facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: 5x DUO ticket voor Het Zingpaleis (24/10 Hasselt)

    * * * GAME OVER * * * We wensen de 5 winnaars (Nan De Decker, Steph Munoz, David De Ryck, Sabine Leijnen en Magda De Wit) veel zingplezier! De winnaars zullen door de organisatie per mail gecontacteerd worden!

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CD REVIEW: Discobaar A Moeder – 2x dubbel CD (Universal)

    "VOLLE GAS" - de 1e dubbelcd van Discobaar A Moeder (Universal) is nog steeds overal te verkijgen! Vanaf 14/08 is "2de VITESSE" ook overal te koop: weer een dubbele compilatiecd bij Universal, maar deze keer met extra's: vocale intermezzo's én overal een klein presentje in verstopt! NOG NIEUWS: heel de zomer lang…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • INTERVIEW: Feed The Rhino zanger Lee Tobin

    FEED THE RHINO is een enorm stevige, en vooral energetische band! Met hun beukende metalcore, melodieuze elementen, catchy meezingers, technisch hoogstaande metal, zeer afwisselende zang- en brulpartijen en daaraan gekoppeld een energieke live-show spreken ze in eigen land al een enorm publiek aan en veroveren beetje bij beetje de rest…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • Welke brandblusser kies ik best om mijn woning te beveiligen? + PROMOAANBIEDING

    Welke brandblusser kies ik best om mijn woning te beveiligen? DewoFire brandbeveiliging is een toonzetter aangaande kwalitatieve brandwerende materialen. Zo zijn ze gespecialiseerd in verkoop en onderhoud van allerlei brandblussers, optische rook- en CO - melders – vuurdekens – haspels – signalisatie ed.…. Hun afzetmarkt is in hoofdzaak de KMO en de…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • (TATTOO) BOOK REVIEW: Eleven Fourteen Vol. 2 (Scorpion Front Publ.)

    ElevenFourteen Vol 2. is de bijdrage van meer dan 180 tattoo artiesten uit de hele wereld. Deze hardcover publicatie is voorzien van een voorwoord door de onberispelijke Aaron Coleman. Met pagina na pagina vol dynamische flashes heeft dit boek een carrière waarde van referentie. Een must have voor elke professionele…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • (TATTOO) BOOK REVIEW: Traditional American Tattoo Design: Where It Came From and Its Evolution (Schiffer publishing)

    (Englisch language bellow) De evolutie van tattoo kunst in America wordt uitgestald in 265 indrukwekkende originele tattoo flash bladen en inzichtgevende teksten geschreven door een tattoo artiest die op zichzelf heeft ontworpen sinds 1960. Militaire, religieuze, figuurlijke en dierlijke thema’s worden weergeven in de vele honderden ontwerpen -. Veranderingen in de…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • K’s Choice stelde hun stevigste album ooit voor! [fotospecial]

    Op woensdag 22 april stelde K’s Choice hun nieuwe album ‘The Phantom Cowboy’ live voor. ’s Avonds stelt K’s Choice hun nieuwe plaat voor op het release concert in de uitverkochte Zappa club in Antwerpen. Op Deezer kan je het nieuwe album nu al beluisteren en op iTunes krijg je al meteen…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Silicon Valley – seizoen 1 (WHV)

    Zowel Steve Jobs als Mark Zuckerberg trokken er ooit met hun boterhammendoos naar het werk, en het gebied bulkt van de knappe koppen. Ook regisseur Mike Judge (Office Space, King of the Hill, Beavis & Butt-Head) was er even tewerkgesteld, en met Silicon Valley schreef hij een bijzonder knappe en…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • FESTIVAL UPDATE: With Full Force XXII

    Het eerste weekend is standaard het Rock Werchter-weekend in ons Belgenlandje. Echter, aangezien ze een week zijn opgeschoven, waarbij ze Graspop meesleuren en onze aanwezigheid even in het gedrang brachten, én alweer ettelijke euro’s duurder zijn geworden, zijn wij heel tevreden om te melden dat wij die anders typische Werchter-periode…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CONCERT REPORT: Paaspop 2015 + FOTOSPECIAL

    Wie aan Pasen denkt, denkt vooral aan de eitjes rapen met de kindjes, de Paashaas met de Paasklokken en het verplichte rondje aan de familie op zondagmiddag. Gelukkig hebben ze in Nederland een alternatief te bieden voor wie geen liefhebber is van de feestdag. Sinds 1974 vindt in Schijndel het…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: 5x familietickets voor de bioscoopfilm Bibi & Tina

    * * * GAME OVER * * * we wensen de winnaars veel kijkplezier! Bibi Blocksberg is een meisje met bijzondere krachten: ze is een heks. Met haar beste vriendin Tina brengt ze de zomervakantie door bij de manege. Samen gaan de twee iedere dag heerlijk paardrijden. Maar deze zomer zijn er…

Home » Afgelopen Wedstrijden » HIER GEWONNEN: 5x familietickets voor de bioscoopfilm Bibi & Tina
Download PDF

Zender verhoogt content output op alle platformen
Cartoon Network, het globale kidsmerk en de eerste keuze van de eerste mobiele generatie, kondigt een integrale stroom van nieuwe inhoud aan voor het seizoen 2017-2018 dat elke dag iets nieuws zal bieden aan de fans, in een breed spectrum van platformen.

Als Turners jongste en één van de meest meeslepende merken in de portfolio, zal Cartoon Network nog grotere content-ervaringen leveren die de betrokkenheid op alle schermen versterkt en zich verbindt met de manier waarop fans consumeren. Vandaag kondigt Cartoon Network een nieuwe reeks content aan, inclusief zes nieuwe series en zeven terugkerende hits, alsook meer dan 20 originele mobiele- en consolegames.

Cartoon Network, reeds lang erkend voor het samenbrengen van premium content, fan -ervaringen en technologie, gaat zo verder dan enkel televisieschermen in de digitale en mobiele ruimte met een groeiende en diverse multiplatform portfolio.
NIEUWE SERIES

  • Apple & Onion – Apple en Onion, nieuw en naïef zijnde voor de gewoontes van “de grote stad vol verfijnd eten”, zijn dolenthousiast om hun weg te vinden en een heleboel vrienden te maken tijdens hun ongelooflijk levensavontuur. De vriendschapskomedie werd gecreëerd door George Gendi (The Amazing World of Gumball).
  • Craig of the Creek – In de Creek zijn de regels van de buitenwereld niet van toepassing! In dit utopia voor kinderen leven Craig en zijn twee beste vrienden zich uit in een wildernis vol boomhutten en crossparcoursen. De avonturenserie werd gemaakt door Matt Burnett en Ben Levin, bekend van Steven Universe.
  • Summer Camp Island – Na het volbrengen van een gedenkwaardige en veelgeprezen run dit jaar op de meest opmerkelijke festivals waaronder het Sundance Film Festival en SXSW, zal deze uiterst fantasierijke geanimeerde serie, gebaseerd op de originele kortfilm van Cartoon Network, de mysteries, die Oscar en zijn beste vriend Hedgehog tegenkomen, blijven ontplooien op een magisch zomerkamp. De serie is van maker Julia Pott (Adventure Time).
  • OK K.O.! Let’s Be Heroes – Cartoon Network brengt een wereld vol originele helden verspreid over het tv- en gaminglandschap samen in deze komedie vol actie, gevolgd door de console- en pcgame, ontwikkeld in samenwerking met indie videogamestudio Capybara games. De knock-out-serie werd geïnspireerd door de jeugd van schepper Ian Jones-Quartey en volgt de heldendaden van K.O., een eindeloos optimistische jongen die zich probeert te verbeteren om de beste te zijn in een dynamisch universum van helden, vrienden en uitdagende vijanden. De serie is gebaseerd op OK K.O.! Lakewood Plaza Turbo, de eerste originele standalone mobiele game van het netwerk die ontwikkeld werd op basis van een pilot die een deel uit maakte van Cartoon Networks Emmy Award-winnende kortfilmprogramma.
  • Cloudy with A Chance of Meatballs De geanimeerde comedyserie die doet watertanden, ging eerder deze maand in première en is gebaseerd op Sony Pictures Animation’s wereldwijd zeer succesvolle film Cloudy with a Chance of Meatballs uit 2009 en z’n opvolger, Cloudy With a Chance of Meatballs 2. De tv-serie wordt geproduceerd in samenwerking met DHX Media, Sony Pictures Animation en Corus Entertainment.

TERUGKERENDE SERIES

  • Ben 10 –  Het nieuwste seizoen van de zeer succesvolle franchise heeft meerdere geanimeerde series en tal van geanimeerde en live-action films gelanceerd. Playmates Toys is de wereldwijde speelgoedpartner voor de nieuwe Ben 10 met een volledige lijn van speelgoed gebaseerd op de show die een reeks van poppen, speelsets en verkleeditems zal bevatten, klaar om dit najaar in de winkels gelanceerd te worden. De wilde avonturen beginnen vanaf maandag 10 april en zullen de 10 jarige Ben Tennyson, zijn nichtje Gwen en opa Max voorstellen terwijl ze het land doorkruisen tijdens de zomervakantie. Wanneer Ben de Omnitrix vindt, een mysterieus horloge dat hem transformeert in tien verschillende heroïsche aliens, opent voor hem een wereld van buitenaardse superkrachten, die kinderen van alle leeftijden zullen bewonderen. Ben 10 is ontworpen en werd geproduceerd door Man of Action Entertainment.

 

  • We Bare Bears – De BAFTA Award-winnende serie gemaakt door Daniel Chong stelt een derde en hilarisch seizoen voor. In het nieuwste seizoen ontmoeten Grizzly (Eric Edelstein), Panda (Bobby Moynihan) en Ice Bear (Demetri Martin) hun favorieten vrienden en frenemies, ingesproken door Patton Oswalt, Charlyne Yi, Jason Lee, Ellie Kemper en Cameron Esposito. De schattige babyberen voegen meer grappige situaties en commotie toe, tot grote vreugde bij de fans. Feestelijke vakantiespecials en nieuwe gastoptredens van komiek Ron Funches en opmerkelijke stemacteur Jogn DimAggio ronden het seizoen af terwijl de Bears hun komische avonturen verderzetten rond de Bay Area en daarbuiten.
  • The Powerpuff Girls De Emmy-genomineerde serie is terug en start een tweede seizoen met volledig nieuwe personages en specials, en actievolle gevechten tussen de superheldenzussen en de favoriete schurken van de fans: HIM en Mojo Jojo. De vernieuwde serie is uitvoerend geproduceerd door Nick Jennings en mede geproduceerd door Bob Boyle. De enorm populaire online Powerpuff Yourself­-avatar ontwikkelaar, die bij lancering meer dan 12 miljoen fans wist te bereiken, kreeg nu een update zodat nog meer fans zichzelf als een echte Townsville superheld kunnen zien. De originele serie werd ontwikkeld door Craig McCracken.
  • Mighty Magiswords – Onlangs opgepikt voor een tweede seizoen, zal Mighty Magiswords de epische avonturen van Prohyas en Vambre uitbreiden wanneer ze meer hilarische quests tegemoet gaan ter aanvulling van de nieuwste en beste Magiswords om toe te voegen aan hun felbegeerde collecties. Ontwikkeld door Kyla A. Carrozza, bestaat Mighty Magiswords uit een rijke hub van meer dan 500 stukjes aan originele content inclusief interactieve shorts, narratieve vlogs en een veelheid van boeiende digitale games en apps.
  • Adventure Time – De Emmy en Peabody Award-winnende show is terug met een acht-delige miniserie van epische proporties later dit jaar. Fans zullen net zo verrast zijn als Finn om te ontdekken wat er met de koninkrijken van Ooo is gebeurd terwijl hij weg op zee was. Deze volgende minireeks komt net na Adventure Time: Islands, wat bijna vier miljoen mensen wist te bereiken. De serie is gemaakt door Pendleton en uitvoerend geproduceerd door Adam Muto.
  • Steven Universe Vriendschappen worden getest wanneer de saga in deze Emmy-genomineerde serie, gecreëerd door Rebecca Sugar, verder gaat. Deze show keert terug met nieuwe avontuurlijke verhaallijnen en specials waarbij fans meer Gems zullen ontmoeten, tijd zullen spenderen met de Diamonds en inzicht krijgen in de steeds mysterieuze Gem Homeworld terwijl de titulaire held van de serie Steven Universe zal groeien tot een leider. Steven Universe werd onlangs genomineerd voor z’n eerste GLAAD Media Award in de Outstanding Comedy Series-categorie.
  • Teen Titans Go! Het vierde seizoen van de hit-serie gaat verder en maakt zich klaar voor de 200ste aflevering terwijl Robin, Starfire, Raven, Beast Boy en Cyborg zich voorbereiden om de wereld te redden in een speciale, tweedelige aflevering. Het publiek mag zich ook aan een ei-ceptionele traktatie verwachten in een voorjaarsspecial met de mythische tandenfee die de feestdagen van de paashaas probeert over te nemen. De serie werd geproduceerd door Warner Bros. Animation.
  • The Amazing World of Gumball Deze Bafta en Emmy Award-winnende serie van Cartoon Network Studios EMEA wekt een nieuwe Halloweenspecial tot leven en blijft hartverwarmende avonturen brengen inclusief een aflevering met live-action poppen van de energieke en onverschrokken blauwe kat, Gumball, en zijn eigenzinnige familie, de Wattersons.

MOBIELE – CONSOLEGAMES – APPS
Enkele hoogtepunten van 2017 bevatten:

  • The Powerpuff Girls LEGO DIMENSIONS – LEGO DIMENSIONS, het LEGO-speelgoed en videogame hybride, voegt The Powerpuff Girls toe aan het rooster met een nieuwe Team Pack en Fun Pack. De Team Pack bevat minifiguren van Blossom en Bubbles en de Fun Pack vervolledigt het team met Buttercup. Beide pakketten bieden toegang tot de Townsville Hub waar spelers rond Townsville kunnen vliegen en plaatsen als Pokey Oaks, City Hall, Rainbow Land, het Pickle Museum en natuurlijk ook het Utonium lab van de Professor, de thuisbasis van de meisjes, kunnen bezichtigen.
  • Steven Universe: Save The Light –  Ontwikkeld met gerenommeerde hit-maker Grumpyface Studios, is dit een nieuwe consolegame met een origineel verhaal, gemaakt door Rebecca Sugar, de bedenkster van Steven Universe. De RPG consolegame is een vervolg op de 2015 mobiele hit-titel, Attack the Light, en wordt verwacht deze zomer te lanceren.
  • OK K.O.! Let’s Be HeroesDeze actie brawler console en pc-game met RPG-elementen speelt zich af in de wrede wereld van komende animatiereeks OK K.O.! Let’s Be Heroes, ontwikkeld door Ian Jones-Quartey. Het werd ontwikkeld door bekroonde Capybara Games en komt er later dit najaar.
  • Ben 10: Up to SpeedBen 10: Up to Speed is een runner die Ben Tennyson volgt terwijl hij vertrekt op zijn beste zomervakantie ooit met zijn opa Max en nichtje Gwen. Hij ontdekt een buitenaardse artefact, de Omnitrix genaamd, dat hem toelaat te transformeren in krachtige buitenaardse helden. Spelend als Ben en zijn verschillende alien alter ego’s, zullen gamers de wereld moeten redden van boosdoeners, gaande van gigantische robots tot dreigende magiegebruikers.
  • Glitch Fixers-The Powerpuff Girls – Bubbles, Blossom en Buttercup blijven de dag redden in de nieuwste mobiele game van Cartoon Network, Glitch Fixers. Gebaseerd op de populaire aflevering “Viral Spiral”, is Glitch Fixers een turn-based puzzelspel dat spelers meeneemt op een wilde digitale rit. Met gebruik van virtuele commandoblokken, werd Bubbles aangesteld om Blossom en Buttercup te helpen ontsnappen van het internet en de kwade Amoeba Boys te verslaan met de kracht van codering.

Surely You Quest – Als onderdeel van een aangesloten hub die de lineaire serie Mighty Magiswords bevat, linkt de nieuwste mobiele game zich tot een andere geïntegreerde app, MagiMobile, om fans toegang te geven tot hun Magiswords en hen toelaat om hun collectie verder uit te breiden. Gamers kunnen de eerder verdiende zwaarden uit MagiMobile gebruiken voor gameplay in Surely You Quest, en hoe meer fans kijken en zich zich engageren met MagiMobil, hoe meer opties ze zullen hebben voor gevechten in de game.


*

Reclame