facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: 5x DUO ticket voor Het Zingpaleis (24/10 Hasselt)

    * * * GAME OVER * * * We wensen de 5 winnaars (Nan De Decker, Steph Munoz, David De Ryck, Sabine Leijnen en Magda De Wit) veel zingplezier! De winnaars zullen door de organisatie per mail gecontacteerd worden!

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CD REVIEW: Discobaar A Moeder – 2x dubbel CD (Universal)

    "VOLLE GAS" - de 1e dubbelcd van Discobaar A Moeder (Universal) is nog steeds overal te verkijgen! Vanaf 14/08 is "2de VITESSE" ook overal te koop: weer een dubbele compilatiecd bij Universal, maar deze keer met extra's: vocale intermezzo's én overal een klein presentje in verstopt! NOG NIEUWS: heel de zomer lang…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • INTERVIEW: Feed The Rhino zanger Lee Tobin

    FEED THE RHINO is een enorm stevige, en vooral energetische band! Met hun beukende metalcore, melodieuze elementen, catchy meezingers, technisch hoogstaande metal, zeer afwisselende zang- en brulpartijen en daaraan gekoppeld een energieke live-show spreken ze in eigen land al een enorm publiek aan en veroveren beetje bij beetje de rest…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • Welke brandblusser kies ik best om mijn woning te beveiligen? + PROMOAANBIEDING

    Welke brandblusser kies ik best om mijn woning te beveiligen? DewoFire brandbeveiliging is een toonzetter aangaande kwalitatieve brandwerende materialen. Zo zijn ze gespecialiseerd in verkoop en onderhoud van allerlei brandblussers, optische rook- en CO - melders – vuurdekens – haspels – signalisatie ed.…. Hun afzetmarkt is in hoofdzaak de KMO en de…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • (TATTOO) BOOK REVIEW: Eleven Fourteen Vol. 2 (Scorpion Front Publ.)

    ElevenFourteen Vol 2. is de bijdrage van meer dan 180 tattoo artiesten uit de hele wereld. Deze hardcover publicatie is voorzien van een voorwoord door de onberispelijke Aaron Coleman. Met pagina na pagina vol dynamische flashes heeft dit boek een carrière waarde van referentie. Een must have voor elke professionele…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • (TATTOO) BOOK REVIEW: Traditional American Tattoo Design: Where It Came From and Its Evolution (Schiffer publishing)

    (Englisch language bellow) De evolutie van tattoo kunst in America wordt uitgestald in 265 indrukwekkende originele tattoo flash bladen en inzichtgevende teksten geschreven door een tattoo artiest die op zichzelf heeft ontworpen sinds 1960. Militaire, religieuze, figuurlijke en dierlijke thema’s worden weergeven in de vele honderden ontwerpen -. Veranderingen in de…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • K’s Choice stelde hun stevigste album ooit voor! [fotospecial]

    Op woensdag 22 april stelde K’s Choice hun nieuwe album ‘The Phantom Cowboy’ live voor. ’s Avonds stelt K’s Choice hun nieuwe plaat voor op het release concert in de uitverkochte Zappa club in Antwerpen. Op Deezer kan je het nieuwe album nu al beluisteren en op iTunes krijg je al meteen…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Silicon Valley – seizoen 1 (WHV)

    Zowel Steve Jobs als Mark Zuckerberg trokken er ooit met hun boterhammendoos naar het werk, en het gebied bulkt van de knappe koppen. Ook regisseur Mike Judge (Office Space, King of the Hill, Beavis & Butt-Head) was er even tewerkgesteld, en met Silicon Valley schreef hij een bijzonder knappe en…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • FESTIVAL UPDATE: With Full Force XXII

    Het eerste weekend is standaard het Rock Werchter-weekend in ons Belgenlandje. Echter, aangezien ze een week zijn opgeschoven, waarbij ze Graspop meesleuren en onze aanwezigheid even in het gedrang brachten, én alweer ettelijke euro’s duurder zijn geworden, zijn wij heel tevreden om te melden dat wij die anders typische Werchter-periode…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CONCERT REPORT: Paaspop 2015 + FOTOSPECIAL

    Wie aan Pasen denkt, denkt vooral aan de eitjes rapen met de kindjes, de Paashaas met de Paasklokken en het verplichte rondje aan de familie op zondagmiddag. Gelukkig hebben ze in Nederland een alternatief te bieden voor wie geen liefhebber is van de feestdag. Sinds 1974 vindt in Schijndel het…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: 5x familietickets voor de bioscoopfilm Bibi & Tina

    * * * GAME OVER * * * we wensen de winnaars veel kijkplezier! Bibi Blocksberg is een meisje met bijzondere krachten: ze is een heks. Met haar beste vriendin Tina brengt ze de zomervakantie door bij de manege. Samen gaan de twee iedere dag heerlijk paardrijden. Maar deze zomer zijn er…

Home » Afgelopen Wedstrijden » HIER GEWONNEN: 5x familietickets voor de bioscoopfilm Bibi & Tina
Download PDF
  • Hoog niveau: innovatieve opties populair bij kopers van Opel Insignia in heel Europa
  • Top connectiviteit: 86 % bestelt Navi 900 IntelliLink-infotainmentsysteem in Europa; 99% op de Belux markt
  • Top innovaties: 70 % heeft oog voor ergonomische zetels, 63 % voor IntelliLux-koplampen (Belux: respectievelijk 85% en 75%)
  • Top resultaten: nieuwe Insignia op eerste plaats in meer dan 60 procent van de vergelijkingstesten

Uitstekende connectiviteit en infotainment, een hoog comfortniveau en een goede zichtbaarheid en verbluffend design. Het zijn maar enkele van de eigenschappen van de nieuwe Opel Insignia die al meer dan 50 000 klanten en mediavertegenwoordigers over heel Europa hebben overtuigd. De huidige bestellingen liggen ver boven Opels verwachtingen ondanks het feit dat de orderboeken voor de Insignia Grand Sport en de Insignia Sports Tourer pas half februari werden geopend en het vlaggenschip op heel wat grote markten pas eind juni bij de dealers zijn opwachting maakte. Met de marktlancering in volle gang, komen ook de eerste overwinningen in vergelijkingstest binnen. Een blik op de omzet voor de uitrustingen maakt het succes nog duidelijker. Een hoog percentage bestelt het nieuwe vlaggenschip uit Rüsselsheim met uitrusting zoals het intelligente ingebouwde navigatiesysteem Navi 900 IntelliLink, ergonomische zetels met AGR-label, of de IntelliLux LED-matrixkoplampen van de nieuwe generatie. Dat bewijst dat Opels motto om innovatieve oplossingen beschikbaar te maken tegen betaalbare prijzen het goed doet bij de klant. De toekomst is voor iedereen.

“Wij zijn natuurlijk verheugd met het huidige succes van de nieuwe Opel Insignia. Het toont aan dat ons nieuwe vlaggenschip over alle nodige troeven beschikt: hij ziet er goed uit, komt zijn beloftes qua rijplezier na en biedt een hoog comfortniveau,” aldus Opels Managing Director Sales & Aftersales Peter Küspert. “Bovendien tonen de bestellingen voor de innovatieve oplossingen en opties aan dat onze klanten onze aanpak om baanbrekende systemen en uitrusting voor een breed publiek toegankelijk te maken waarderen en er niet slechts enkele selecteren.”

Navi 900 IntelliLink: smartphone-integratie en ingebouwd navigatiesysteem

De uitrusting bovenaan het verlanglijstje van bijna elke eigenaar van de Insignia is Navi 900 IntelliLink. Bijna 9 van de 10 Opel Insignia’s werden reeds besteld met het infotainmentsysteem van de bovenste plank. Een cijfer dat zelfs tot 99% oploopt op de Belux markt. De optie met ingebouwd navigatiesysteem is uitgerust met een 8 inch groot capacitief kleurenaanraakscherm. De kaartgegevens bestrijken heel Europa, en met Opel OnStar kunt u bestemmingen die van de OnStar-adviseur komen of van tevoren via de myOpel-smartphoneapp werden verzonden, rechtstreeks in het navigatiesysteem downloaden. Bovendien biedt het systeem uitgebreide personalisatiemogelijkheden – het homescherm kan op maat worden ingesteld naargelang de voorkeur van de klant. Op basis van het concept met ‘favorieten’ kunnen gebruikers het infotainmentsysteem aan hun individuele behoeften aanpassen. Er kunnen tot 60 favorieten, inclusief radiozenders, telefooncontacten, playlists, navigatiebestemmingen enz. worden opgeslagen.

Afhankelijk van het eindtoestel, is het IntelliLink-infotainmentsysteem bovendien compatibel met Apple CarPlay en Android Auto[1], zodat de wereld van smartphones moeiteloos de auto binnenkomt. Apple-gebruikers kunnen telefoneren, navigatie-instructies naar een bestemming opstarten met Apple Maps, berichten verzenden en ontvangen, en muziek beluisteren via Spotify vanop het aanraakscherm of met stembediening via Siri. De hele lijst Apple CarPlay-apps kan u raadplegen op apple.com/ios/carplay. Android Auto is opgebouwd rond Google Maps, Google Now en de mogelijkheid met Google te praten, evenals een groeiend ecosysteem van audio- en messaging-apps. De hele lijst met ondersteunde apps is te vinden op android.com/auto.

In alle comfort genieten van het beste zicht

Voor de rest wordt in Europa 70 % van de nieuwe Insignia’s besteld met het hoge comfortniveau van de ergonomische voorzetels met AGR-label (het Duitse Aktion Gesunder Rücken/Actie Gezonde Rug). Op de Belux markt zijn dat er 85%. Naast de vele aanpassingsmogelijkheden bieden de ergonomische voorzetels in de Insignia een unieke combinatie van elektrisch instelbare zijsteunen, massage-, geheugen- en ventilatiefuncties. Ze bieden uitstekend zitcomfort bij lange ritten en zetten de Opel-traditie van bekroonde, rugvriendelijke zetels tegen zeer aantrekkelijke prijzen voort.

Een van de technologische hoogtepunten die verantwoordelijk zijn voor het succes van de nieuwe Opel Insignia is de nieuwe generatie baanbrekende Opel IntelliLux LED®-matrixkoplampen. 63 % (Europa) of 75% (Belux) van het vlaggenschip uit Rüsselsheim wordt met het innovatieve systeem besteld. In de Insignia nemen 32 ledsegmenten (dubbel zoveel als in de Astra) de grootlichtfunctie over. Dankzij het grotere aantal ledsegmenten kunnen de verschillende lichtpatronen zich nog nauwkeuriger aanpassen aan de heersende verkeersomstandigheden en zijn de overgangen sneller en naadlozer. Om de zichtbaarheid in bochten nog te verbeteren wanneer de bestuurder met grootlicht rijdt, voegden de ingenieurs van Opel een innovatieve actieve bochtverlichting toe aan de IntelliLux LED®-matrixkoplampen van de nieuwe Insignia. Last but not least verstrekt een bijkomende speciale ledspot in de dimlichtmodule extra verlichting bij vol grootlicht tot 400 meter ver.

 Hogere uitrustingsniveaus zijn populair

Bovendien blijken de hoogste uitrustingsniveaus voor de nieuwe Opel Insignia ook uiterst populair bij de klanten. Momenteel koos ruim 60 procent van de meer dan 50 000 Insignia-kopers over heel Europa voor de hogere uitrustingsniveaus (80% in Belux), die veel meer standaardvoorzieningen en -functies bieden. Zo moesten ze minder opties bijbestellen. Opels persoonlijke connectiviteits- en hulpverleningsdienst Opel OnStar is bijvoorbeeld standaard voorzien vanaf het uitrustingsniveau ‘Edition’.

Winnende formule

Opels nieuwe vlaggenschip en zijn combinatie van innovatieve uitrustingen, rijplezier, ruimte en hoog comfortniveau blijkt echter niet alleen populair bij de klanten. Hij maakt ook indruk op autojournalisten in heel Europa. Nu de eerste resultaten van de vergelijkingstests met verschillende concurrenten zijn gepubliceerd, bewijst de Insignia dat Opel eens te meer de winnende formule heeft gevonden. Het nieuwe vlaggenschip van Opel sleepte tot nu toe acht van de 13 vergelijkingstesten in de wacht: twee in Duitsland Autostraßenverkehr editie 17/17 en Auto Zeitung editie 17/17), drie in Nederland (AutoWeek editie 29/17 en online 21 juli, AutoVisie editie 6 juli); één in Frankrijk (caradisiac.com), éen in Polen (Auto Świat, editie 28/17 van 10 juli) en één in de Tsjechische Republiek (auto.cz).

[1] Android Auto nog niet beschikbaar in België


*

Reclame