: Feed The Rhino zanger Lee Tobin

    FEED THE RHINO is een enorm stevige, en vooral energetische band! Met hun beukende metalcore, melodieuze elementen, catchy meezingers, technisch hoogstaande metal, zeer afwisselende zang- en brulpartijen en daaraan gekoppeld een energieke live-show spreken ze in eigen land al een enorm publiek aan en veroveren beetje bij beetje de rest…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • Welke brandblusser kies ik best om mijn woning te beveiligen? + PROMOAANBIEDING

    Welke brandblusser kies ik best om mijn woning te beveiligen? DewoFire brandbeveiliging is een toonzetter aangaande kwalitatieve brandwerende materialen. Zo zijn ze gespecialiseerd in verkoop en onderhoud van allerlei brandblussers, optische rook- en CO - melders – vuurdekens – haspels – signalisatie ed.…. Hun afzetmarkt is in hoofdzaak de KMO en de…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • (TATTOO) BOOK REVIEW: Eleven Fourteen Vol. 2 (Scorpion Front Publ.)

    ElevenFourteen Vol 2. is de bijdrage van meer dan 180 tattoo artiesten uit de hele wereld. Deze hardcover publicatie is voorzien van een voorwoord door de onberispelijke Aaron Coleman. Met pagina na pagina vol dynamische flashes heeft dit boek een carrière waarde van referentie. Een must have voor elke professionele…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • (TATTOO) BOOK REVIEW: Traditional American Tattoo Design: Where It Came From and Its Evolution (Schiffer publishing)

    (Englisch language bellow) De evolutie van tattoo kunst in America wordt uitgestald in 265 indrukwekkende originele tattoo flash bladen en inzichtgevende teksten geschreven door een tattoo artiest die op zichzelf heeft ontworpen sinds 1960. Militaire, religieuze, figuurlijke en dierlijke thema’s worden weergeven in de vele honderden ontwerpen -. Veranderingen in de…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • K’s Choice stelde hun stevigste album ooit voor! [fotospecial]

    Op woensdag 22 april stelde K’s Choice hun nieuwe album ‘The Phantom Cowboy’ live voor. ’s Avonds stelt K’s Choice hun nieuwe plaat voor op het release concert in de uitverkochte Zappa club in Antwerpen. Op Deezer kan je het nieuwe album nu al beluisteren en op iTunes krijg je al meteen…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Silicon Valley – seizoen 1 (WHV)

    Zowel Steve Jobs als Mark Zuckerberg trokken er ooit met hun boterhammendoos naar het werk, en het gebied bulkt van de knappe koppen. Ook regisseur Mike Judge (Office Space, King of the Hill, Beavis & Butt-Head) was er even tewerkgesteld, en met Silicon Valley schreef hij een bijzonder knappe en…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • FESTIVAL UPDATE: With Full Force XXII

    Het eerste weekend is standaard het Rock Werchter-weekend in ons Belgenlandje. Echter, aangezien ze een week zijn opgeschoven, waarbij ze Graspop meesleuren en onze aanwezigheid even in het gedrang brachten, én alweer ettelijke euro’s duurder zijn geworden, zijn wij heel tevreden om te melden dat wij die anders typische Werchter-periode…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CONCERT REPORT: Paaspop 2015 + FOTOSPECIAL

    Wie aan Pasen denkt, denkt vooral aan de eitjes rapen met de kindjes, de Paashaas met de Paasklokken en het verplichte rondje aan de familie op zondagmiddag. Gelukkig hebben ze in Nederland een alternatief te bieden voor wie geen liefhebber is van de feestdag. Sinds 1974 vindt in Schijndel het…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: 5x familietickets voor de bioscoopfilm Bibi & Tina

    * * * GAME OVER * * * we wensen de winnaars veel kijkplezier! Bibi Blocksberg is een meisje met bijzondere krachten: ze is een heks. Met haar beste vriendin Tina brengt ze de zomervakantie door bij de manege. Samen gaan de twee iedere dag heerlijk paardrijden. Maar deze zomer zijn er…

Home » Afgelopen Wedstrijden » HIER GEWONNEN: 5x familietickets voor de bioscoopfilm Bibi & Tina
Download PDF
  • Helemaal trendy: nieuwe, dynamische en compacte SUV voor snelgroeiende markt
  • Helemaal stijlvol: elegante Opel met sportieve lijnen en strakke verhoudingen
  • Helemaal ruim: heel wat plaats voor avontuurlijke passagiers en hun bagage
  • Helemaal onder controle: gripcontrole voor optimale tractie op elk oppervlak
  • Helemaal alert: automatische noodrem, voetgangersdetectie, waarschuwing bij slaperigheid
  • Helemaal verlicht: adaptief AFL-verlichtingssysteem met integrale ledkoplampen
  • Helemaal familiaal: na Mokka X en Crossland X, derde telg in Opel X-familie

Dit is waar sportiviteit en de zin naar avontuur elkaar ontmoeten: moderne en dynamische lijnen, een coole offroad-look en een hogere zitpositie met goede zichtbaarheid rondom, typisch voor een SUV. Dit is de nieuwe Opel Grandland X, met aan boord een scala aan toptechnologieën en heel wat ruimte voor maximaal vijf avontuurlijke passagiers, hun bagage en sportuitrusting. Deze kwaliteiten maken dit model tot een nieuwe mededinger in het snelgroeiende SUV-segment. Alleen al in de compacte klasse is het SUV-aandeel gestegen van zeven procent in 2010 tot bijna 20 procent vandaag. De atletische look van de 4,48 meter lange Grandland X wordt geaccentueerd door strakke, gespierde buiten­afmetingen en korte overhangen. Met de optionele tweekleurige afwerking krijgt de compacte SUV bovendien een heel eigen stijl. De Opel Grandland X gaat in wereld­première op het Internationale Autosalon (IAA) van Frankfurt (14-24 september 2017).

2017 Opel Grandland X

In het najaar komt de optimaal uitgeruste en goed gepositioneerde nieuwe Grandland X op de markt als de derde telg in de Opel X-familie. Hij komt broer Opel Crossland X en bestseller Opel Mokka X vervoegen. Beide modellen zijn ongeveer 20 centimeter korter. Tegelijkertijd vult de Grandland X het uitgebreide Opel-aanbod – van Astra tot Zafira – in het uiterst populaire compacte segment aan.

“Een stijlvolle nieuwkomer staat klaar om het snelgroeiende compacte SUV-segment binnen te dringen – en dat is onze nieuwe Opel Grandland X. Zijn naam staat voor avontuur, onafhankelijkheid en overvloed. De Grandland X ziet er uitermate aantrekkelijk uit met zijn sportieve design en zal ervoor zorgen dat nieuwe klanten enthousiast raken over het merk Opel. Naast typische SUV-kwaliteiten, biedt de wagen tevens een scala aan toptechnologieën die tegelijkertijd zorgen voor meer veiligheid en een aangenaam rijgedrag. Met de Grandland X brengt Opel een coole SUV met een sterke ‘Wil ik hebben’-factor op de markt”, zegt Opel-CEO Dr. Karl-Thomas Neumann.

2017 Opel Grandland X

De uiterst moderne rijhulpsystemen en comfortuitrusting in de Grandland X zijn eersteklas: de adaptieve cruisecontrol (Adaptive Cruise Control) met voetgangersdetectie en automatische noodrem (Automatic Emergency Braking), de waarschuwing voor slaperigheid bij de bestuurder (Driver Drowsiness Alert), de geavanceerde parkeerhulp (Advanced Park Assist) en de camera van 360° zijn maar enkele hoogtepunten in het aanbod. De ergonomische zetels met AGR-certificatie (Aktion Gesunder Rücken e.V., Vereniging voor een gezonde rug), de stuurverwarming, de zetelverwarming vooraan en achteraan en de achterklep die opengaat met een eenvoudige schopbeweging garanderen comfort van hoog niveau. Typisch voor Opel: de bestuurders en passagiers van de Grandland X genieten van topconnectiviteit met IntelliLink-systemen van de nieuwste generatie en de persoonlijke connectiviteits- en hulpverleningsdienst Opel OnStar, die nu nieuwe diensten omvat, zoals het boeken van een hotelkamer[1] of het zoeken van een parking[2]. Het is tevens mogelijk om smartphones draadloos op te laden via inductieladen. Opel blijft aanspraak maken op het leiderschap wat betreft verlichtings­technologie en heeft de Grandland X uitgerust met heldere rijlichten dankzij de adaptieve AFL-verlichting vooraan (Adaptive Forward Lighting) met ledkoplampen. Functies zoals hoekverlichting, grootlichtassistent en automatische nivellering garanderen een optimale verlichting van de weg voor de auto en verzekeren ook in het donker heel wat rijplezier.

2017 Opel Grandland X

Eén ding is zeker met de Grandland X: veilig rijplezier het hele jaar rond, op elk wegdek. Dat is onder andere te danken aan de optionele elektronische gripcontrole (Grip Control) die vooral met M&S-banden optimale tractie biedt in de meest uiteenlopende rijomstandigheden. De bestuurder kan kiezen uit vijf rijmodi. Het systeem past dan de koppelverdeling naar de voorste wielen aan, staat indien nodig enige slip toe en past in combinatie met de automatische versnellingsbak de schakelpunten en de reactie van het gaspedaal aan. Zo blijft de tractie optimaal en het rijgedrag stabiel, of de Grandland X nu op sneeuw, modder, zand of een nat wegdek rijdt.

2017 Opel Grandland X

Scherp design met verfijnde details: zo elegant kan een SUV eruitzien

Met zijn 4.477 millimeter lengte, 1.844 millimeter breedte en 1.636 millimeter hoogte is de nieuwe Opel Grandland X vanuit elke hoek van zijn sportieve verschijning een coole, robuuste SUV. Vooraan boven de beschermplaat pronkt de stoere grille met de Opel‑bliksem. De verchroomde vleugels omarmen het merklogo en vloeien naar buiten toe over in de slanke ledkoplampen met dubbele vleugelvorm. Dat maakt de voorkant van de Grandland X visueel breder en geeft hem een krachtig, stevig postuur. De motorkap vertoont de typische vouw van Opel, een uitdrukking van Opels designfilosofie waarbij sculpturale vormen samengaan met Duitse precisie.

2017 Opel Grandland X

Aan de zijkant valt de aantrekkelijke combinatie van ruige SUV-charme en elegante lijnen op. De gespierde, sculpturale wielkasten en de beschermende bekleding aan de onderkant van het koetswerk geven de Grandland X een echte 4×4-uitstraling. De heldere lijnen en de verfijnde sikkel onderaan de deuren identificeren de nieuwe Grandland X dan weer als een telg van de Opel-familie. De optionele tweekleurige afwerking met het dak in contrasterend zwart geeft een extra dosis individualiteit. De soepele overgang naar de rest van het koetswerk wordt benadrukt door de optisch ‘doorbroken’ C-stijl, die ook een dynamische link legt met de achterkant. Achteraan toont de Grandland X tot in de kleinste details wat SUV-design echt betekent: het brede postuur en de zilverkleurige rijbeveiliging onderaan met geïntegreerde uitlaatpijpen links en rechts benadrukken samen met de daarboven gepositioneerde beschermende bekleding en de slanke ledachterlichten het sportieve, gespierde karakter van de nieuwkomer.

“De nieuwe Grandland X, die er compact, sportief en gespierd uitziet, is een moderne SUV met een bijzondere uitstraling en een expressief ontwerp. We hebben onze Opel-designfilosofie verder verfijnd om een SUV te creëren die sportiviteit combineert met elegantie waardoor de wagen uitgroeit tot een absolute blikvanger in zijn segment”, verklaart Mark Adams, Vice President Design.

Dezelfde kwaliteitsuitstraling is ook terug te vinden in het interieur van de Grandland X: het instrumentenbord en de centrale console met aanraakscherm hebben een overzichtelijke indeling en zijn horizontaal uitgelijnd voor de bestuurder. De centrale console heeft drie horizontale rijen bedieningselementen voor een snelle en intuïtieve toegang tot infotainment, klimaatregeling en chassisfuncties. De oppervlakken van het interieur voelen erg aangenaam aan, waardoor bestuurder en passagiers een behaaglijk en comfortabel gevoel krijgen in alle zetels. Zij kunnen genieten van de kenmerkende hoge zitpositie van een SUV, die het in- en uitstappen vergemakkelijkt en goede zichtbaarheid rondom garandeert. De lange wielbasis van 2.675 millimeter zorgt er tevens voor dat de compacte SUV veel ruimte biedt aan maximaal vijf personen. En in kofferruimte met een laadvolume van 514 tot maximum 1.652 liter is veel plaats voor bagage en sportuitrusting. Met al deze kenmerken kan de Opel Grandland X het opnemen tegen de ruimste breaks in de compacte klasse.

[1] Via booking.com. E-mailadres en kredietkaart vereist.

[2] Via Parkopedia.


*

Reclame