facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Hotel Transsylvanië 3 (SPHE) + WEDSTRIJD

    In de nieuwe animatiefilm Hotel Transsylvanië 3 reis je mee met onze favoriete monsterfamilie. Ze vieren vakantie aan boord van een luxe cruiseschip voor monsters. Drac kan eindelijk eens bijkomen van het drukke werk in zijn hotel. De familie doet mee aan alle leuke activiteiten aan boord en natuurlijk liggen ze…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • WEDSTRIJD: win 4x DVD van Hotel Transsylvanië 3 (SPHE)

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CADEAU TIPS – Boeken 2019

    Met de boekenbeurs die net voorbij is en de feestdagen die voor de deur staan is het een ideaal moment om even stil te staan bij de grote en kleine geschenken voor de Sint en de kerstboom… Een boek is altijd een ideaal geschenk en dus wilden wij jullie een selectie…

Home » Boek reviews » CADEAU TIPS – Boeken 2019
Download PDF
  • Combo Life een van de ‘Best Buy Cars of Europe’ volgens de jury
  • Overtuigende kwaliteiten: nieuwe ludospace van Opel maakt indruk met ruimte, toonaangevende technologie en flexibiliteit
  • Succesverhaal: Opel meervoudig winnaar in prestigieuze internationale wedstrijd

Opel Combo Life

De nieuwe Opel Combo Life is uitgeroepen tot een van de finalisten voor de Europese ‘AUTOBEST 2019’. Dat kondigde de jury van deze prestigieuze internationale wedstrijd vandaag aan. Die jury bestaat uit journalisten uit 31 Europese landen – waaronder België – die nieuwe modellen testen die voor de gegeerde prijs in aanmerking komen. De winnaar wordt tot ‘Best Buy Car of Europe 2019’ gekroond. Door de finale te bereiken wordt de veelzijdige ludospace van Opel een van de zes sterke kanshebbers voor de titel. De AUTOBEST-jury evalueert de kandidaten op verschillende vlakken, zoals flexibiliteit, design en nieuwe technologieën, maar ook het servicenetwerk, de beschikbaarheid van onderdelen en de prijs spelen een rol.

2018 Opel Combo Life

De 5e generatie van de Combo is gebaseerd op een volledig nieuwe voertuigarchitectuur, biedt heel wat ruimte en is bijzonder veelzijdig en praktisch. Hij is voorzien van één of twee schuifdeuren achteraan en is verkrijgbaar in standaard- (4,4 meter) of XL-versie (4,75 meter), beide met vijf of zeven zitplaatsen en een robuust design dat typisch is voor Opel. De karaktervolle wagen met zeer veel opslagruimte zal niet alleen gezinnen aanspreken. De nieuwe Opel Combo Life biedt een hoge feelgoodfactor en heeft een aantal ultramoderne technologieën aan boord die ongeëvenaard zijn in dit segment. Daarnaast biedt hij ook de mogelijkheid om drie kinderzitjes naast elkaar te plaatsen op de tweede zetelrij, vermits elke zitplaats standaard voorzien is van Isofix-haken.

2018 Opel Combo Life

Voeg daarbij de vrijwel onbeperkte opbergmogelijkheden en de moderne infotainmentsystemen, die compatibel zijn met Apple CarPlay en Android Auto, eigen aan Opel. Bovendien is de Combo Life uitgerust met een gamma levendige en zuinige benzine- en dieselmotoren met vermogens van 56 kW/75 pk tot 96 kW/131 pk (brandstofverbruik[1]: in de stad 6,9‑4,6 l/100 km, buiten de stad 5,2-3,8 l/100 km, gecombineerd 5,8-4,1 l/100 km, 133 108 g/km CO2) die nu al voldoen aan de Euro 6d-TEMP-emissienorm. Alle ingrediënten voor een echte winnaar zijn dus aanwezig.

De Combo Life, de nieuwste titelkandidaat van Opel, zet hopelijk een mooie merktraditie verder. De autofabrikant uit Rüsselsheim mocht de afgelopen jaren immers heel wat prijzen in ontvangst nemen in verschillende categorieën van de prestigieuze AUTOBEST-awards.

2018 Opel Combo Life

  • In 2007 en 2015 sleepte de Opel Corsa de AUTOBEST-award in de wacht, waardoor beide generaties van deze kleine allrounder met de titel ‘Best Buy Car of Europe’ mochten dragen.
  • In 2009 imponeerde het design van de eerste generatie van de Opel Insignia de jury, waardoor hij de DESIGNBEST-award binnenhaalde.
  • De Opel Ampera en de Opel Ampera-e waren dan weer toonbeelden van milieu­vriendelijke mobiliteit, waardoor ze de ECOBEST-award kregen in respectievelijk 2011 en 2016.
  • De huidige generatie van de Opel Astra veroverde de SAFETYBEST-award in 2015 dankzij zijn baanbrekende IntelliLux LED® Matrix-koplampen.
  • De jury oordeelde ook dat Opels motto – sculpturale vormgeving in combinatie met Duitse precisie – zowel geldt voor de modellen als voor het volledige bedrijf, zodat Opel in 2016 de COMPANYBEST-award mee naar huis mocht nemen.

[1] WLTP-metingen omgezet naar NEDC-waarden voor vergelijkingsdoeleinden.


*

Reclame