facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Hotel Transsylvanië 3 (SPHE) + WEDSTRIJD

    In de nieuwe animatiefilm Hotel Transsylvanië 3 reis je mee met onze favoriete monsterfamilie. Ze vieren vakantie aan boord van een luxe cruiseschip voor monsters. Drac kan eindelijk eens bijkomen van het drukke werk in zijn hotel. De familie doet mee aan alle leuke activiteiten aan boord en natuurlijk liggen ze…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • WEDSTRIJD: win 4x DVD van Hotel Transsylvanië 3 (SPHE)

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CADEAU TIPS – Boeken 2019

    Met de boekenbeurs die net voorbij is en de feestdagen die voor de deur staan is het een ideaal moment om even stil te staan bij de grote en kleine geschenken voor de Sint en de kerstboom… Een boek is altijd een ideaal geschenk en dus wilden wij jullie een selectie…

Home » Boek reviews » CADEAU TIPS – Boeken 2019
Download PDF

Philips TV mag volgens de rechter de slogan ‘The best OLED TV you can buy’ blijven gebruiken voor zijn OLED TV’s. Philips TV gebruikt die slogan in meerdere uitingen, nadat Philips-model 55POS9002 diverse onderscheidingen won. Philips TV is blij dat ook de rechter vindt dat de slogan in de Philips TV-campagnes gebruikt mag worden. Een slogan, die overigens naadloos aansluit op recensies van kenners en ervaringen van consumenten.

The best OLED TV you can buy
Philips TV is er altijd van uitgegaan dat er niks mis is met de slogan, en is blij met de uitspraak van de rechter. Martijn Smelt, CMO bij TP Vision: “Bij Philips TV geloven we in onze producten en we zijn trots op alle awards en positieve recensies. Voor de generatie OLED TV’s van 2017-2018 hebben we veel lof ontvangen en diverse onderscheidingen van onder andere What Hi-Fi, AV Forum, EISA en Red Dot. We hebben altijd geweten dat we een uitstekend product verkopen en zijn dan ook heel blij dat de rechter ons in het gelijk stelt.”

“Onderscheidend in een groeiende OLED markt”
De Philips 55POS9002 ontving meerdere onderscheidingen en werd vooral geprezen om de scherpe prijsstelling in combinatie met de laatste technieken, zoals een P5 picture engine. Mede hierom vonden diverse vakjury’s en consumentenpanels de TV onderscheidend in een almaar uitdijende OLED markt. Elke pixel in het OLED scherm van Philips produceert zijn eigen kleur en licht en is compleet zwart als de TV uit staat. De diepzwarte pixels genereren een maximaal kleurenpalet en een bijzonder contrast, waardoor de beelden nog levendiger worden. De combinatie van OLED met Ambilight zorgt voor een hele nieuwe beleving: zwart wordt nog zwarter, kleuren komen tot leven en de lichteffecten op de wand maken het scherm nog groter


*

Reclame