facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Hotel Transsylvanië 3 (SPHE) + WEDSTRIJD

    In de nieuwe animatiefilm Hotel Transsylvanië 3 reis je mee met onze favoriete monsterfamilie. Ze vieren vakantie aan boord van een luxe cruiseschip voor monsters. Drac kan eindelijk eens bijkomen van het drukke werk in zijn hotel. De familie doet mee aan alle leuke activiteiten aan boord en natuurlijk liggen ze…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • WEDSTRIJD: win 4x DVD van Hotel Transsylvanië 3 (SPHE)

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CADEAU TIPS – Boeken 2019

    Met de boekenbeurs die net voorbij is en de feestdagen die voor de deur staan is het een ideaal moment om even stil te staan bij de grote en kleine geschenken voor de Sint en de kerstboom… Een boek is altijd een ideaal geschenk en dus wilden wij jullie een selectie…

Home » Boek reviews » CADEAU TIPS – Boeken 2019
Download PDF

Première: Apple & Onion!

Vanaf 3 september, elke weekdag om 16u55

Appel & Uitje hadden een zorgeloze jeugd. Ze groeiden middenin de wildernis op, samen met andere soorten groente en fruit. Appels onbedwingbare enthousiasme en Uitjes buitengewone verbeelding zorgden voor veel commotie binnen de trage community waarin ze opgroeiden. Ze verstoorden constant de rust met hun goedbedoelde intenties en gekke avonturen. Uiteindelijk werden ze weggestuurd naar de stad, met iedereens beste wensen.

De twee vrienden zijn de buitenbeentjes in een stad vol met stedelijk, glanzend geproduceerd eten. Maar ze zien dit niet als iets negatiefs. Ook al weten ze niets van het moderne volwassen leven, of van de regels en normen van de maatschappij, kunnen ze niet wachten om te leren. Alles dat stadsmensen alledaags vinden is nieuw en spannend voor hen. Ze zien dingen met nieuwe ogen en dat zorgt voor een leuke, onverwachte en vaak verhelderende blik op het moderne leven.

Kijk vanaf 3 september om 16u55 naar deze gloednieuwe serie, alleen op Cartoon Network!

Nieuw seizoen van Gumball!

Vanaf 3 september, elke weekdag om 16u20

De familie Watterson is een doodgewone familie. Pap is een alledaags, roze konijn die zijn dagen thuis op de bank doorbrengt, terwijl Mam in een regenboogfabriek werkt. Hun kinderen zijn ook vrij gewoon – zo heb je Gumball, een blauwe kat met een gigantisch hoofd; Anais, een 4-jaar oud geniaal konijntje; en tot slot goudvis Darwin, het huisdier dat deel van de familie werd nadat er benen uit zijn lichaam groeiden.

Ster van de show is Gumball, die te maken krijgt met de proeven en beproevingen van iedere 12-jarige jongen – zoals achterna gezeten worden door een dolle T-Rex, onder de blote hemel moeten slapen nadat een robot zijn identiteit heeft gestolen, of zich verkleden als cheerleader en de split doen om indruk te maken op het meisje van zijn dromen. Kortom, de alledaagse dingen die we allemaal al eens hebben meegemaakt…

Nieuwe afleveringen van Mighty Magiswords

Vanaf 17 september, elke weekdag om 17u10

De broer en zus Prohyas en Vambre vormen samen het hilarische team “Krijgers te Huur” en ze staan altijd klaar voor een uitdaging. Gigantische varkens, gigantische spinnen of een gigantisch oude dinosauriër: ze kunnen elke gigantische uitdaging aan, maar dat niet zonder hun vertrouwde collectie van Magiswords. Voor zelfs de meeste bizarre situaties is er wel een zwaard te vinden. Zo is er de Cactus Magisword, de Dolfijn Magisword en de Tomaat Magisword, die reusachtige tomaten afschiet. Vambre gebruikt die nog weleens als straf voor flauwe grapjes.

Kijk naar de nieuwste Magiswords tijdens Mighty Magiswords vanaf 17 september, elke weekdag om 17u10.

Legendarisch: The Tom and Jerry Show!

Vanaf 13 september, iedere dag om 17u30

Geniet met heel de familie van nieuwe afleveringen tijdens het derde seizoen van The Tom and Jerry Show. In de 11-minuten durende afleveringen volg je de eeuwigdurende strijd tussen de twee meest geliefde personages aller tijden. De stadse omgeving wordt zo nu en dan verruild voor een meer fantasierijke omgeving. De basis van het klassieke kat- en muisspel zorgt keer op keer weer voor eindeloze verwikkelingen, mogelijkheden en tijdloos plezier!
Nieuwe afleveringen van Bunnicula

Vanaf 3 september, elke dag om 15u45

Eeuwenlang zat hij achter slot en grendel, Dracula’s vroegere huisdier Bunnicula. Dit paranormale konijn, dat niets van bloed moet hebben, geeft de voorkeur aan groentesap dat hem superkrachten geeft. Nu woont hij samen met de 11-jarige Mina, met de paranoïde kat Chester en met Harold, de eenvoudige, maar lieve hond. Wanneer vreemde dingen gebeuren, staat Bunnicula klaar om de dag te redden, maar is hij niet de zelf de oorzaak van deze problemen? Chester denkt van wel!

Kijk vanaf 3 september naar de nieuwe afleveringen van Bunnicula!


*

Reclame