facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: 5x DUO ticket voor Het Zingpaleis (24/10 Hasselt)

    * * * GAME OVER * * * We wensen de 5 winnaars (Nan De Decker, Steph Munoz, David De Ryck, Sabine Leijnen en Magda De Wit) veel zingplezier! De winnaars zullen door de organisatie per mail gecontacteerd worden!

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CD REVIEW: Discobaar A Moeder – 2x dubbel CD (Universal)

    "VOLLE GAS" - de 1e dubbelcd van Discobaar A Moeder (Universal) is nog steeds overal te verkijgen! Vanaf 14/08 is "2de VITESSE" ook overal te koop: weer een dubbele compilatiecd bij Universal, maar deze keer met extra's: vocale intermezzo's én overal een klein presentje in verstopt! NOG NIEUWS: heel de zomer lang…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • INTERVIEW: Feed The Rhino zanger Lee Tobin

    FEED THE RHINO is een enorm stevige, en vooral energetische band! Met hun beukende metalcore, melodieuze elementen, catchy meezingers, technisch hoogstaande metal, zeer afwisselende zang- en brulpartijen en daaraan gekoppeld een energieke live-show spreken ze in eigen land al een enorm publiek aan en veroveren beetje bij beetje de rest…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • Welke brandblusser kies ik best om mijn woning te beveiligen? + PROMOAANBIEDING

    Welke brandblusser kies ik best om mijn woning te beveiligen? DewoFire brandbeveiliging is een toonzetter aangaande kwalitatieve brandwerende materialen. Zo zijn ze gespecialiseerd in verkoop en onderhoud van allerlei brandblussers, optische rook- en CO - melders – vuurdekens – haspels – signalisatie ed.…. Hun afzetmarkt is in hoofdzaak de KMO en de…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • (TATTOO) BOOK REVIEW: Eleven Fourteen Vol. 2 (Scorpion Front Publ.)

    ElevenFourteen Vol 2. is de bijdrage van meer dan 180 tattoo artiesten uit de hele wereld. Deze hardcover publicatie is voorzien van een voorwoord door de onberispelijke Aaron Coleman. Met pagina na pagina vol dynamische flashes heeft dit boek een carrière waarde van referentie. Een must have voor elke professionele…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • (TATTOO) BOOK REVIEW: Traditional American Tattoo Design: Where It Came From and Its Evolution (Schiffer publishing)

    (Englisch language bellow) De evolutie van tattoo kunst in America wordt uitgestald in 265 indrukwekkende originele tattoo flash bladen en inzichtgevende teksten geschreven door een tattoo artiest die op zichzelf heeft ontworpen sinds 1960. Militaire, religieuze, figuurlijke en dierlijke thema’s worden weergeven in de vele honderden ontwerpen -. Veranderingen in de…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • K’s Choice stelde hun stevigste album ooit voor! [fotospecial]

    Op woensdag 22 april stelde K’s Choice hun nieuwe album ‘The Phantom Cowboy’ live voor. ’s Avonds stelt K’s Choice hun nieuwe plaat voor op het release concert in de uitverkochte Zappa club in Antwerpen. Op Deezer kan je het nieuwe album nu al beluisteren en op iTunes krijg je al meteen…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Silicon Valley – seizoen 1 (WHV)

    Zowel Steve Jobs als Mark Zuckerberg trokken er ooit met hun boterhammendoos naar het werk, en het gebied bulkt van de knappe koppen. Ook regisseur Mike Judge (Office Space, King of the Hill, Beavis & Butt-Head) was er even tewerkgesteld, en met Silicon Valley schreef hij een bijzonder knappe en…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • FESTIVAL UPDATE: With Full Force XXII

    Het eerste weekend is standaard het Rock Werchter-weekend in ons Belgenlandje. Echter, aangezien ze een week zijn opgeschoven, waarbij ze Graspop meesleuren en onze aanwezigheid even in het gedrang brachten, én alweer ettelijke euro’s duurder zijn geworden, zijn wij heel tevreden om te melden dat wij die anders typische Werchter-periode…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CONCERT REPORT: Paaspop 2015 + FOTOSPECIAL

    Wie aan Pasen denkt, denkt vooral aan de eitjes rapen met de kindjes, de Paashaas met de Paasklokken en het verplichte rondje aan de familie op zondagmiddag. Gelukkig hebben ze in Nederland een alternatief te bieden voor wie geen liefhebber is van de feestdag. Sinds 1974 vindt in Schijndel het…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: 5x familietickets voor de bioscoopfilm Bibi & Tina

    * * * GAME OVER * * * we wensen de winnaars veel kijkplezier! Bibi Blocksberg is een meisje met bijzondere krachten: ze is een heks. Met haar beste vriendin Tina brengt ze de zomervakantie door bij de manege. Samen gaan de twee iedere dag heerlijk paardrijden. Maar deze zomer zijn er…

Home » Afgelopen Wedstrijden » HIER GEWONNEN: 5x familietickets voor de bioscoopfilm Bibi & Tina
Download PDF

Pokémon Quest vandaag uitgebracht

Tijdens een vandaag in Tokyo gehouden speciale Pokémon-persconferentie hebben The Pokémon Company International en Nintendo drie nieuwe Pokémon-spellen voor Nintendo Switch™ bekendgemaakt: Pokémon: Lets Go, Pikachu!Pokémon: Lets Go, Eevee! en het gratis te beginnen Pokémon Quest. Met deze nieuwe spellen breidt Pokémon haar serie videospelen verder uit, zodat de grote en diverse schare fans van alle spelniveaus volledig aan zijn trekken komt. Daarnaast heeft Pokémon bekendgemaakt dat het volgende spel uit de populaire RPG-basisserie – waarvan vorig jaar op de E3 al een voorproefje gegeven is – eind 2019 voor het eerst voor Nintendo Switch zal verschijnen.

Pokémon: Lets Go Pikachu! en Pokémon: Lets Go, Eevee!

Met Pokémon: Lets Go, Pikachu! en Pokémon: Lets Go, Eevee! stuurt Pokémon fans op een nieuw avontuur in een vertrouwde setting. Deze twee nieuwe spellen zijn gebaseerd op Pokémon Yellow, dat voor het eerst in 1998 in Japan uitgebracht werd op Nintendo’s Game Boy. Ze hebben veel van de intuïtieve spelfuncties waarover spelers in het immens populaire Pokémon GO ook beschikken. Ze zijn bovendien bedoeld voor spelers die hun eerste stappen in de wereld van de Pokémon-videospellen zetten. Trainers begeven zich op een epische tocht in de iconische regio Kanto. In Pokémon: Lets Go, Pikachu! doen ze dat samen met hun vertrouweling Pikachu en in Pokémon: Lets Go, Eevee! met Eevee. Ze imponeren door hun gloednieuwe gameplay, waarin optimaal gebruikgemaakt wordt van de unieke mogelijkheden van Nintendo Switch. Zo kun je door met de Joy-Con™-controller te zwaaien Poké Balls gooien om Pokémon te vangen en is er de optie voor familie en vrienden om dankzij de nieuwe twee-speler-modus samen te vechten en op verkenning te gaan. De spellen zijn bekendgemaakt samen met GAME FREAK, de ontwikkelaar van de spellen en de oorspronkelijke maker van de Pokémon-serie videospellen.

“Door de lancering van Pokémon GO in 2016 en het wereldwijde sensationele succes ervan zijn miljoenen nieuwe spelers in aanraking gekomen met de wereld van Pokémon”, aldus Junichi Masuda, directeur bij GAME FREAK inc. “Voor velen was Pokémon GO de eerste ervaring met het merk Pokémon. Daarom hebben we deze twee nieuwe spellen ontwikkeld als toegankelijk startpunt voor onze basisserie RPG-spellen. Tegelijkertijd kunnen onze fans van het allereerste uur Pokémon op een nieuwe manier spelen.”

De letterlijke connectie tussen deze twee nieuwe spellen en Pokémon GO houdt hier echter niet op. GAME FREAK en The Pokémon Company lanceren samen met Niantic een innovatie van de volgende generatie door spelers de mogelijkheid te bieden hun Pokémon GO te verbinden met Pokémon: Lets Go, Pikachu! of Pokémon: Lets Go, Eevee! Spelers kunnen in Pokémon GO Pokémon vangen die voor het eerst opgedoken zijn in de regio Kanto, en deze overzetten naar hun Nintendo Switch-avontuur. Bovendien zal de wereld van Pokémon GO iets speciaals te zien krijgen dat de verbinding tussen beide spellen nog aantrekkelijker voor Trainers zal maken. Op korte termijn zullen hierover meer details bekendgemaakt worden.

Daarnaast is de Poké Ball Plus* onthuld. Dit is een apparaat waarmee Pokémon: Lets Go, Pikachu! en Pokémon: Lets Go, Eevee! gespeeld kunnen worden in plaats van met een Joy-Con of in combinatie met de Pokémon GO in plaats van de GO Plus. Het is een volgende innovatieve manier om de spellen te koppelen. De Poké Ball Plus beschikt over bewegingsbesturing en kan oplichten in verschillende kleuren, trillen en geluiden afspelen. Wanneer spelers in de Nintendo Switch-spellen een Pokémon vangen, voelen ze het in het apparaat bewegen. Verder is het meer dan alleen een controller. Zo kunnen spelers met de Poké Ball Plus een van hun Pokémon uit Pokémon: Lets Go, Pikachu! of Pokémon: Lets Go, Eevee! meenemen op verkenning in de echte wereld. Hierdoor kunnen Trainers zelfs tijd met hun favoriete Pokémon doorbrengen wanneer ze het spel niet spelen. Trainers kunnen ook nog eens de meest uiteenlopende beloningen krijgen wanneer Pokémon in de Nintendo Switch-spellen terugkeren.

Pokémon: Lets Go, Pikachu! en Pokémon: Lets Go, Eevee! met Eevee worden op 16 november 2018 exclusief voor Nintendo Switch gelanceerd. De Poké Ball Plus zal vanaf dezelfde datum verkrijgbaar zijn bij de deelnemende verkooppunten.

Ga voor meer informatie over Pokémon: Lets Go, Pikachu! en Pokémon: Lets Go, Eevee! naar: Pokemon.nl/PokemonLetsGo

Pokémon Quest

Tijdens de persconferentie is tevens het gave RPG-actiespel Pokémon Quest aangekondigd, met als klap op de vuurpijl dat het vanaf vandaag in de Nintendo eShop verkrijgbaar is. Pokémon Quest is ontwikkeld door GAME FREAK en neemt spelers mee naar het eiland Tumblecube, waar alles met inbegrip van de Pokémon een kubus is. Verken het eiland van noord naar zuid en van oost naar west en ga op zoek naar schatten, vecht met wilde Pokémon, ontdek onbekende gebieden en bereid zelf heerlijke lekkernijen om nieuwe Pokémon voor je team aan te trekken. De gameplay van Pokémon Quest kent onder meer de volgende functies:

  • Vechten via tikken: Pokémon Quest maakt gebruik van eenvoudige touchscreenbesturing die iedereen aan zal spreken.
  • Nieuwe Pokémon-vrienden maken: maak vele nieuwe Pokémon-vrienden via voorwerpen die je tijdens je verkenningstochten verzameld hebt.
  • Je eigen Pokémon-dreamteam samenstellen: vecht je samen met drie van je Pokémon-vrienden door verschillende omgevingen.
  • Unieke individuele Pokémon: personaliseer met behulp van Power Stones je Pokémon-vrienden helemaal naar eigen wens en geef ze ongekende statistieken.
  • Je basiskamp inrichten: versier je huis met schattige en leuke verzamelobjecten die niet alleen mooi zijn maar je ook nog eens voordelen in het spel op kunnen leveren.

“In dit nieuwe door GAME FREAK ontwikkelde Pokémon-spel verkennen spelers samen met hun team van schattige, kubusvormige personages zoals Pokéxel het eiland Tumblecube”, aldus Shigeru Ohmori, directeur bij GAME FREAK. “Spelers kunnen hun Pokémon personaliseren en een sterke band opbouwen met hun Pokémon-vrienden wanneer ze zich een weg banen door hun avontuur. Dankzij de eenvoudige touchscreenbesturing is Pokémon Quest een spel dat Pokémon-fans van alle leeftijden in een oogwenk kunnen spelen.”

Pokémon Quest is een spel waaraan je gratis begint en dat vanaf vandaag gedownload kan worden in de Nintendo eShop. Eind juni is Pokémon Quest bovendien via de App Store en Google Play verkrijgbaar voor mobiele apparaten.

Ga voor meer informatie over Pokémon Quest naar: Pokemon.nl/Quest


*

Reclame