facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: 5x DUO ticket voor Het Zingpaleis (24/10 Hasselt)

    * * * GAME OVER * * * We wensen de 5 winnaars (Nan De Decker, Steph Munoz, David De Ryck, Sabine Leijnen en Magda De Wit) veel zingplezier! De winnaars zullen door de organisatie per mail gecontacteerd worden!

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CD REVIEW: Discobaar A Moeder – 2x dubbel CD (Universal)

    "VOLLE GAS" - de 1e dubbelcd van Discobaar A Moeder (Universal) is nog steeds overal te verkijgen! Vanaf 14/08 is "2de VITESSE" ook overal te koop: weer een dubbele compilatiecd bij Universal, maar deze keer met extra's: vocale intermezzo's én overal een klein presentje in verstopt! NOG NIEUWS: heel de zomer lang…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • INTERVIEW: Feed The Rhino zanger Lee Tobin

    FEED THE RHINO is een enorm stevige, en vooral energetische band! Met hun beukende metalcore, melodieuze elementen, catchy meezingers, technisch hoogstaande metal, zeer afwisselende zang- en brulpartijen en daaraan gekoppeld een energieke live-show spreken ze in eigen land al een enorm publiek aan en veroveren beetje bij beetje de rest…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • Welke brandblusser kies ik best om mijn woning te beveiligen? + PROMOAANBIEDING

    Welke brandblusser kies ik best om mijn woning te beveiligen? DewoFire brandbeveiliging is een toonzetter aangaande kwalitatieve brandwerende materialen. Zo zijn ze gespecialiseerd in verkoop en onderhoud van allerlei brandblussers, optische rook- en CO - melders – vuurdekens – haspels – signalisatie ed.…. Hun afzetmarkt is in hoofdzaak de KMO en de…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • (TATTOO) BOOK REVIEW: Eleven Fourteen Vol. 2 (Scorpion Front Publ.)

    ElevenFourteen Vol 2. is de bijdrage van meer dan 180 tattoo artiesten uit de hele wereld. Deze hardcover publicatie is voorzien van een voorwoord door de onberispelijke Aaron Coleman. Met pagina na pagina vol dynamische flashes heeft dit boek een carrière waarde van referentie. Een must have voor elke professionele…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • (TATTOO) BOOK REVIEW: Traditional American Tattoo Design: Where It Came From and Its Evolution (Schiffer publishing)

    (Englisch language bellow) De evolutie van tattoo kunst in America wordt uitgestald in 265 indrukwekkende originele tattoo flash bladen en inzichtgevende teksten geschreven door een tattoo artiest die op zichzelf heeft ontworpen sinds 1960. Militaire, religieuze, figuurlijke en dierlijke thema’s worden weergeven in de vele honderden ontwerpen -. Veranderingen in de…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • K’s Choice stelde hun stevigste album ooit voor! [fotospecial]

    Op woensdag 22 april stelde K’s Choice hun nieuwe album ‘The Phantom Cowboy’ live voor. ’s Avonds stelt K’s Choice hun nieuwe plaat voor op het release concert in de uitverkochte Zappa club in Antwerpen. Op Deezer kan je het nieuwe album nu al beluisteren en op iTunes krijg je al meteen…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Silicon Valley – seizoen 1 (WHV)

    Zowel Steve Jobs als Mark Zuckerberg trokken er ooit met hun boterhammendoos naar het werk, en het gebied bulkt van de knappe koppen. Ook regisseur Mike Judge (Office Space, King of the Hill, Beavis & Butt-Head) was er even tewerkgesteld, en met Silicon Valley schreef hij een bijzonder knappe en…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • FESTIVAL UPDATE: With Full Force XXII

    Het eerste weekend is standaard het Rock Werchter-weekend in ons Belgenlandje. Echter, aangezien ze een week zijn opgeschoven, waarbij ze Graspop meesleuren en onze aanwezigheid even in het gedrang brachten, én alweer ettelijke euro’s duurder zijn geworden, zijn wij heel tevreden om te melden dat wij die anders typische Werchter-periode…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CONCERT REPORT: Paaspop 2015 + FOTOSPECIAL

    Wie aan Pasen denkt, denkt vooral aan de eitjes rapen met de kindjes, de Paashaas met de Paasklokken en het verplichte rondje aan de familie op zondagmiddag. Gelukkig hebben ze in Nederland een alternatief te bieden voor wie geen liefhebber is van de feestdag. Sinds 1974 vindt in Schijndel het…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: 5x familietickets voor de bioscoopfilm Bibi & Tina

    * * * GAME OVER * * * we wensen de winnaars veel kijkplezier! Bibi Blocksberg is een meisje met bijzondere krachten: ze is een heks. Met haar beste vriendin Tina brengt ze de zomervakantie door bij de manege. Samen gaan de twee iedere dag heerlijk paardrijden. Maar deze zomer zijn er…

Home » Afgelopen Wedstrijden » HIER GEWONNEN: 5x familietickets voor de bioscoopfilm Bibi & Tina
Download PDF

FEED THE RHINO is een enorm stevige, en vooral energetische band! Met hun beukende metalcore, melodieuze elementen, catchy meezingers, technisch hoogstaande metal, zeer afwisselende zang- en brulpartijen en daaraan gekoppeld een energieke live-show spreken ze in eigen land al een enorm publiek aan en veroveren beetje bij beetje de rest van de wereld. Hun meest recente plaat kwam uit in de zomer van 2014 en heet ‘The Sorrow And The Sound’ (REVIEW VIA DEZE LINK). Met die plaat nestelde de band zich stevig aan de top van de Britse metalcore-scene. FEED THE RHINO stond dit jaar voor het eerst op Groezrock en we wisten zanger Lee Tobin strikken voor een interview. De man was de kalmte zelve; the silence before the storm zeg maar.

DSC_5078Hey Lee, jullie staan straks voor de eerste keer op een podium hier op Groezrock. Benieuwd wat het gaat geven?

Ja enorm! We kennen dit festival al van zo lang het bestaat zeg maar, en het staat al lang op ons lijstje van plaatsen waar we wilden spelen. Het is steeds een grote ambitie als band van de UK om de oversteek naar Europa te maken en dan hier te spelen. Zeker als het op een groot festival zoals Groezrock is.

SE_CD_DPS-Q5.qxd

 

 

 

Jullie laatste album “The Sorrow And The Sound” leverde je heel wat nieuwe fans op. Merk je het zelf dat je groter en bekender wordt?

Goh ja, ‘beroemd’ is zo’n woord dat ik haat om te gebruiken. Maar eerlijk, het is al een geweldig avontuur geweest met het beginnen van het schrijven naar nummers en zo voort opbouwen tot het naar buiten brengen van deze nummers voor een publiek. En om dan zelfs een headline tour te verwezenlijken in de UK voor “The Sorrow And The Sound”. We waren wel wat ontstemd dat we er niet in geslaagd waren om tot in Europa te geraken en er hier mee te touren.

Maar nu met het festivalseizoen kunnen we wel spelen en het is geweldig. Het is zo’n ding dat je werkt aan een album, TSATS is nu ons 3e album, en het was een leuk proces waarbij we leuke bands hebben leren kennen en heel wat nieuwe fans erbij hebben? We waren er echt door overweldigd dat we op ons onze headline tour verschillende venues konden uitverkopen. We genieten echt van dit avontuur en het lijkt er alleen maar beter op te worden.

Hoe bevalt het tourleven je?ZAT 10 Feed The Rhino (6)

Het verschilt enorm door de jaren heen. Als je kijkt naar toen we begonnen en waar we nu zijn kan je wel zeggen dat er wat zaken veranderd zijn, uiteraard. Je speelt voor veel meer mensen en je gaat je er comfortabeler bij voelen. Het gaat ook van crashen op de vloer in het busje naar eens slapen in een hotel of je kan je een comfortabelere bus veroorloven of waarin je je ook propt om rond te reizen. Maar op tour zijn is leuk kerel, je wordt echt close en goede vrienden. Wij genieten er alleszins van!

ZAT 10 Feed The Rhino (2)Kijk je uit naar het festivalseizoen?

Uiteraard, en ook hard naar dit (Groezrock). Het is een van mijn favoriete momenten van het jaar zeg maar. We zijn ook net aangekondigd op een groot festival in de UK, we mogen namelijk de main stage op Reading/Leeds Festival openen. Dus voor ons is dat echt wel een enorme prestatie, iets wat we binnen 10, 15 of zelfs 20 jaar tegen onze kinderen en kleinkinderen zullen vertellen, van; ‘Hey, wij speelden op de mainstage van Reading!’.

Verkies je de grotere podia of eerder de kleine zweterige clubshows?ZAT 10 Feed The Rhino (4)

Ik haal voldoening uit elk podia, zo speelden we gisteren een warm-up show op een klein podium in een zaal waar een maximum capaciteit was van 250 man. Het was er volgepropt, druk, stinkering,… en de optredens daarvoor stonden we twee keer in The London Roundhouse (capaciteit 3 300 staanplaatsen en 1 700 zitplaatsen). En vandaag staan we op Groezrock. Alles is geweldig op zijn eigen manier. Als een band is het voor ons niet belangrijk waar en voor hoeveel man we spelen, we vinden het gewoonlijk om te spelen. Het draait allemaal om dat moment en de ervaring den sfeer die er dan heerst.

Op welke festivals willen jullie graag nog spelen?

Eender waar? Ik hou van ze allemaal, ik hou ook van al de grote podia. Om eerlijk te zijn willen we heel graag terug hier naar Europa komen, ik denk niet dat hier nog wat gepland staat en dat is echt wel jammer. Dus volgend jaar wil ik terug de oversteek maken en zoveel mogelijk festivals als mogelijk spelen. Maar Groezrock is een leuk begin en hier wil ik volgend jaar ook wel terug staan.

Even de focus op wat anders, je hebt namelijk ook een hele resem aan inkt op de lijf. Wat is je favoriete tattoostijl?

DSC_5083Ik heb niet echt een voorkeur voor een bepaald stijl. Mijn tattoos zijn nogal persoonlijk aangezien dat de twee personen die me tatoeëren mijn beste vrienden zijn. Ik ga niet mee met trends en stijlen, de tattoos zijn iets persoonlijk en het gaat over de ervaringen van mezelf.

Heb je wel een bepaalde tattoo artist die je bewondert?

Niet bepaald, ik ben van mening dat de ambacht van tatoeëren een ware kunst is. En dat iedereen die in de wereld stapt en er zijn beroep van kan maken enorm getalenteerd is. Natuurlijk heb je verschillende niveaus, sommigen zijn goed, sommigen zijn slecht, sommigen zijn geweldig en sommigen zitten ergens tussenin. Ik waardeer het in ieder geval.

Wat was je eerste tattoo en op welke leeftijd heb je ze laten zetten?

Deze twee kussende dames, rond de tijd dat ik 17 werd. Ik was jong en dom. Maar ach, no regrets! Als het er op staat dan staat het er op.DSC_5085

Heb je een favoriete tattoo of een met een heel speciale betekenis?

Ja, die in het midden van mijn borst. Het is iets van mijn verloofde en mij, het is wat ons ding met onze initialen er in verwerkt en zo. En het staat het dichtst bij mijn hart.

Hartelijk bedankt en probeer wat van het podium heel te laten straks!

Interview & foto's: Brent Schroeyens

copy ZALU

Review Feed The Rhino op Groezrock 2015: GROEZROCK REPORT DAY 1

FEED THE RHINO online:
www.feedtherhino.co.uk
www.facebook.com/feedtherhino
http://feedtherhino.tumblr.com/
www.twitter.com/feedtherhino


*

Reclame