facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: 5x DUO ticket voor Het Zingpaleis (24/10 Hasselt)

    * * * GAME OVER * * * We wensen de 5 winnaars (Nan De Decker, Steph Munoz, David De Ryck, Sabine Leijnen en Magda De Wit) veel zingplezier! De winnaars zullen door de organisatie per mail gecontacteerd worden!

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CD REVIEW: Discobaar A Moeder – 2x dubbel CD (Universal)

    "VOLLE GAS" - de 1e dubbelcd van Discobaar A Moeder (Universal) is nog steeds overal te verkijgen! Vanaf 14/08 is "2de VITESSE" ook overal te koop: weer een dubbele compilatiecd bij Universal, maar deze keer met extra's: vocale intermezzo's én overal een klein presentje in verstopt! NOG NIEUWS: heel de zomer lang…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • INTERVIEW: Feed The Rhino zanger Lee Tobin

    FEED THE RHINO is een enorm stevige, en vooral energetische band! Met hun beukende metalcore, melodieuze elementen, catchy meezingers, technisch hoogstaande metal, zeer afwisselende zang- en brulpartijen en daaraan gekoppeld een energieke live-show spreken ze in eigen land al een enorm publiek aan en veroveren beetje bij beetje de rest…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • Welke brandblusser kies ik best om mijn woning te beveiligen? + PROMOAANBIEDING

    Welke brandblusser kies ik best om mijn woning te beveiligen? DewoFire brandbeveiliging is een toonzetter aangaande kwalitatieve brandwerende materialen. Zo zijn ze gespecialiseerd in verkoop en onderhoud van allerlei brandblussers, optische rook- en CO - melders – vuurdekens – haspels – signalisatie ed.…. Hun afzetmarkt is in hoofdzaak de KMO en de…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • (TATTOO) BOOK REVIEW: Eleven Fourteen Vol. 2 (Scorpion Front Publ.)

    ElevenFourteen Vol 2. is de bijdrage van meer dan 180 tattoo artiesten uit de hele wereld. Deze hardcover publicatie is voorzien van een voorwoord door de onberispelijke Aaron Coleman. Met pagina na pagina vol dynamische flashes heeft dit boek een carrière waarde van referentie. Een must have voor elke professionele…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • (TATTOO) BOOK REVIEW: Traditional American Tattoo Design: Where It Came From and Its Evolution (Schiffer publishing)

    (Englisch language bellow) De evolutie van tattoo kunst in America wordt uitgestald in 265 indrukwekkende originele tattoo flash bladen en inzichtgevende teksten geschreven door een tattoo artiest die op zichzelf heeft ontworpen sinds 1960. Militaire, religieuze, figuurlijke en dierlijke thema’s worden weergeven in de vele honderden ontwerpen -. Veranderingen in de…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • K’s Choice stelde hun stevigste album ooit voor! [fotospecial]

    Op woensdag 22 april stelde K’s Choice hun nieuwe album ‘The Phantom Cowboy’ live voor. ’s Avonds stelt K’s Choice hun nieuwe plaat voor op het release concert in de uitverkochte Zappa club in Antwerpen. Op Deezer kan je het nieuwe album nu al beluisteren en op iTunes krijg je al meteen…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Silicon Valley – seizoen 1 (WHV)

    Zowel Steve Jobs als Mark Zuckerberg trokken er ooit met hun boterhammendoos naar het werk, en het gebied bulkt van de knappe koppen. Ook regisseur Mike Judge (Office Space, King of the Hill, Beavis & Butt-Head) was er even tewerkgesteld, en met Silicon Valley schreef hij een bijzonder knappe en…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • FESTIVAL UPDATE: With Full Force XXII

    Het eerste weekend is standaard het Rock Werchter-weekend in ons Belgenlandje. Echter, aangezien ze een week zijn opgeschoven, waarbij ze Graspop meesleuren en onze aanwezigheid even in het gedrang brachten, én alweer ettelijke euro’s duurder zijn geworden, zijn wij heel tevreden om te melden dat wij die anders typische Werchter-periode…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CONCERT REPORT: Paaspop 2015 + FOTOSPECIAL

    Wie aan Pasen denkt, denkt vooral aan de eitjes rapen met de kindjes, de Paashaas met de Paasklokken en het verplichte rondje aan de familie op zondagmiddag. Gelukkig hebben ze in Nederland een alternatief te bieden voor wie geen liefhebber is van de feestdag. Sinds 1974 vindt in Schijndel het…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: 5x familietickets voor de bioscoopfilm Bibi & Tina

    * * * GAME OVER * * * we wensen de winnaars veel kijkplezier! Bibi Blocksberg is een meisje met bijzondere krachten: ze is een heks. Met haar beste vriendin Tina brengt ze de zomervakantie door bij de manege. Samen gaan de twee iedere dag heerlijk paardrijden. Maar deze zomer zijn er…

Home » Afgelopen Wedstrijden » HIER GEWONNEN: 5x familietickets voor de bioscoopfilm Bibi & Tina
Download PDF

Op 3 maart verschijnt de Nintendo Switch. Vanaf die dag kun je rekenen op een spannende line-up van games in de Nintendo eShop. Nintendo heeft nauw samengewerkt met onafhankelijke uitgevers en ontwikkelaars om ervoor te zorgen dat er een doorlopende stroom aan unieke en originele games naar de Nintendo eShop komt.

Alleen al dit jaar zullen meer dan 60 kwalitatieve indie-games voor de Nintendo Switch verschijnen, waarvan vele de unieke Nintendo Switch-functies optimaal benutten, inclusief verschillende spelstijlen (tv-stijl, handheldstijl, tafelstijl), flexibele besturingsmogelijkheden, lokale en online multiplayer* en innovatieve Joy-Con-functies zoals de HD-trilfunctie. In een Nintendo Switch Nindies Showcase-video, presenteerde Nintendo een aantal games die in ontwikkeling zijn.

Ga naar http://www.nintendo.be/ om de Nintendo Switch Nindies Showcase-video in z’n geheel te bekijken. Naast diverse exclusieve en tijdelijk exclusieve games voor de Nintendo Switch, waren dit enkele van de hoogtepunten in de video:

  • Runner3 van Choise Provisions: In Runner3 vervolg je de avonturen van CommanderVideo uit BIT.TRIP RUNNER en Runner2. Spelers ontdekken quests, verschillende wegen, item-winkels, nieuwe Retro Challenges, nieuwe bewegingen, nieuwe dansmoves en een scala aan personages die het voor elkaar krijgen om de gekheid van Runner2 te evenaren. De game staat gepland voor dit najaar en zal exclusief lanceren voor de Nintendo Switch.
  • SteamWorld Dig 2 van Image & Form Games: In dit vervolg op het prijswinnende origineel moet je diep graven, schatten verdienen en een ondergrondse wereld ontdekken die vol met gevaar zit. De game staat gepland voor aankomende zomer.
  • Yooka-Laylee van Team17 en Playtonic Games: Verken enorme, prachtige werelden, ontmoet een reeks onvergetelijke figuren en verzamel een vrachtlading glimmende spulletjes met het duo Yooka (die groene) en Laylee (de bijdehante vleermuis met de grote neus). De buddy-duo platform-game komt snel naar de Nintendo Switch, met multiplayer-functies die perfect zijn voor het systeem.
  • Blaster Master Zero van Inti Creates: Dezelfde elementen die destijds een hit maakten van het originele Blaster Master zijn terug, inclusief de zijwaarts scrollende voertuiggevechten, top-down verkenningstochten en enorme sci-fi werelden. Daarnaast zullen er een aantal nieuwe, verbeterde gameplaymogelijkheden hun opwachting maken. De game, inclusief tweespelerstand en gastrollen van bekende personages, lanceert exclusief voor zowel de Nintendo Switch als de Nintendo 3DS-systemen op 9 maart.
  • Pocket Rumble van Chucklefish Games en Cardboard Robot Games: Dit diepgaande 2D-vechtspel laat spelers waar en wanneer ze maar willen een spannend potje knokken. De gevechten worden nog intenser dankzij de HD-trilfunctie: wanneer de speler wordt geraakt door een zwakke aanval, voelt dat heel anders dan wanneer ze een zware aanval te verduren krijgen. De game verschijnt in maart, exclusief voor de Nintendo Switch.
  • Flipping Death van Zoink Games: Welkom in Flatwood Peaks, een curieus stadje met een klein probleempje: de Dood is op vakantie. Speel als Penny en help de spoken met hun eigenaardige problemen in The Otherside. Dit puzzelavontuur komt later dit jaar uit voor de Nintendo Switch.
  • Mr. Shifty van tinyBuild: Teleporteer door kogelregens en overrompel vijanden bliksemsnel in dit nieuwe type actiespel. Mr. Shifty moet inbreken in ‘s werelds best beveiligde gebouwen, dus komt zijn vermogen om te teleporteren goed van pas. Shift door kogels, over grote afstand en wees overal tegelijk. Elk schot is dodelijk. Overleef op basis van je skills. De HD-trilfunctie laat spelers elke stoot, elk schot en elke botsing voelen. De game verschijnt in april als eerste op de Nintendo Switch.
  • WarGroove van Chucklefish Games: Dit turn-based strategiespel biedt zowel lokale als online** wedstrijden voor één tot vier spelers. De game zal later dit jaar verschijnen.
  • Stardew Valley van Chucklefish Gamesk en ConcernedApe: De Nintendo Switch wordt de eerste console die de nieuwe multiplayerfunctie van deze game ondersteunt. Deze platteland-RPG zonder einde is gepland voor komende zomer.
  • Shakedown Hawaii van vBlank: Dit 16-bits spirituele vervolg op het 8-bits Retro City Rampage wil twee keer zo goed zijn – vandaar dus twee keer zoveel bits. Shakedown Hawaii is een parodie op grote bedrijven en de bijbehorende witteboordencriminaliteit; van vergaderzalen naar de straten. Bouw een imperium, creëer monopolies en reclasseer de verwoestbare sandbox van het eiland. De game verschijnt als eerste op de Nintendo Switch in april.
  • Graceful Explosion Machine van Vertex Pop: Stuur de Graceful Explosion Machine (GEM) behendig door golven vijanden die je onder vuur kunt nemen met je overdreven krachtige wapenarsenaal. Dit zijwaarts bewegende arcade-schietspel ondersteunt de HD-trilfunctie, zodat spelers de exploderende machines écht kunnen voelen. Deze game is gepland voor een release in april.
  • Tumbleseed van aeiowu: Een klein zaadje beklimt een berg om zijn woonplaats te redden in deze op fysica gebaseerde puzzelgame. Meer dan 30 unieke upgrades helpen het zaadje uitdagingen en vijanden te overwinnen. De HD-trilfunctie laat spelers echt voelen hoe de zaadjes over het scherm bewegen. De game zal komende lente verschijnen, voor het eerst op de Nintendo Switch.
  • Overcooked: Special Edition van Team 17 en Ghost Town Games: In Overcooked moeten spelers zich een weg banen door diverse wrede en ongebruikelijke keukens om een chefkok te worden die is opgewassen tegen het oude, eetbare kwaad dat het land bedreigt. Speel in je eentje of neem deel aan klassieke, chaotische co-op-actie voor maximaal vier spelers in zowel de coöperatieve als competitieve challenge modes. De special edition bevat de originele game plus alle DLC. Dankzij ondersteuning van de HD-trilfunctie voelen spelers hoe hun messen de groentes in mootjes hakken en hoe de soep door de pan klotst. Overcooked: Special Edition komt later dit jaar uit.
  • The Escapists 2 van Team 17: Dit vervolg op de uiterst populaire Prison Escape-serie ondersteunt drop-in/drop-out co-op voor maximaal vier spelers***. In gevangenissen met verschillende verdiepingen kunnen spelers uit hoge ramen klimmen met aan elkaar gebonden lakens of andere manieren verzinnen om te ontsnappen. The Escapists 2 verschijnt later dit jaar.
  • GoNNER van Raw Fury en Art In Heart: GoNNER is een om scores draaiende platformer met automatisch samengestelde levels en elementen uit het roguelike-genre. GoNNER vertelt ook het verhaal over de vriendschap tussen Ikk, Death en een ruimtewalvis genaamd Sally. De consoleversie van de game verschijnt eerst op de Nintendo Switch. Aanvullende content die op maat is gesneden voor deze console verschijnt later dit jaar.
  • Kingdom: Two Crowns van Raw Fury: Heers over een koninkrijk van grens tot grens, of ga de wildernis in om zijn wonderen en verrassingen te ontdekken. Vandaag is aangekondigd dat het nu voor het eerst mogelijk is voor twee spelers om samen over een koninkrijk te heersen in co-op mode. Jullie keuzes brengen hoop – of wanhoop – naar jullie onderdanen. De game is gepland voor een release later dit jaar.
  • Dandara van Raw Fury en Long Hat House: Dandara is ontwaakt om de wereld opnieuw vorm te geven. In deze vreemde wereld vol maffe personages, is niets wat het lijkt. In deze bizarre, zwaartekracht-buigende wereld vol verborgen schoonheid, moet Dandara van oppervlak naar oppervlak springen om de orde te herstellen en sturing te bieden aan een richtingloze wereld. De game verschijnt komende zomer voor de Nintendo Switch met exclusieve mogelijkheden en functies, inclusief ondersteuning van de HD-trilfunctie.

Om toegang te krijgen tot de Nintendo eShop moet een systeem-update geïnstalleerd worden. Deze is vanaf releasedag beschikbaar. De systeem-update zal op de achtergrond gedownload worden, onderbreekt je gameplay niet, en is ontworpen om snel geïnstalleerd te worden.

Nadat je de Nintendo eShop eenmalig bezocht hebt op de Nintendo Switch kun je ook digitale games aanschaffen via http://www.nintendo.be/. Gebruikers kunnen ook games downloaden via Nintendo’s website en deze direct laten downloaden naar hun Nintendo Switch-console. Dit kan zowel thuis als onderweg, zolang je maar toegang hebt tot een Wi-Fi-verbinding.

De Nintendo Switch wordt op 3 maart in Europa gelanceerd. Ga voor meer informatie over de nieuwe console naar http://www.nintendo.be/nintendoswitch

Meer informatie:

Nintendo Switch-website: https://www.nintendo.be/nintendoswitch

Nintendo op Facebook: https://www.facebook.com/NintendoNL

Nintendo Switch op Facebook: https://www.facebook.com/NintendoSwitch

Nintendo Switch op Instagram: https://www.instagram.com/Nintendonl

Nintendo België op Twitter: https://twitter.com/nintendobe_nl

Nintendo België op YouTube: http://www.youtube.com/user/nintendobelgie

Nintendo België op Instagram: https://instagram.com/nintendoBE


*

Reclame