facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: 5x DUO ticket voor Het Zingpaleis (24/10 Hasselt)

    * * * GAME OVER * * * We wensen de 5 winnaars (Nan De Decker, Steph Munoz, David De Ryck, Sabine Leijnen en Magda De Wit) veel zingplezier! De winnaars zullen door de organisatie per mail gecontacteerd worden!

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CD REVIEW: Discobaar A Moeder – 2x dubbel CD (Universal)

    "VOLLE GAS" - de 1e dubbelcd van Discobaar A Moeder (Universal) is nog steeds overal te verkijgen! Vanaf 14/08 is "2de VITESSE" ook overal te koop: weer een dubbele compilatiecd bij Universal, maar deze keer met extra's: vocale intermezzo's én overal een klein presentje in verstopt! NOG NIEUWS: heel de zomer lang…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • INTERVIEW: Feed The Rhino zanger Lee Tobin

    FEED THE RHINO is een enorm stevige, en vooral energetische band! Met hun beukende metalcore, melodieuze elementen, catchy meezingers, technisch hoogstaande metal, zeer afwisselende zang- en brulpartijen en daaraan gekoppeld een energieke live-show spreken ze in eigen land al een enorm publiek aan en veroveren beetje bij beetje de rest…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • Welke brandblusser kies ik best om mijn woning te beveiligen? + PROMOAANBIEDING

    Welke brandblusser kies ik best om mijn woning te beveiligen? DewoFire brandbeveiliging is een toonzetter aangaande kwalitatieve brandwerende materialen. Zo zijn ze gespecialiseerd in verkoop en onderhoud van allerlei brandblussers, optische rook- en CO - melders – vuurdekens – haspels – signalisatie ed.…. Hun afzetmarkt is in hoofdzaak de KMO en de…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • (TATTOO) BOOK REVIEW: Eleven Fourteen Vol. 2 (Scorpion Front Publ.)

    ElevenFourteen Vol 2. is de bijdrage van meer dan 180 tattoo artiesten uit de hele wereld. Deze hardcover publicatie is voorzien van een voorwoord door de onberispelijke Aaron Coleman. Met pagina na pagina vol dynamische flashes heeft dit boek een carrière waarde van referentie. Een must have voor elke professionele…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • (TATTOO) BOOK REVIEW: Traditional American Tattoo Design: Where It Came From and Its Evolution (Schiffer publishing)

    (Englisch language bellow) De evolutie van tattoo kunst in America wordt uitgestald in 265 indrukwekkende originele tattoo flash bladen en inzichtgevende teksten geschreven door een tattoo artiest die op zichzelf heeft ontworpen sinds 1960. Militaire, religieuze, figuurlijke en dierlijke thema’s worden weergeven in de vele honderden ontwerpen -. Veranderingen in de…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • K’s Choice stelde hun stevigste album ooit voor! [fotospecial]

    Op woensdag 22 april stelde K’s Choice hun nieuwe album ‘The Phantom Cowboy’ live voor. ’s Avonds stelt K’s Choice hun nieuwe plaat voor op het release concert in de uitverkochte Zappa club in Antwerpen. Op Deezer kan je het nieuwe album nu al beluisteren en op iTunes krijg je al meteen…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Silicon Valley – seizoen 1 (WHV)

    Zowel Steve Jobs als Mark Zuckerberg trokken er ooit met hun boterhammendoos naar het werk, en het gebied bulkt van de knappe koppen. Ook regisseur Mike Judge (Office Space, King of the Hill, Beavis & Butt-Head) was er even tewerkgesteld, en met Silicon Valley schreef hij een bijzonder knappe en…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • FESTIVAL UPDATE: With Full Force XXII

    Het eerste weekend is standaard het Rock Werchter-weekend in ons Belgenlandje. Echter, aangezien ze een week zijn opgeschoven, waarbij ze Graspop meesleuren en onze aanwezigheid even in het gedrang brachten, én alweer ettelijke euro’s duurder zijn geworden, zijn wij heel tevreden om te melden dat wij die anders typische Werchter-periode…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CONCERT REPORT: Paaspop 2015 + FOTOSPECIAL

    Wie aan Pasen denkt, denkt vooral aan de eitjes rapen met de kindjes, de Paashaas met de Paasklokken en het verplichte rondje aan de familie op zondagmiddag. Gelukkig hebben ze in Nederland een alternatief te bieden voor wie geen liefhebber is van de feestdag. Sinds 1974 vindt in Schijndel het…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: 5x familietickets voor de bioscoopfilm Bibi & Tina

    * * * GAME OVER * * * we wensen de winnaars veel kijkplezier! Bibi Blocksberg is een meisje met bijzondere krachten: ze is een heks. Met haar beste vriendin Tina brengt ze de zomervakantie door bij de manege. Samen gaan de twee iedere dag heerlijk paardrijden. Maar deze zomer zijn er…

Home » Afgelopen Wedstrijden » HIER GEWONNEN: 5x familietickets voor de bioscoopfilm Bibi & Tina
Download PDF
  • Eenduidige merkbelofte: Opel maakt toekomstige technologieën toegankelijk voor iedereen
  • Innovaties voor het grote publiek: aanpak ingebakken in geschiedenis van het merk
  • Paradigmaverschuiving: van autofabrikant naar geconnecteerde mobiliteitsprovider
  • Voor de digitale wereld: nieuwe Opel-bliksem staat voor duidelijkheid en mobiliteit
  • “Duitse technologie voor iedereen”: campagne voor de nieuwe Insignia met Jürgen Klopp

HET OPELMANIFEST

We weten niet wat de toekomst voor ons in petto heeft.
Maar we willen dat iedereen er deel van uitmaakt.
Waarom zou wat belangrijk is voor iedereen, slechts toegankelijk zijn voor enkelen?
Vooruitgang die geluidsoverlast, uitstoot en ongelukken een halt toeroept.
Netwerken die ons verbinden met zij die voor ons het belangrijkst zijn.
Auto’s die zich aanpassen aan hun bestuurders, niet omgekeerd.
Mobiliteit die écht voor iedereen toegankelijk is.
Technologie die met de mens mee evolueert.
We willen niet steeds de eersten zijn.
Maar we willen wel altijd de eersten zijn om de toekomst voor iedereen toegankelijk te maken.
Want nieuwe uitvindingen kunnen de wereld pas veranderen als ze beschikbaar zijn voor iedereen.

Het nieuwe devies van het merk Opel luidt “De toekomst is voor iedereen” en benadrukt de eigen verwachtingen van het bedrijf: Opel democratiseert toekomstige technologieën en maakt ze toegankelijk voor iedereen. Deze aanpak zit ingebakken in de geschiedenis van het merk en blijkt uit voorbeelden zoals het standaard aanbieden van de gesloten driewegkatalysator (1989), het uitrusten van alle personenwagens met full-size airbags (1995), de introductie van de persoonlijke connectiviteits- en hulpverleningsdienst Opel OnStar (2015) en de huidige lancering van de revolutionaire elektrische auto Opel Ampera‑e, met een rijbereik van 520 kilometer (volgens NEDC). In de crossmediacampagne voor het nieuwe vlaggenschip Insignia is voor het eerst het gloednieuwe devies en het verfijnde Opel-logo met de bliksemschicht te zien. Jürgen Klopp is de perfecte ambassadeur voor de nieuwe kernspreuk van het merk.

De automobielindustrie verandert sneller en meer fundamenteel dan ooit tevoren. Het voertuig zelf staat niet langer centraal. De aandacht verschuift naar mobiliteit, wat tot een paradigmawisseling leidt. Van mechanisch naar digitaal, van brandstof naar elektriciteit, van privéauto naar mobiliteitsoplossingen voor elke situatie. “Het nieuwe motto – ‘De toekomst is voor iedereen’ – vindt zijn oorsprong in de ziel van Opel. Het is een verbintenis, een aanpak en een verplichting – en dus veel meer dan een eenvoudige merkbelofte. Het merk is een pionier voor het democratiseren van innovaties. We maakten premium technologieën altijd al beschikbaar voor het grote publiek. Het nieuwe devies slaat een brug tussen de geschiedenis van Opel en de toekomstplannen van het merk. Dat motiveert ons. Dat is waar het merk Opel voor staat”, zegt Opel CMO Tina Müller.

Vijf woorden, één boodschap: Opel stuurt innovaties de wereld in

Het nieuwe motto benadrukt twee kanten van Opels merkpositionering: “De toekomst …” – deze referentie geeft aan dat toonaangevende mobiliteitsoplossingen enkel mogelijk zijn dankzij constante innovaties. Daar werkt Opel dagelijks aan. “ … is voor iedereen” benadrukt dat deze oplossingen en toekomstige technologieën niet het alleenrecht van een handvol uitverkorenen zijn, maar voor iedereen bedoeld zijn. “De toekomst is geen elitaire luxe, maar levenskwaliteit voor iedereen”, aldus Tina Müller. Opel heeft altijd al baanbrekend werk verricht voor het democratiseren van innovaties en premium technologieën. De introductie van de gesloten driewegkatalysator en het uitrusten van alle passagierswagens met full-size airbags worden gezien als mijlpalen voor milieu- en veiligheidsbewustzijn. Recenter getuigden hiervan de baanbrekende IntelliLux LED Matrix verlichting in de middelgrote en compacte segmenten, de persoonlijke connectiviteits- en hulpverleningsdienst Opel OnStar en de revolutionaire elektrische auto Opel Ampera-e. Deze technologieën maken rijden veiliger en aangenamer. Met andere woorden: beter voor iedereen. “De innovaties die wij willen afleveren, worden niet ontworpen door ingenieurs voor ingenieurs, maar door ingenieurs voor iedereen”, zegt Tina Müller. Zo wil Opel een belangrijke bijdrage leveren tot een meer humane mobiliteitswereld. Een wereld van morgen, die gekenmerkt zal zijn door autonoom, elektrisch rijden en waarin mensen altijd mobiel en geconnecteerd zullen zijn. Een wereld waarop het motto “De toekomst is voor iedereen” perfect van toepassing is.

“Dit devies van het merk is niet alleen een externe aanpak, maar ook een interne missie: het stuurt een sterk intern signaal naar onze werknemers, die elke dag met hart en ziel werken aan de toekomst”, voegt Tina Müller eraan toe. De nieuwe merkpositionering werd uitgewerkt in samenwerking met Scholz & Friends. Het agentschap verzorgde reeds de “Umparken im Kopf” (‘Anders gaan denken’)-campagne uit 2014, een van de meest succesvolle automobielreclamecampagnes in Duitsland, die bovendien een belangrijke rol speelde in de comeback van het merk Opel. “Umparken im Kopf” stond voor een nieuwe manier van denken zonder vooroordelen. “De toekomst is voor iedereen” vertegenwoordigt de overtuiging dat we enkel samen de toekomst aankunnen. Beide beweringen hebben één kenmerk gemeen: Ze getuigen van een houding die het merk overstijgt en verder gaat dan de automobielindustrie”, zegt Frank-Michael Schmidt, CEO van Scholz & Friends.

Ook de nieuwe Opel-bliksem kondigt een nieuw tijdperk aan. Concentreren op het essentiële is doorslaggevend. Daarom moest het nieuwe logo van Opel zowel duidelijk als eenvoudig zijn. Alle communicatiekanalen zullen vanaf vandaag dus een Opel-logo met een heldere 2D-look gebruiken. Natuurlijk blijven de basisonderdelen van het kenmerkende logo behouden: de cirkel symboliseert het stuurwiel, de bliksemschicht straalt dan weer pure energie uit. Gemakkelijk in een oogopslag te herkennen: eenvoudig – rechtdoor – direct.

Een voorbeeld van moderne leiderschapsstijl: nieuwe Insignia met premium technologie voor iedereen

De nieuwe Opel Insignia vertaalt het nieuwe devies perfect in een product. De nieuwkomer is de eerste productieauto met het nieuwe logo – in 3D in dit geval – en biedt een ruimere waaier aan intelligente technologieën dan enig ander model in zijn segment. Het aanbod gaat van de baanbrekende IntelliLux LED Matrix verlichting en het ultramoderne vierwielaandrijvingssysteem, langs intelligente rijhulpsystemen, tot het head-up display. Een aantrekkelijk aanbod, vooral voor klanten die voorheen meer interesse toonden voor dure premium merken. De nieuwe Insignia is met andere woorden een geboren leider – gemaakt in Duitsland. De nieuwe 360°-communicatiecampagne begint met de toepasselijke slogan ‘Duitse technologie voor iedereen’, en Opel-merkambassadeur Jürgen Klopp neemt de hoofdrol op zich.

Deze ongebruikelijke reclamespot, die nu van start gaat, staat centraal in de campagne en laat er geen twijfel over bestaan: “Er is een nieuwe leider. Autoritair – maar niet bevelend. Berekend – maar met oog voor gevoelens. Vooruitstrevend – en hij leidt iedereen mee de toekomst in. De nieuwe Insignia. Duitse technologie voor iedereen.” Voor motiverende leiders die vooraan staan – en niemand achterlaten. De nieuwe Insignia is gemaakt voor zo’n mensen, want het is een auto voor zij die weten wat er echt toe doet. En wie kan dit beter uiten dan de toegankelijke, onconventionele Jürgen Klopp?

“Tijd voor een nieuwe leiderschapsstijl. Al onze producten stralen dit uit, vooral de nieuwe Insignia – ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd in Rüsselsheim. Ons vlaggenschip is het resultaat van Duitse engineering en biedt premium technologie aan die voorheen enkel beschikbaar was in luxeauto’s. De conventionele grenzen? Die zijn er om overschreden te worden”, zegt Opel Chief Marketing Officer, Tina Müller.

Daarom staat de slogan ‘Duitse technologie voor iedereen’ centraal in deze uitvoerige 360º-communicatiecampagne voor de nieuwe Insignia. De campagne is vanaf nu te zien via alle media – van tv, internet en sociale media tot radio, advertenties en reclameborden.

Campagnespots: de nieuwe Insignia gaat ervoor

De nieuwe Insignia is een echte teamspeler die nieuwe deuren opent. Dat tonen de andere reclamespots ook. Zij zoomen in op de innovaties van dit vlaggenschip van Opel, op de premium technologieën die de Insignia een voordeel geven en tegelijkertijd andere weggebruikers helpen.

Sterke punten van de nieuwe Insignia zijn online te ontdekken. Op www.opel.be en YouTube kunnen internetgebruikers zien hoe de nieuwe Insignia business class comfort aanbiedt en veiligheid vooropstelt in een aantal korte filmpjes over de ergonomische premium zetels met AGR-label, de automatische achterklep en de automatische noodrem met voetgangersdetectie. De Insignia biedt de typische eersteklas connectiviteit van Opel aan met IntelliLink, smartphone-integratie en Opel OnStar, die onder meer 24/24 bereikbare noodhulp omvat en nieuwe diensten zoals hotelkamers reserveren[1] en een parking zoeken[2]. Deze diensten maken het leven gemakkelijker, voor iedereen.

Nieuwe leiders hebben een breed gezichtsveld en raken de weg niet kwijt in het donker – met de baanbrekende LED Matrix verlichting. Ze nemen het voortouw – en verliezen geen grip, dankzij de vooruitstrevende vierwielaandrijving met Twinster-koppelvectoring.

Socialemediacampagne: “De baas heeft altijd het laatste woord: dank u!”

Opel legt uit waar de Insignia van de nieuwe generatie voor staat met boodschappen voor elke doelgroep en speciale ‘Guiding Tips’ op socialemediakanalen zoals Facebook en LinkedIn. Ietwat ironische uitspraken als “de baas heeft altijd het laatste woord: dank u!” illustreren dat teamspelers verder raken in het leven. De nieuwe Opel Insignia is daar het perfecte voorbeeld van met zijn sportieve, elegante, onderkoelde verschijning vol toptechnologie.

Net als voor andere Opel-campagnes stond reclamebureau Scholz & Friends Hamburg aan het roer van deze 360°-campagne voor de Insignia. Creative Director Niels Alzen: “De nieuwe Insignia is geen wagen voor autocraten! Deze sterke boodschap komt op het juiste moment in een wereld waar sommigen alleen willen heersen. Met deze Insignia-campagne in blockbusterformaat roepen wij op tot een meer integratieve leiderschapsstijl.”

Het nieuwe devies van Opel, “De toekomst is voor iedereen”, is een verbintenis, een aanpak en een verplichting. Samen met het grootste productoffensief in de geschiedenis van het bedrijf (“7 in 17”), is het merk helemaal klaar voor de toekomst.

[1] Via Booking.com. E-mailadres en kredietkaart vereist.
[2] Via Parkopedia.


*

Reclame