facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Hotel Transsylvanië 3 (SPHE) + WEDSTRIJD

    In de nieuwe animatiefilm Hotel Transsylvanië 3 reis je mee met onze favoriete monsterfamilie. Ze vieren vakantie aan boord van een luxe cruiseschip voor monsters. Drac kan eindelijk eens bijkomen van het drukke werk in zijn hotel. De familie doet mee aan alle leuke activiteiten aan boord en natuurlijk liggen ze…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • WEDSTRIJD: win 4x DVD van Hotel Transsylvanië 3 (SPHE)

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CADEAU TIPS – Boeken 2019

    Met de boekenbeurs die net voorbij is en de feestdagen die voor de deur staan is het een ideaal moment om even stil te staan bij de grote en kleine geschenken voor de Sint en de kerstboom… Een boek is altijd een ideaal geschenk en dus wilden wij jullie een selectie…

Home » Boek reviews » CADEAU TIPS – Boeken 2019
Download PDF

Ultra luxe cruisemaatschappij Seabourn en beautymerk Molton Brown introduceren ‘Seabourn Signature Scents’, een luxueuze collectie van exotische geuren exclusief ontworpen voor Seabourn gasten.

logoseabournHet is de nieuwste stap in een veertien jaar durende samenwerking tussen de prijswinnende cruisemaatschappij en het in London gevestigde beautymerk. De expertise van Molton Brown betreffende lichaamsverzorging en haarlijn wordt gecombineerd met Seabourn’s ontdekken van bijzondere plekken op de oceanen.

“Onze nieuwe ‘Seabourn Signature Scents’ zijn het resultaat van een nauwe samenwerking met Molton Brown waaraan een maandenlange ontwikkeling van bijzondere geurcombinaties vooraf ging. De uitgesproken geur moet onze gasten na afloop van hun cruise nog langere tijd laten terugdenken aan de beleving aan boord,” aldus Christopher Prelog, Vice President Hotel Operations van Seabourn.Main-Pool_Deck-9

Op alle drie de schepen vindt men in de suites gratis badkamer producten. De Seabourn Signature Scents collectie roept het gevoel op van grenzeloze nautische avonturen en nodigt gasten uit geheime plekken te ontdekken in de havens die door de rederij wereldwijd worden bezocht. Aanvullend zal de lijn begin 2017 ook aan boord van de Seabourn schepen te koop zijn.

Uit vier unieke ingrediënten die langs de kustlijnen worden gewonnen en waar Seabourn schepen komen, zijn twee exclusieve Seabourn Signature Scents gecreëerd:

  • Zeevenkel & Eucalyptus: de verkwikkende aroma’s van zeevenkel uit de rotsachtige zoutrijke Atlantische kust van Frankrijk en eucalyptus uit China zijn in balans gebracht met kardemom, cederhout, violet en munt voor in de bodylotion en bad- en douchegelproducten. Parfumeur Philippe Bousseton, die de combinatie ontwikkelde, omschrijft de geur als; “Een revitaliserende en zeer frisse combinatie, ideaal voor de badkamer. Het doet denken aan de zee en de Seabourn ervaring.”
  • Basilicum & Vetiver: voortbordurend op de ontspannen ambiance van The Spa op Seabourn mixt deze geur Vietnamese basilicumolie en aromatische vetiver uit Haïti met kardemom, bergamot en petit-grain voor een shampoo en conditioner. Parfumeur Heidrun Harder stelde de combinatie samen en beschrijft de geur als “zeer geraffineerd en zuiver met aromatische tonen perfect voor haarverzorging.”

 

“We hebben zeer nauw samengewerkt met het Seabourn team om deze unieke geuren te creëren die resulteren in volledig op maat gemaakte composities en verpakkingsontwerpen, aansluitend bij de luxueuze gastervaring.” aldus Gregory G. Habeeb, Global Vice President Hotel & Hospitality van Molton Brown.

Gasten kunnen vanaf nu aan boord van alle Seabourn schepen van de uitzonderlijke geuren genieten. Uiteraard ook op Seabourn’s nieuwste schip, Seabourn Encore, die december e.k. aan de vloot wordt toegevoegd.

# # #

Voor reserveringen kan er contact opgenomen worden met een reisagent of met Seabourn via de website www.seabourn.com of bel 00800 1872 1872. Volg Seabourn op Twitter, Facebook, You Tube, Flickr en de Seabourn Blog.


*

Reclame