facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Hotel Transsylvanië 3 (SPHE) + WEDSTRIJD

    In de nieuwe animatiefilm Hotel Transsylvanië 3 reis je mee met onze favoriete monsterfamilie. Ze vieren vakantie aan boord van een luxe cruiseschip voor monsters. Drac kan eindelijk eens bijkomen van het drukke werk in zijn hotel. De familie doet mee aan alle leuke activiteiten aan boord en natuurlijk liggen ze…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • WEDSTRIJD: win 4x DVD van Hotel Transsylvanië 3 (SPHE)

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CADEAU TIPS – Boeken 2019

    Met de boekenbeurs die net voorbij is en de feestdagen die voor de deur staan is het een ideaal moment om even stil te staan bij de grote en kleine geschenken voor de Sint en de kerstboom… Een boek is altijd een ideaal geschenk en dus wilden wij jullie een selectie…

Home » Boek reviews » CADEAU TIPS – Boeken 2019
Download PDF

tattoobob.willemalexander.maxima.tattoo.335Tattoo Bob in Rotterdam pakte onlangs uit met een speciale stunt: de eerst vijf die zich op de Facebookpagina van zijn winkel aanboden, kregen een gratis tatoeage van een kroontje en Nederlandse vlag op hun billen. Maar dat was buiten één klant gerekend. “Laat dat kroontje maar zitten, zet maar een portret van Willem-Alexander en Máxima op mijn bil”, zei hij. Het bericht stond te lezen in verschillende Nederlandse media.4C23B46A2C1ABF038CEFFAD2DA_h380_w329_m2_q80_clDPyMNtt

“Hij zegt: ‘Laat dat kroontje maar zitten, zet maar een portret van Willem-Alexander en Máxima op m’n bil'”, vertelt Ralph Moelker van Tattoo Bob in Rotterdam. Een maf klantenverzoek maakte zijn Kroningsactie een daverend succes. Binnen de kortste keren was de biltatoeage van Tattoo Bob alomtegenwoordig op internet. De eerste vijf reageerders op Facebook konden gisteren bij Bob een gratis tatoeage laten zetten van een kroontje en vlaggetje, naar aanleiding van de troonswisseling. Ze moesten dan wel in oranje shirt naar de tattooshop komen. Maar klant Danny uit Sliedrecht had iets heel anders in gedachte: hij wilde een portret van Willem-Alexander en Máxima, op zijn rechterbil. “We hebben het er wel even over gehad of hij het echt wilde. Hij was niet eens een echte oranjefan. Maar dit zie je wel vaker bij tatoeages: als mensen iets in hun hoofd halen, dan laten ze het toch wel zetten. Hetzelfde als de tatoeage van je liefje.” De reden waarom de man het toekomstig koningspaar op z’n billen wilde, is door de tatoeëerder niet gekend. “Misschien zodat hij kan zeggen: ‘Ik veeg mijn reet af met het koningshuis’. Of dat hij er geld mee wil verdienen. Zo van: wedden dat ik Willem-Alexander en Máxima op mijn poep heb? Dat soort weddenschappen hielden zeelui vroeger ook. Ik heb uiteindelijk zo’n 4-5 uur gedaan over het zetten van de tatoeage. Een portret is altijd moeilijk, dat kun je niet even vluchtig zetten. Dat was wel lastig met al die journalisten en fotografen die er bovenop zaten.”

Toegegeven de Nederlanders kunnen beetje gek doen en zeker als het hun Vorstenhuis betreft… maar alhoewel ikzelf een “inkt fan” ben stel ik mezelf toch de vraag of dit er niet “een beetje” over gaat!?

Als er een Belg is die Philip en Mathilde op zijn bil heeft staan: MELD JE! ;-)


*

Reclame