facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Hotel Transsylvanië 3 (SPHE) + WEDSTRIJD

    In de nieuwe animatiefilm Hotel Transsylvanië 3 reis je mee met onze favoriete monsterfamilie. Ze vieren vakantie aan boord van een luxe cruiseschip voor monsters. Drac kan eindelijk eens bijkomen van het drukke werk in zijn hotel. De familie doet mee aan alle leuke activiteiten aan boord en natuurlijk liggen ze…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • WEDSTRIJD: win 4x DVD van Hotel Transsylvanië 3 (SPHE)

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CADEAU TIPS – Boeken 2019

    Met de boekenbeurs die net voorbij is en de feestdagen die voor de deur staan is het een ideaal moment om even stil te staan bij de grote en kleine geschenken voor de Sint en de kerstboom… Een boek is altijd een ideaal geschenk en dus wilden wij jullie een selectie…

Home » Boek reviews » CADEAU TIPS – Boeken 2019
Download PDF

Marc Putman and Mans ZelmerlowDe Europese gay lifestylezender OUTtv start vandaag opnieuw met een online poll omtrent het Eurovisiesongfestival. Ieder jaar stemmen meer dan 3.000 holebi’s op hun favoriete Songfestivalnummer van het jaar. Naar goede gewoonte ontvangt de pollwinnaar de felbegeerde OUTmusic Award nog voordat het liedjesfestijn effectief losbarst. Sinds de invoering van deze award in 2010 werd de uiteindelijke winnaar van het Songfestival reeds vier keer goed voorspeld door de homogemeenschap.

 
“In tegenstelling tot andere awards, zoals de jaarlijkse Barbara Dex Award voor slechtst geklede artiest, wordt de OUTmusic Award uitgereikt nog voor de eerste halve finale van het Songfestival plaatsvindt,” vertelt Marc Putman, CEO OUTtv Europe. “In de poll kan er enkel gestemd worden op de huidige deelnemers van het Songfestival. Bij de OUTmusic Award draait het om het nummer dat het best in de smaak valt bij de homogemeenschap. De artiest, de live-uitvoering en de persoonlijke boodschap van de artiest zijn bijzaak.”

 
Het is de zevende keer dat OUTtv de award in aanloop van het Songfestival uitreikt. Al sinds 2010 stemmen Europese holebi’s op hun favoriete songfestivalnummer van het jaar. In totaal wisten de OUTtv-stemmers de winnaar vier keer te voorspellen: in 2010, 2012, 2013 en 2015. “Homo’s hebben een goede voeling met muziek. Vorig jaar voorspelden de homogemeenschap dat Måns Zelmerlöw met ‘Heroes’ het Eurovisiesongfestival zou winnen. Een juiste prognose zo bleek,” aldus Putman. (Bekijk hier het YouTube-filmpje waarin Marc Putman de OUTmusic Award aan Måns uitreikt.)

 
Stemmen kan dit jaar nog tot en met 1 mei via www.out.tv of via de rechtstreekse link https://app.je/eurovision/web. De OUTmusic Award 2016 wordt op maandag 9 mei persoonlijk aan de winnaar overhandigd in het OUTtv-programma ‘Eurovision Update’.

 
OUTtv start vanaf heden ook met de Eurovisieprogrammering waaronder programma’s te zien zijn zoals ‘Stockholm Calling’ met presentator en Eurovisionist Jens Geerts, de registratie van ‘Eurovision In Concert’ (op 9 april in Melkweg Amsterdam) en ‘Best of Eurovision’. Via social media en de OUTtv-website komen de laatste Eurovisienieuwtjes eveneens voorbij.
Marc Putman en Måns Zelmerlöw


*

Reclame