facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: 5x DUO ticket voor Het Zingpaleis (24/10 Hasselt)

    * * * GAME OVER * * * We wensen de 5 winnaars (Nan De Decker, Steph Munoz, David De Ryck, Sabine Leijnen en Magda De Wit) veel zingplezier! De winnaars zullen door de organisatie per mail gecontacteerd worden!

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CD REVIEW: Discobaar A Moeder – 2x dubbel CD (Universal)

    "VOLLE GAS" - de 1e dubbelcd van Discobaar A Moeder (Universal) is nog steeds overal te verkijgen! Vanaf 14/08 is "2de VITESSE" ook overal te koop: weer een dubbele compilatiecd bij Universal, maar deze keer met extra's: vocale intermezzo's én overal een klein presentje in verstopt! NOG NIEUWS: heel de zomer lang…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • INTERVIEW: Feed The Rhino zanger Lee Tobin

    FEED THE RHINO is een enorm stevige, en vooral energetische band! Met hun beukende metalcore, melodieuze elementen, catchy meezingers, technisch hoogstaande metal, zeer afwisselende zang- en brulpartijen en daaraan gekoppeld een energieke live-show spreken ze in eigen land al een enorm publiek aan en veroveren beetje bij beetje de rest…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • Welke brandblusser kies ik best om mijn woning te beveiligen? + PROMOAANBIEDING

    Welke brandblusser kies ik best om mijn woning te beveiligen? DewoFire brandbeveiliging is een toonzetter aangaande kwalitatieve brandwerende materialen. Zo zijn ze gespecialiseerd in verkoop en onderhoud van allerlei brandblussers, optische rook- en CO - melders – vuurdekens – haspels – signalisatie ed.…. Hun afzetmarkt is in hoofdzaak de KMO en de…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • (TATTOO) BOOK REVIEW: Eleven Fourteen Vol. 2 (Scorpion Front Publ.)

    ElevenFourteen Vol 2. is de bijdrage van meer dan 180 tattoo artiesten uit de hele wereld. Deze hardcover publicatie is voorzien van een voorwoord door de onberispelijke Aaron Coleman. Met pagina na pagina vol dynamische flashes heeft dit boek een carrière waarde van referentie. Een must have voor elke professionele…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • (TATTOO) BOOK REVIEW: Traditional American Tattoo Design: Where It Came From and Its Evolution (Schiffer publishing)

    (Englisch language bellow) De evolutie van tattoo kunst in America wordt uitgestald in 265 indrukwekkende originele tattoo flash bladen en inzichtgevende teksten geschreven door een tattoo artiest die op zichzelf heeft ontworpen sinds 1960. Militaire, religieuze, figuurlijke en dierlijke thema’s worden weergeven in de vele honderden ontwerpen -. Veranderingen in de…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • K’s Choice stelde hun stevigste album ooit voor! [fotospecial]

    Op woensdag 22 april stelde K’s Choice hun nieuwe album ‘The Phantom Cowboy’ live voor. ’s Avonds stelt K’s Choice hun nieuwe plaat voor op het release concert in de uitverkochte Zappa club in Antwerpen. Op Deezer kan je het nieuwe album nu al beluisteren en op iTunes krijg je al meteen…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Silicon Valley – seizoen 1 (WHV)

    Zowel Steve Jobs als Mark Zuckerberg trokken er ooit met hun boterhammendoos naar het werk, en het gebied bulkt van de knappe koppen. Ook regisseur Mike Judge (Office Space, King of the Hill, Beavis & Butt-Head) was er even tewerkgesteld, en met Silicon Valley schreef hij een bijzonder knappe en…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • FESTIVAL UPDATE: With Full Force XXII

    Het eerste weekend is standaard het Rock Werchter-weekend in ons Belgenlandje. Echter, aangezien ze een week zijn opgeschoven, waarbij ze Graspop meesleuren en onze aanwezigheid even in het gedrang brachten, én alweer ettelijke euro’s duurder zijn geworden, zijn wij heel tevreden om te melden dat wij die anders typische Werchter-periode…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CONCERT REPORT: Paaspop 2015 + FOTOSPECIAL

    Wie aan Pasen denkt, denkt vooral aan de eitjes rapen met de kindjes, de Paashaas met de Paasklokken en het verplichte rondje aan de familie op zondagmiddag. Gelukkig hebben ze in Nederland een alternatief te bieden voor wie geen liefhebber is van de feestdag. Sinds 1974 vindt in Schijndel het…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: 5x familietickets voor de bioscoopfilm Bibi & Tina

    * * * GAME OVER * * * we wensen de winnaars veel kijkplezier! Bibi Blocksberg is een meisje met bijzondere krachten: ze is een heks. Met haar beste vriendin Tina brengt ze de zomervakantie door bij de manege. Samen gaan de twee iedere dag heerlijk paardrijden. Maar deze zomer zijn er…

Home » Afgelopen Wedstrijden » HIER GEWONNEN: 5x familietickets voor de bioscoopfilm Bibi & Tina
Download PDF

Clouseau Centraal 12-12-2014 - 129Na vier jaar “verdwenen” te zijn uit het ‘grotere’ concertcircuit, mochten de fans van Clouseau uitkijken naar de nieuwe (en ondertussen 12e) concertreeks “Clouseau Centraal” die eind 2014 gepland staat.

Op 12 december ging de première van slag en wij zagen dat het goed was. “Clouseau Centraal” werd nogal heel letterlijk op de klepel genomen. Het podium stond centraal opgesteld in het gigantische en uitverkochte sportpaleis. Dit zorgde voor een maximale capaciteit van het sportpaleis. De begeerde concerttempel was gevuld met bijna 21.000 fans, zowel jong als oud weten de hits van de gebroeders Wauters te smaken!Clouseau Centraal 12-12-2014 - 1

Vooraleer Koen en Kris het podium betraden, mochten we proeven van het prachtige lied “All I want” van Emma Bale. Na enkele technische probleempjes met de micro, werd Emma op het podium geroepen. De piepjonge Emma Bale, slechts 15 jaar oud, brengt een eigen versie van “All I want”, een prachtig nummer van Kodaline. Het korte optreden van de jonge Emma zorgde voor kippenvel bij de vele toeschouwers.

Na deze meer dan prachtige intro betraden de gebroeders en hun band het gigantische podium met hun hit “en dans”, gevolgd door het door iedereen gekende “zij is van mij” waarbij iedereen begon mee te brullen. Koen en Kris gooiden het roer al snel om en brachten enkele hits van hun nieuwste CD, zoals “ziel”, “verdwijnen met jou”, “kan het niet alleen” en “wat heb ik gedaan”. Het sportpaleis werd omgetoverd tot een romantisch geïnspireerde tempel met LED-bollen die van kleur veranderen. Deze veranderden automatisch van kleur en zorgden voor de nodige sfeer.

Clouseau Centraal 12-12-2014 - 155De sfeer zat vanaf het begin goed in en Koen en Kris vuurden hun hits verder af. Met “88” brengen ze een ode aan de Kreuners die twee jaar geleden hun “laatste kreun” gaven in het Antwerpse sportpaleis. Voor “88” liet Clouseau zich inspireren door de Kreuners. Het dak ging er dan ook wanneer ze de cover “ik wil je” brachten. Om de fans even te laten bekomen brachten ze een prachtige acapella versie van “fiets” en het 6 jaar later geschreven nummer “brommer”.

Alsof dit alles nog niet genoeg was gingen Koen en Kris nog even door met enkele oude bekende hits, “altijd heb ik je lief”, “brandweer” en “ik, jij, hij of zij”. Op vraag van de dochter van Koen, mocht haar favoriete hit “brandweer” niet ontbreken in zijn concertreeks. De hit is echter veel ouder dan de dochter zelf.Clouseau Centraal 12-12-2014 - 254

Hierna werd er plaats gemaakt voor de eerste verrassingsgast die uitgenodigd werd in de tempel van plezier namelijk Laura Tesoro, bekend van haar deelname aan the voice kids en vandaar ook de “oogappel” van Koen. Alhoewel Laura het absoluut niet slecht deed, bleek het duidelijk dat niet iedereen even tevreden was met de komst van Laura. De diehard Clouseau fans zaten hier niet echt op te wachten. Koen maakte dan weer snel zijn intro met “dansen”. Net als in de film Tarzan, slingerde Koen zich van het podium naar de tribune. Hij liep doorheen de fans en bezorgde ze een onvergetelijk moment. Iets later kwam hij in een andere uithoek tevoorschijn waarna hij zich op dezelfde slingerende weg na het midden van het sportpaleis begaf: het podium.

Tijdens “onvoorwaardelijk wij” brachten Koen en Kris een emotioneel nummer over de band tussen twee broers. Hieruit werd mij heel duidelijk waarom Koen de frontman is van Clouseau. Kris zong zijn deel van het nummer maar kwam niet tot aan de knieën van Koen. Ze sloten het eerste deel af met “daar gaat ze”.

Clouseau Centraal 12-12-2014 - 309Deel twee ging van start met “nobelprijs”, “Louise”, “dat ze de mooiste is” en “gek op jou”. Enkele ondertussen klassiekers die de revue passeerden. Dit tot vrolijk jolijt van het publiek! Ook Raymond Van Het Groenewoud droeg een steentje bij tot het succes van Clouseau. Deze muzikale duizendpoot schreef de hit “vanavond ga ik uit” voor de gebroeders Wauters. Hij kreeg dan ook de eer het podium te betreden en deze zelfgeschreven hit samen met de broers voor het talrijke publiek te brengen, gevolgd door zijn eigen (en in een nieuw jasje gestoken) cha cha cha en zijn overduidelijke liefde voor muziek mocht absoluut niet ontbreken. Onze oude, Vlaamse rakker weet zijn publiek perfect te bespelen!Clouseau Centraal 12-12-2014 - 349

Na het vertrek van Van Het Groenewoud gingen Koen en Kris verder met het prachtige Domino. Kris achter de piano, Koen die de leiding nam, meer hoeft dit lied echt niet. Eenvoud siert. Het sportpaleis zong luidkeels mee wat een onbeschrijflijke indruk naliet. Op het eind van het nummer kregen we een gitaarsolo te horen, dit was een soort “afleiding” terwijl Koen in zijn harnas klom voor het volgende nummer namelijk “wat een leven”. Al zingend vliegt Koen zijn vele fans tegemoet aan de ene helft van het sportpaleis, de ene al wat dichter dan de andere. Je voelde de teleurstelling bij de andere fans zo zinderen terwijl de fans die dichtbij hun idool stonden enorm genoten en uit de bol gingen. De andere kant werd uiteindelijk ook getrakteerd door de vliegende Koen.

De finale werd ingezet met “vonken en vuur” en “de tegenpartij”. Aangezien iedereen goed opgewarmd was en absoluut nog geen zin hadden hun ido(o)l(en) naar huis te laten keren, werden Koen en Kris met een daverend applaus teruggeroepen op het podium. Met de bisnummers “vliegtuig” en “hier bij jou” sluiten Koen, Kris en hun band het meer dan drie uur durende concert af.

Volgende concerten staan gepland op:

– Zondag 28/12/2014 om 19u
– Vrijdag 02/01/2015 om 20u30

Voor degene die nog twijfelen om tickets aan te schaffen, er zijn nog enkele tickets beschikbaar. Tickets kan je bestellen via www.teleticketservice.com

Tekst: Evelien Hertveldt - Foto's: DVE

*

Reclame