facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: 5x DUO ticket voor Het Zingpaleis (24/10 Hasselt)

    * * * GAME OVER * * * We wensen de 5 winnaars (Nan De Decker, Steph Munoz, David De Ryck, Sabine Leijnen en Magda De Wit) veel zingplezier! De winnaars zullen door de organisatie per mail gecontacteerd worden!

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CD REVIEW: Discobaar A Moeder – 2x dubbel CD (Universal)

    "VOLLE GAS" - de 1e dubbelcd van Discobaar A Moeder (Universal) is nog steeds overal te verkijgen! Vanaf 14/08 is "2de VITESSE" ook overal te koop: weer een dubbele compilatiecd bij Universal, maar deze keer met extra's: vocale intermezzo's én overal een klein presentje in verstopt! NOG NIEUWS: heel de zomer lang…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • INTERVIEW: Feed The Rhino zanger Lee Tobin

    FEED THE RHINO is een enorm stevige, en vooral energetische band! Met hun beukende metalcore, melodieuze elementen, catchy meezingers, technisch hoogstaande metal, zeer afwisselende zang- en brulpartijen en daaraan gekoppeld een energieke live-show spreken ze in eigen land al een enorm publiek aan en veroveren beetje bij beetje de rest…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • Welke brandblusser kies ik best om mijn woning te beveiligen? + PROMOAANBIEDING

    Welke brandblusser kies ik best om mijn woning te beveiligen? DewoFire brandbeveiliging is een toonzetter aangaande kwalitatieve brandwerende materialen. Zo zijn ze gespecialiseerd in verkoop en onderhoud van allerlei brandblussers, optische rook- en CO - melders – vuurdekens – haspels – signalisatie ed.…. Hun afzetmarkt is in hoofdzaak de KMO en de…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • (TATTOO) BOOK REVIEW: Eleven Fourteen Vol. 2 (Scorpion Front Publ.)

    ElevenFourteen Vol 2. is de bijdrage van meer dan 180 tattoo artiesten uit de hele wereld. Deze hardcover publicatie is voorzien van een voorwoord door de onberispelijke Aaron Coleman. Met pagina na pagina vol dynamische flashes heeft dit boek een carrière waarde van referentie. Een must have voor elke professionele…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • (TATTOO) BOOK REVIEW: Traditional American Tattoo Design: Where It Came From and Its Evolution (Schiffer publishing)

    (Englisch language bellow) De evolutie van tattoo kunst in America wordt uitgestald in 265 indrukwekkende originele tattoo flash bladen en inzichtgevende teksten geschreven door een tattoo artiest die op zichzelf heeft ontworpen sinds 1960. Militaire, religieuze, figuurlijke en dierlijke thema’s worden weergeven in de vele honderden ontwerpen -. Veranderingen in de…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • K’s Choice stelde hun stevigste album ooit voor! [fotospecial]

    Op woensdag 22 april stelde K’s Choice hun nieuwe album ‘The Phantom Cowboy’ live voor. ’s Avonds stelt K’s Choice hun nieuwe plaat voor op het release concert in de uitverkochte Zappa club in Antwerpen. Op Deezer kan je het nieuwe album nu al beluisteren en op iTunes krijg je al meteen…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Silicon Valley – seizoen 1 (WHV)

    Zowel Steve Jobs als Mark Zuckerberg trokken er ooit met hun boterhammendoos naar het werk, en het gebied bulkt van de knappe koppen. Ook regisseur Mike Judge (Office Space, King of the Hill, Beavis & Butt-Head) was er even tewerkgesteld, en met Silicon Valley schreef hij een bijzonder knappe en…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • FESTIVAL UPDATE: With Full Force XXII

    Het eerste weekend is standaard het Rock Werchter-weekend in ons Belgenlandje. Echter, aangezien ze een week zijn opgeschoven, waarbij ze Graspop meesleuren en onze aanwezigheid even in het gedrang brachten, én alweer ettelijke euro’s duurder zijn geworden, zijn wij heel tevreden om te melden dat wij die anders typische Werchter-periode…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CONCERT REPORT: Paaspop 2015 + FOTOSPECIAL

    Wie aan Pasen denkt, denkt vooral aan de eitjes rapen met de kindjes, de Paashaas met de Paasklokken en het verplichte rondje aan de familie op zondagmiddag. Gelukkig hebben ze in Nederland een alternatief te bieden voor wie geen liefhebber is van de feestdag. Sinds 1974 vindt in Schijndel het…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: 5x familietickets voor de bioscoopfilm Bibi & Tina

    * * * GAME OVER * * * we wensen de winnaars veel kijkplezier! Bibi Blocksberg is een meisje met bijzondere krachten: ze is een heks. Met haar beste vriendin Tina brengt ze de zomervakantie door bij de manege. Samen gaan de twee iedere dag heerlijk paardrijden. Maar deze zomer zijn er…

Home » Afgelopen Wedstrijden » HIER GEWONNEN: 5x familietickets voor de bioscoopfilm Bibi & Tina
Download PDF

Stoomboot - 4Stoomboot is de artiestennaam van Niels Boutsen, een eenentwintigjarige jongeman die liedjes zingt in het Nederlands over wat hem bezig houdt. In 2011 won Stoomboot als jongste deelnemer ooit de Nekkawedstrijd. Daardoor kon hij de voorbije jaren naar hartenlust optreden. Van naar bier stinkende Limburgse jeugdhuis kelders tot het Sportpaleis: iedereen zou zijn verhaal horen.

Na twee jaar spelen werd het concept helemaal gedefinieerd. De muziek werd uitgepuurd en zijn teksten rijp. Het plaatje klopte, waardoor het tijd werd voor een cd. De jonge wolf Stoomboot nam enkele ervaren muzikanten van onder andere Filip Kowlier, MANdolinMAN, Front 242 en The Antler King onder de arm en nam eind september in het Meerhouts Cultureel Transfusie Centrum zijn debuutplaat op. Het is een plaat die je vertedert en ontroert, maar die je ook doet dansen. Getuige hiervan is de eerste single: ‘Einde Van De Wereld’. Die kampeerde wekenlang in Radio 1’s hoogste rotatie en Vox-lijst. Er werd een videoclip opgenomen, die meteen vertederend in de smaak viel.

Een opvallend stemtimbre zorgt voor een opvallend geluid in zijn muziek en als je dit combineert met de originele aanpak van zijn teksten weet je dat een nieuwe boot aanmeerde aan de kade van het Vlaamse lied, om net iets juister te zijn een STOOMBOOT! Ondanks de lopende blokperiode maakte Niels even tijd vrij om met ons te praten

Je bent nog vrij jong, je studeert, maakt muziek gepaard gaande met optredens uiteraard en nu breng je een cd uit. Hoe krijg je al die dingen voor mekaar in dagen die slechts 24uur tellen?Stoomboot - 26

NIELS: Dat is heel erg moeilijk, maar het lukt! (lacht) Ik slaap inderdaad vrij weinig meer het voelt niet aan als werk omdat het gewoon een passie is. Kunnen bezig zijn met muziek is sowieso plezant en verrijkend dat alles gewoon vanzelf loopt. Het feit van student zijn is daarbij ook van voordeel (Niels studeert geschiedenis nvdr) omdat je als student best wel veel ademruimte hebt. Het lijkt allemaal wel vrij druk en dat is het best ook wel, vooral in periodes zoals nu waar de examens samen vallen met de CD release en dat maakt het wel een beetje stresserend maar het lukt en zoals ik al zei vind ik het heel verrijkend.

Stoomboot is een vrij originele artiesten naam, geef even wat tekst en uitleg over deze keuze!?

NIELS: Dat is eigenlijk terug te voeren op de Nekkanacht die ik 2 jaar geleden won en waar ik mijn strepen verdiende. Toen trad ik nog gewoon op als ‘Niels’ maar een nieuwe naam drong zich een beetje op. Ik had voor mezelf 2 criteria gesteld voor deze naam: Het moest een mooi woord zijn en het moest iets zijn dat bij alle mensen onverbiddelijk veel vragen zou oproepen! Zo is stoomboot dus ontstaan en ik vind het gewoon een mooi woord met die dubbele O klanken en het is trouwens een van de zeldzame gelegenheden waar je een eigen naam mag kiezen!

Stoomboot - 18

Je werkte voor dit album samen met vele bekende artiesten uit ons Vlaams muzieklandschap, hoe verliep deze samenwerking en geef ons eens een kort verslag van je meest memorabele herinnering aan deze samenwerking?

Stoomboot - 11NIELS: Bon, het is allemaal begonnen met Andries Boone met wie ik de muzikale crew samen stelde. Ik had al wel eens met Timmerman samen gewerkt, de gitarist van Flip Kowlier en zo is eigenlijk heel organisch een team samen gesteld. De kleinkunst wereld in Vlaanderen is ook best vrij klein, dat is een verder voordeel omdat er niet zo veel kansen zijn om samen te werken aan een project. Veel is gestart toen ik anderhalf jaar geleden naar Kommil Foo hier in Leuven ging kijken. Ik wou een meisje imponeren en had dus gevraagd aan de mannen van Kommil Foo of ze 2 ticketjes voor mij konden laten klaarleggen, maar op de avond zelf stond ik er alleen voor omdat dit meisje afzegde. Uiteindelijk ben ik na de show blijven hangen aan de toog met die mannen, en na de aanvankelijke schroom had ik dan toch een cd’tje van mijzelf afgegeven en nog dezelfde nacht belde Raf mij op (ik lag al in diepe slaap verzonken) om te melden dat ze de cd hadden beluisterd op weg naar Gent waar Kommil Foo vandaan komt en dat ze mij de volgende dag graag opnieuw hadden gesproken in Leuven omdat ze het leuk vonden. Dus ik de dag daarna opnieuw naar de Schouwburg en opnieuw een hele avond met hen gepraat en op het einde zeiden ze ‘Als je ooit backing vocals nodig hebt, bel ons maar op!’. Toen we dan aan dit album werkten was er een nummer dat ideaal was om met hen samen te doen en zo eindigden we dan met een leuke samenwerking die uiteindelijk ontstond ondanks een meisje dat me alleen naar het concert liet gaan. Ik kijk enorm op naar raymond en Kommil Foo en om met één van die 2 idolen samen te werken is dus een droom die uitkomt.

In het nummer samenzweringman komt o.a. terrorisme aan bod naast de dood van Elvis en het nummer lijkt mij een vorm van aanklacht naar de media toe die vaak niet meer over feiten maar over vermoedens berichten, in welke mate klopt deze veronderstelling?

NIELS: Half en half… het nummer is niet ontstaan vanuit die maatschappelijke bezorgdheid, maar die heb ik er later wel in herkend. De hele plaat staat uiteindelijk vol met mijn eigen meningen en dit nummer is eigenlijk bedoeld om dat alles te relativeren. In de stijl van ‘Ja wat moet je nu uiteindelijk geloven van wat er op die plaat staat’. Maar nadien merkte ik dus dat het er inderdaad ook over gaat hoe de media soms nogal kort door de bocht gaat en is het dus een kapstok geweest om mezelf en ook de maatschappij in vraag te stellen.

Laten we het even over je eerste single ‘Einde Van De Wereld’ praten. Die lijkt mij te gaan over ons jachtige leven aangestuurd door verschillende sociale media en het ontbreken van tijd als een chronische ziekte. Ook de clip is puur en typisch een Vlaams tafereel: de zondagse familie bijeenkomst bij oma die bijna uitgestorven is. Is dit een aanklacht aan ons hectische leven en een soort van oproep om eens na te denken en het iets rustiger aan te doen?Stoomboot - 24

NIELS: ABSOLUUT! dit nummer is inderdaad vertrokken vanuit dat idee! Omdat ik merkte dat ikzelf heel erg mee ben in dat nieuwe concept van een maatschappij die overheerst wordt door sociale media en dat ik daar dus een exploot van ben. En het nummer zelf is bijna letterlijk op het einde van de wereld ontstaan: Ik was met enkele vrienden een paar dagen in de Ardennen en ik wou een smsje versturen maar dat ging niet want ik had geen bereik. Ik merkte van mezelf dat ik heel gefrustreerd raakte omdat ik geen bereik had en ik vond het opvallend dat ik daardoor zo beïnvloedbaar was. Ik ben toen beginnen wandelen in de Ardennen, het was midden in de nacht en pikkedonker. Op een bepaald moment stond ik op een heuvel, het was muisstil en ik had nog steeds geen bereik. Ik woon hier in hartje Leuven, waar het nooit pikkedonker of stil is en waar je altijd bereik hebt. Wat wij toen opviel, als ik daar op die heuvel stond was dat alles eigenlijk heel erg simpel was, en dat deze maatschappij het logisch vind dat alles en iedereen geconcerteerd is, maar eigenlijk is dat niet zo! Dat is waar dit nummer over gaat: het lijkt allemaal simpeler te worden maar in realiteit wordt het moeilijker… Wat raar aanvoelde was dat ik op dat moment helemaal buiten ons ‘systeem’ stond om er de volgende dag weer kniediep in te staan. De dag daarna moest ik spelen in de Arenberg Schouwburg in Antwerpen en ik had opnieuw massa’s wifi netwerken rondom mij en alles werd opnieuw moeilijk en ik verlangde op een mannier naar de simpelheid die ik voelde toen ik op die heuvel stond.

Muziekvideo’s tegenwoordig moeten flashy, opvallend en snel zijn (zoals het leven zelf) maar jouw clip van ‘Einde Van De Wereld’ slaagt erin om in 3 minuten de kijker van emotie naar emotie te slepen. Van de vrolijk samen zittende – taart etende familie bij oma tot een absoluut gevoel van eenzaamheid op het einde van de clip. Waarom die rollercoaster aan emoties?

NIELS: Ik wou een clip maken en ik had al een heel script geschreven maar toen ik een aantal vrienden die met film bezig zijn dit toonde kreeg ik enkel te horen ‘uw scenario trekt op niets’ en dan zijn we beginnen nadenken hoe we de hele thematiek van dat nummer konden verplaatsen naar een heel nieuw concept. Het nummer gaat uiteindelijk niet over ‘die familie’ in de clip maar zo konden we wel het gevoel van ultieme eenzaamheid naar voor brengen. Iedereen kent die situatie en dat gevoel van de bijeenkomst bij oma wat snel snel moet gaan, vlug taart eten en weer weg en oma die aansluitend weer alleen achter blijft. Echt iedereen kent dat en toch verandert niemand daar iets aan en het word gereduceerd naar een kenmerk van de week: op zondag even snel naar de oma en ik denk dat die clip net daarom aanslaat bij de kijker. Je bekijkt een andere familie maar terwijl je kijkt denk je aan je eigen familie en dat maakt het ook weer simpel.

Laten we het tenslotte even over jouw dromen hebben… Waar zie jij jezelf staan, laat ons zeggen binnen jaar of 2? Wat zijn de grote dromen van Stoomboot?

Stoomboot 2013 CD-coverNIELS: Ik wil gewoon mijn plekje veroveren in het kleinkunst landschap en ik hoop natuurlijk dat het album goed gaat ontvangen worden en dat veel mensen er naar gaan luisteren. En uiteraard hoop ik vanaf dit najaar in verschillende CC’s (Culturele Centra) te kunnen staan, want daar hoor ik met mijn ding thuis denk ik. Ik wil gewoon mijn verhaal vertellen of dat nu in een grote stad is of een klein boerendorp! Spelen is gewoon het beste wat er is en dat wil ik dna ook doen!

Voor we afsluiten en jij je opnieuw kan focussen op de examens en voorstelling van je CD, wat wil jij nog zeker delen met de lezers?

NIELS: Goh… ja… is misschien beetje raar om het zelf te zeggen, maar het is echt een goeie plaat geworden dus ik hoop dat de mensen de moeite doen om ernaar te luisteren.

Interview en foto’s: DVE

Live:

06/02 12:00 Ab, Brussel

08/02 20:00 Arenbergschouwburg, Antwerpen

09/02 15:00 De Roma, Antwerpen (Solo)

11/02  30CC, Leuven

 

Links:

info@stoomboot.be

http://www.stoomboot.be

http://www.facebook.com/stoomboot


*

Reclame