facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Hotel Transsylvanië 3 (SPHE) + WEDSTRIJD

    In de nieuwe animatiefilm Hotel Transsylvanië 3 reis je mee met onze favoriete monsterfamilie. Ze vieren vakantie aan boord van een luxe cruiseschip voor monsters. Drac kan eindelijk eens bijkomen van het drukke werk in zijn hotel. De familie doet mee aan alle leuke activiteiten aan boord en natuurlijk liggen ze…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • WEDSTRIJD: win 4x DVD van Hotel Transsylvanië 3 (SPHE)

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CADEAU TIPS – Boeken 2019

    Met de boekenbeurs die net voorbij is en de feestdagen die voor de deur staan is het een ideaal moment om even stil te staan bij de grote en kleine geschenken voor de Sint en de kerstboom… Een boek is altijd een ideaal geschenk en dus wilden wij jullie een selectie…

Home » Boek reviews » CADEAU TIPS – Boeken 2019
Download PDF

Ondanks de lancering in maart, niet meteen een populaire maand voor console-lanceringen en terwijl het feest-en-koopseizoen nog in volle gang is, zijn er inmiddels 10 miljoen Nintendo Switch-systemen verkocht aan consumenten van over de hele wereld, gebaseerd op Nintendo’s interne verkoopcijfers.

De Nintendo Switch is de eerste console waarmee je zowel op tv als onderweg kunt spelen, zodat spelers hun favoriete games altijd, overal en met iedereen kunnen beleven. Aangezien elke Nintendo Switch wordt geleverd met twee Joy-Con-controllers, kunnen spelers meteen na aanschaf met vrienden en familie* genieten van multiplayer-games.

Het gevarieerde game-aanbod voor het systeem bevat nu al twee van de hoogst beoordeelde games ooit: Super Mario Odyssey en The Legend of Zelda: Breath of the Wild. De laatste won zelfs tal van prijzen in de categorie Game of the Year tijdens de Game Awards, namelijk de prijs voor “The Game of the Year”, “Best Action/Adventure Game” en “Best Game Direction”. Super Mario Odyssey won de award voor de “Best Family Game”. Tel daarbij multiplayer-toppers als Mario Kart 8 Deluxe, Splatoon 2 en ARMS die je zowel online** als met vrienden en familie* in dezelfde kamer kunt spelen, plus een immer groeiende lijst geweldige third-party games als Mario + Rabbids Kingdom Battle, FIFA 18, Rocket League, L.A. Noire, The Elder Scrolls V: Skyrim, Golf Story en Stardew Valley, de Nintendo Switch is een topsysteem voor elke speler.

We vinden het geweldig dat fans in heel Europa en over de hele wereld genieten van de spelervaringen die alleen de Nintendo Switch kan bieden, zoals de nieuwste avonturen van Super Mario en Link, en unieke games als 1-2-Switch, waarin spelers niet naar het scherm maar naar elkaar kijken,” zegt Satoru Shibata, president-directeur van Nintendo of Europe.

Naast de brede catalogus aan games die dit jaar al beschikbaar zijn voor iedereen, kunnen Nintendo Switch-bezitters uitkijken naar de reeds aangekondigde games die volgend jaar verschijnen, waaronder Kirby Star Allies 3, Dragon Quest Builders en een nieuwe game in de Yoshi-franchise, naast grote third-party games als Wolfenstein II: The New Colossus van Bethesda, Mega Man 11 van Capcom, PROJECT OCTOPATH TRAVELER (werktitel) van Square Enix, Shovel Knight: King of Cards van Yacht Club Games en Morphies Law van Cosmoscope.

Sinds de lancering op 3 maart 2017 zijn 10 miljoen exemplaren van de Nintendo Switch verkocht. Voor het systeem zijn diverse bekroonde games verkrijgbaar, inclusief The Legend of Zelda: Breath of the Wild en Super Mario Odyssey. In 2018 zullen nog meer bijzondere ervaringen naar het systeem komen.

Meer informatie:

Nintendo-website: http://www.nintendo.be

Nintendo Switch-website: https://www.nintendo.be/nintendoswitch

 Super Mario-personagesite: http://nintendo.nl/mario

The Legend of Zelda-personagesite: http://nintendo.nl/zelda

Nintendo België Twitter: https://twitter.com/nintendobe_nl

Nintendo op Facebook: https://www.facebook.com/Nintendo

Nintendo Switch op Facebook: https://www.facebook.com/NintendoSwitch

The Legend of Zelda op Facebook: https://www.facebook.com/LegendofZeldaNL

Super Mario op Facebook: https://www.facebook.com/SuperMarioNL

Nintendo Nederland op YouTube: http://www.youtube.com/NintendoBelgie

Nintendo op Instagram: https://instagram.com/nintendoBE

Nintendo Switch op Instagram: https://www.instagram.com/NintendoSwitchNL


*

Reclame