facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: 5x DUO ticket voor Het Zingpaleis (24/10 Hasselt)

    * * * GAME OVER * * * We wensen de 5 winnaars (Nan De Decker, Steph Munoz, David De Ryck, Sabine Leijnen en Magda De Wit) veel zingplezier! De winnaars zullen door de organisatie per mail gecontacteerd worden!

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CD REVIEW: Discobaar A Moeder – 2x dubbel CD (Universal)

    "VOLLE GAS" - de 1e dubbelcd van Discobaar A Moeder (Universal) is nog steeds overal te verkijgen! Vanaf 14/08 is "2de VITESSE" ook overal te koop: weer een dubbele compilatiecd bij Universal, maar deze keer met extra's: vocale intermezzo's én overal een klein presentje in verstopt! NOG NIEUWS: heel de zomer lang…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • INTERVIEW: Feed The Rhino zanger Lee Tobin

    FEED THE RHINO is een enorm stevige, en vooral energetische band! Met hun beukende metalcore, melodieuze elementen, catchy meezingers, technisch hoogstaande metal, zeer afwisselende zang- en brulpartijen en daaraan gekoppeld een energieke live-show spreken ze in eigen land al een enorm publiek aan en veroveren beetje bij beetje de rest…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • Welke brandblusser kies ik best om mijn woning te beveiligen? + PROMOAANBIEDING

    Welke brandblusser kies ik best om mijn woning te beveiligen? DewoFire brandbeveiliging is een toonzetter aangaande kwalitatieve brandwerende materialen. Zo zijn ze gespecialiseerd in verkoop en onderhoud van allerlei brandblussers, optische rook- en CO - melders – vuurdekens – haspels – signalisatie ed.…. Hun afzetmarkt is in hoofdzaak de KMO en de…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • (TATTOO) BOOK REVIEW: Eleven Fourteen Vol. 2 (Scorpion Front Publ.)

    ElevenFourteen Vol 2. is de bijdrage van meer dan 180 tattoo artiesten uit de hele wereld. Deze hardcover publicatie is voorzien van een voorwoord door de onberispelijke Aaron Coleman. Met pagina na pagina vol dynamische flashes heeft dit boek een carrière waarde van referentie. Een must have voor elke professionele…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • (TATTOO) BOOK REVIEW: Traditional American Tattoo Design: Where It Came From and Its Evolution (Schiffer publishing)

    (Englisch language bellow) De evolutie van tattoo kunst in America wordt uitgestald in 265 indrukwekkende originele tattoo flash bladen en inzichtgevende teksten geschreven door een tattoo artiest die op zichzelf heeft ontworpen sinds 1960. Militaire, religieuze, figuurlijke en dierlijke thema’s worden weergeven in de vele honderden ontwerpen -. Veranderingen in de…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • K’s Choice stelde hun stevigste album ooit voor! [fotospecial]

    Op woensdag 22 april stelde K’s Choice hun nieuwe album ‘The Phantom Cowboy’ live voor. ’s Avonds stelt K’s Choice hun nieuwe plaat voor op het release concert in de uitverkochte Zappa club in Antwerpen. Op Deezer kan je het nieuwe album nu al beluisteren en op iTunes krijg je al meteen…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Silicon Valley – seizoen 1 (WHV)

    Zowel Steve Jobs als Mark Zuckerberg trokken er ooit met hun boterhammendoos naar het werk, en het gebied bulkt van de knappe koppen. Ook regisseur Mike Judge (Office Space, King of the Hill, Beavis & Butt-Head) was er even tewerkgesteld, en met Silicon Valley schreef hij een bijzonder knappe en…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • FESTIVAL UPDATE: With Full Force XXII

    Het eerste weekend is standaard het Rock Werchter-weekend in ons Belgenlandje. Echter, aangezien ze een week zijn opgeschoven, waarbij ze Graspop meesleuren en onze aanwezigheid even in het gedrang brachten, én alweer ettelijke euro’s duurder zijn geworden, zijn wij heel tevreden om te melden dat wij die anders typische Werchter-periode…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CONCERT REPORT: Paaspop 2015 + FOTOSPECIAL

    Wie aan Pasen denkt, denkt vooral aan de eitjes rapen met de kindjes, de Paashaas met de Paasklokken en het verplichte rondje aan de familie op zondagmiddag. Gelukkig hebben ze in Nederland een alternatief te bieden voor wie geen liefhebber is van de feestdag. Sinds 1974 vindt in Schijndel het…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: 5x familietickets voor de bioscoopfilm Bibi & Tina

    * * * GAME OVER * * * we wensen de winnaars veel kijkplezier! Bibi Blocksberg is een meisje met bijzondere krachten: ze is een heks. Met haar beste vriendin Tina brengt ze de zomervakantie door bij de manege. Samen gaan de twee iedere dag heerlijk paardrijden. Maar deze zomer zijn er…

Home » Afgelopen Wedstrijden » HIER GEWONNEN: 5x familietickets voor de bioscoopfilm Bibi & Tina
Download PDF
  • Op het juiste moment: dynamische compacte SUV voor snelgroeiende markt
  • Stijlvol en ruim: sportieve stijl met strakke verhoudingen en heel wat ruimte
  • Stevige grip: IntelliGrip voor maximale tractie op elk oppervlak
  • Veilig en ontspannend: ultramoderne hulpsystemen vergemakkelijken het rijden
  • Krachtig en zuinig: levendig SUV-rijplezier dankzij efficiënte motoren
  • Eersteklas prijs-prestatieverhouding: standaarduitrusting met technologieën en comfort van hoog niveau
  • Gezinshoofd: derde Opel X-model na Mokka X en Crossland X

Moderne, dynamische lijnen, een coole offroad-look en de typische hoge zitpositie met goede zichtbaarheid van een SUV, een uitgebreide waaier aan toptechnologieën en heel wat ruimte en comfort voor tot vijf avontuurlijke passagiers: dit is de nieuwe Opel Grandland X. De nieuwkomer is een echte uitdager in het bloeiende SUV-segment. Alleen al in de compacte klasse is het SUV-aandeel gestegen van zeven procent in 2010 tot bijna 20 procent vandaag. De perfect uitgeruste nieuwe Grandland X komt op de markt als de derde telg in de Opel X-familie. Hij komt broers Opel Crossland X en bestseller Opel Mokka X gezelschap houden. Beide modellen zijn ongeveer 20 centimeter korter. Tegelijkertijd vormt de Grandland X een aanvulling voor het uitgebreide aanbod van Opel in het uiterst populaire compacte segment – van Astra tot Zafira.

Dat alles heeft bovendien een uiterst aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding. De nieuwe Opel Grandland X , die in wereldpremière ging op het Internationale Autosalon van Frankfurt (IAA), zal binnenkort bij de Belgische dealers beschikbaar zijn met prijzen vanaf 25.000 euro. De standaarduitrusting heeft al talloze functies aan boord. Zo zijn er de leddagrijlichten, de ledachterlichten, de cameragebaseerde waarschuwing bij het ongewild verlaten van de rijstrook (Lane Departure Warning), verkeersbordherkenning (Road Sign Recognition), intelligente cruisecontrol, vertrekhulp voor hellingen (Hill Start Assist), de radio met handenvrij bellen via bluetooth, airconditioning met fijnstof- en geurfilter, comfortzetels met talrijke verstelmogelijkheden en een 40:60-splitsbare en neerklapbare achterbank. Vanaf uitrustingsniveau Edition is Opel OnStar standaard meegeleverd. Door zijn coole, dynamische design is de nieuwe compacte SUV van Opel een echte blikvanger, zeker met de optionele tweekleurige afwerking met contrasterend zwart dak.

Veilig rijplezier: IntelliGrip, ultramoderne rijhulpsystemen en motoren

De Grandland X rijdt even dynamisch als hij eruitziet en biedt boven alles veilig rijplezier het hele jaar door, op elk wegdek. Dat is onder andere te danken aan de optionele elektronische IntelliGrip-tractie (onderdeel van het All Road Pack) die optimale grip garandeert in de meest uiteenlopende rijomstandigheden. De bestuurder kan kiezen uit vijf rijmodi. Het systeem past dan de koppelverdeling naar de voorste wielen aan, staat indien nodig enige slip toe en stelt met de automatische versnellingsbak de schakelpunten en de reactie van het gaspedaal af. Zo blijft de tractie optimaal en het rijgedrag stabiel, of de Grandland X nu op sneeuw, modder, zand of een nat wegdek rijdt.

Verder is in de Grandland X een reeks ultramoderne eersteklas rijhulpsystemen voorzien, waarmee reizen des te ontspannender is: de aanrijdingswaarschuwing vooraan (Forward Collision Alert) met automatische noodrem (Automatic Emergency Braking) en voetgangersdetectie, de waarschuwing voor slaperigheid bij bestuurders (Driver Drowsiness Alert), de geavanceerde parkeerhulp (Advanced Park Assist) en de 360 graden camera. En dat is nog maar een greep uit het aanbod. Andere optionele systemen verhogen de veiligheid nog meer, zoals de automatische cruisecontrol (Automatic Cruise Control) met stopfunctie, die de ingestelde snelheid en volgafstand behoudt en de Grandland X indien nodig volledig tot stilstand brengt of doet versnellen.

The Opel SUV-challenger: viewed from the rear, the sleek C-pillars, “floating” roof, slender LED tail lamps and concave tailgate surface give the new Grandland X a dynamic, sporty appearance.

Opel blijft aanspraak maken op het leiderschap wat betreft verlichtingstechnologie en rust de Grandland X uit met heldere rijlichten, dankzij de adaptieve AFL-verlichting vooraan (Adaptive Forward Lighting) met ledkoplampen (optioneel op Edition, standaard op Innovation). Functies zoals hoekverlichting, grootlichtassistent en automatische nivellering garanderen een optimale verlichting van de weg voor de auto, in alle omstandigheden.

Naast de optionele elektronische IntelliGrip-tractie (onderdeel van het All Road Pack) en vele rijhulpsystemen dragen ook de levendige motoren bij tot het rijplezier in de Grandland X. Initieel is de auto verkrijgbaar met twee motoren met een uitstekende CO2‑uitstoot, een echt pluspunt voor belastingsbesparingen en economische efficiëntie. Beide motoren kunnen worden gecombineerd met een moderne zesversnellingsbak of een automatische zesversnellingsbak met optimale wrijving, en zijn standaard uitgerust met een Start/Stop-systeem.

  • De volledig uit aluminium vervaardigde 1.2 turbobenzinemotor met directe injectie heeft een vermogen van 96 kW/130 pk en een maximumkoppel van 230 Nm vanaf 1.750 t/min (brandstofverbruik volgens NEDC: in de stad 6,4-6,0 l/100 km, buiten de stad 4,9-4,5 l/100 km, gecombineerd 5,5-5,1 l/100 km; 127-117 g/km CO2).
  • De 1,6-liter diesel met 88 kW/120 pk levert een maximumkoppel van 300 Nm vanaf 1.750 t/min (brandstofverbruik volgens NEDC: in de stad 5,1-4,7 l/100 km, buiten de stad 4,2-3,5 l/100 km, gecombineerd 4,6-4,0 l/100 km, 118-104 g/km CO2).
  • Voor klanten die het graag nóg krachtiger zien, breidt Opel in de nabije toekomst het motoraanbod van de Grandland X verder uit met een topdiesel.
  • Ook een nieuwe automatische achtversnellingsbak zal tot de mogelijkheden behoren.

Sportief, elegant, comfortabel: zo moet een moderne SUV eruitzien

Niet alleen de levendige rijprestaties, maar ook de elegante vormgeving, het hoogstaande en comfortabele interieur en de uitgebreide infotainmenttechnologie dragen bij tot het gevoel van welzijn.

Met zijn 4.477 millimeter lengte, 1.856 millimeter breedte (zonder buitenspiegels) en 1.609 millimeter hoogte is de nieuwe Opel Grandland X een coole, robuuste SUV vanuit elk perspectief van zijn sportieve verschijning. Vooraan boven de beschermplaat pronkt de stoere grille met de Opel-bliksem. De verchroomde vleugels omarmen het merklogo en vloeien naar buiten toe over in de slanke ledkoplampen met dubbele vleugelvorm. Dat maakt de voorkant van de Grandland X visueel breder en geeft hem een krachtig, stevig postuur. De motorkap vertoont de typische vouw van Opel, een uitdrukking van Opels designfilosofie, waarbij sculpturale vormen samengaan met Duitse precisie’.

Aan de zijkant valt de aantrekkelijke combinatie van ruige SUV-charme en elegante lijnen op. De gespierde, sculpturale wielkasten en de beschermende bekleding aan de onderkant van het koetswerk geven de Grandland X een echte 4×4-uitstraling. De heldere lijnen en de verfijnde sikkel onderaan de deuren identificeren de nieuwe Grandland X dan weer als een onmiskenbare telg van de Opel-familie. Een extra toets personalisatie is mogelijk met een tweekleurige afwerking in combinatie met een zwart dak voor een contrasterend effect. De soepele overgang naar de rest van het koetswerk wordt benadrukt door de ‘doorbroken’ C-stijl, die ook een dynamische link legt met de achterkant. Achteraan toont de Grandland X tot in de kleinste details wat SUV-design echt betekent: breed postuur en zilverkleurige rijbeveiliging onderaan met ingebouwde uitlaatpijpen links en rechts. Daarboven benadrukken de beschermende bekleding en de slanke ledachterlichten het sportieve, gespierde karakter van de nieuwkomer.

Dezelfde hoge kwaliteit is terug te vinden aan de binnenkant: het instrumentenbord en de centrale console met aanraakscherm hebben een overzichtelijke indeling en zijn horizontaal uitgelijnd voor de bestuurder. Deconsole heeft drie horizontale rijen bedienings­elementen voor een snelle en intuïtieve toegang tot infotainment, klimaatregeling en chassisfuncties. De oppervlakken van het interieur hebben een kwaliteitsvolle look & feel, waardoor de bestuurder en de passagiers een gevoel van welzijn en comfort krijgen in alle zetels. Zij kunnen genieten van de kenmerkende hoge zitpositie van een SUV, die het in- en uitstappen vergemakkelijkt en goede zichtbaarheid rondom garandeert. Met het optionele panoramische zonnedak baadt het interieur in licht en hebben de inzittenden een uitstekend zicht naar boven. De optionele ergonomische zetels met het Duitse AGR-label (Actie Gezonde Rug) evenals de stuurverwarming en verwarmde voor- en achterzetels staan in voor het typische eersteklas comfort van Opel.

Opel Grandland X

De lange wielbasis van 2.675 millimeter versterkt het luchtig gevoel in het interieur en zorgt ervoor dat de compacte SUV veel ruimte biedt aan maximaal vijf personen. En met een laadvolume van 514 tot 1.652 liter voor bagage en sportuitrusting moet de Opel SUV zelfs niet onderdoen voor de ruimste breaks in de compacte klasse. In bepaalde uitvoeringen is de toegang tot de bagageruimte heel eenvoudig en comfortabel, dankzij een sensor­gestuurde achterklep die automatisch opent en sluit met een schopbeweging.

Typisch voor Opel: de bestuurders en passagiers van de Grandland X genieten van topconnectiviteit met IntelliLink-systemen van de jongste generatie en de persoonlijke connectiviteits- en hulpverleningsdienst Opel OnStar die nu nieuwe diensten omvat, zoals hotelkamers boeken[1] en parkeerplaats zoeken[2]. Het is zelfs mogelijk smartphones draadloos op te laden via inductieladen. Voor muziekfans die graag van een hoogkwalitatieve geluidservaring genieten, is een premium geluidssysteem van Denon beschikbaar met acht luidsprekers en een subwoofer.

 

[1] Via Booking.com. E-mailadres en kredietkaart vereist.

[2] Via Parkopedia


*

Reclame