facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Hotel Transsylvanië 3 (SPHE) + WEDSTRIJD

    In de nieuwe animatiefilm Hotel Transsylvanië 3 reis je mee met onze favoriete monsterfamilie. Ze vieren vakantie aan boord van een luxe cruiseschip voor monsters. Drac kan eindelijk eens bijkomen van het drukke werk in zijn hotel. De familie doet mee aan alle leuke activiteiten aan boord en natuurlijk liggen ze…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • WEDSTRIJD: win 4x DVD van Hotel Transsylvanië 3 (SPHE)

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CADEAU TIPS – Boeken 2019

    Met de boekenbeurs die net voorbij is en de feestdagen die voor de deur staan is het een ideaal moment om even stil te staan bij de grote en kleine geschenken voor de Sint en de kerstboom… Een boek is altijd een ideaal geschenk en dus wilden wij jullie een selectie…

Home » Boek reviews » CADEAU TIPS – Boeken 2019
Download PDF

Unieke samenwerking tussen concertfotograaf en fotolabo resulteert in foto expo

Concert Tattoo Expo - Dirk - 9De Belgische concertfotograaf Dirk Van Elslande is opmerkelijke samenwerking aangegaan met ChromaLuxe voor enkele opvallende tentoonstellingsprojecten.

Van Elslande koos voor concertfotografie vanwege de brede waaier aan mogelijkheden die deze beroepstak bied. Van klassiek op Night of the Proms tot heavy metal en hardcore op Groezrock… alles goed voor speciale en opvallende beelden.

Maar het is net die laatste tak van zijn werk die Dirk inspireerde een nog niet eerder bewandelde weg in te slaan en band fotografie te linken aan tattoos. De bands uit het metal/hardcore/punk genre gaan vaak gepaard met uitgebreid tattoo werk en dit zag Dirk als een extra en opvallende dimensie aan het beeld!The Devil Wears Prada AB 28-10-12 - 114

Daar is het idee gegroeid om iets met de combinatie bands en tattoo te realiseren dus had Dirk enkel nog originele setting nodig om een tentoonstelling in te verwezenlijken. Want ook hier wou Dirk niet de “gebruikelijke” wegen bewandelen, dus ging hij op zoek naar alternatieven dewelke hij vond in de wereld van de tattoo conventions. “De tijd dat de wereld van het tatoeëren in een “schemerzone” zat is al enkele jaren voorbij” aldus Van Elslande “Deze conventies zijn inmiddels een Family happening dat als dagje uit word gepland. Deze conventies trekken duizenden bezoekers die artiesten van over heel de wereld komen bekijken, en er is steeds een heel pakket randanimatie voorzien. Nu zal deze tentoonstelling deel uitmaken van deze randactiviteiten.”

chromaluxe logoToen hij dan nog de mensen achter ChromaLuxe leerde kennen was het idee voor een originele en opvallende tentoonstelling definitief geboren. Waar in alle tot nu bekende fotoprocessen van prints op harde materialen zoals aluminium of plexi werden “gemonteerd” (dus een foto printen en deze op de achtergrond kleven) bied ChromaLuxe via sublimatie technieken als enige de mogelijkheid om DIRECT op deze dragers prints te leveren. ChromaLuxe WEBSITE

Het geheel van opvallende bands en hun tattoos gebracht op een originele en opvallende beelddrager in een setting van een tattoo conventie staat dus garant voor een leuk en interessant project.

GR 2012 - Simple Plan - 12

De tentoonstelling zal te zijn op 3 verschillende conventies:

6 en 7 April 2013 op de Diamond City Tattoocon in Antwerpen (Hangar 29 – Waagnatie, Rijnkaai 150) TATTOOCON ANTWERP

tattoo 2012 (728x1024)

20 en 21 April 2013 op de Tattoo Convention in Hamme (OVL) sporthal de Veerman, Loystraat 70, 9220 Hamme TATTOO CONVENTIE HAMME (Op deze conventie zal Dirk zijn eigen arm verder afgewerkt worden door de Antwerpse Tattoo artiest Vinnie Stones SIN SIN TATTOO ANTWERP)

Tattoo-Convention-Hamme-2013

4 en 5 Mei op de Arel Tattoo Show in Arlon (Provincie Luxemburg) Hall Polyvalent Parc des Expositions 6, 6700 Arlon AREL TATTOO SHOW

Arel-Tattoo-Show-2013

De volledige expo zal in verschillende delen op elke van de drie locaties te zien zijn, dus fans die de drie conventies bezoeken zullen telkens nieuwe concertbeelden kunnen ontdekken…

De expo zal aansluitend (augustus) in zijn totaliteit (dus alle 65 beelden) te zien zijn in de backstage van het Duitse Summer Breeze Festival. SUMMER BREEZE FESTIVAL 2013

summer breeze 2013

 

 


*

Reclame