facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Hotel Transsylvanië 3 (SPHE) + WEDSTRIJD

    In de nieuwe animatiefilm Hotel Transsylvanië 3 reis je mee met onze favoriete monsterfamilie. Ze vieren vakantie aan boord van een luxe cruiseschip voor monsters. Drac kan eindelijk eens bijkomen van het drukke werk in zijn hotel. De familie doet mee aan alle leuke activiteiten aan boord en natuurlijk liggen ze…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • WEDSTRIJD: win 4x DVD van Hotel Transsylvanië 3 (SPHE)

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CADEAU TIPS – Boeken 2019

    Met de boekenbeurs die net voorbij is en de feestdagen die voor de deur staan is het een ideaal moment om even stil te staan bij de grote en kleine geschenken voor de Sint en de kerstboom… Een boek is altijd een ideaal geschenk en dus wilden wij jullie een selectie…

Home » Boek reviews » CADEAU TIPS – Boeken 2019
Download PDF

prehistorie-affiche-lowresOp 10 december wordt in de Vooruit in Gent de allerlaatste editie van De Pré Historie Live neergezet. Het gekende radioprogramma op zondagmorgen met ster-DJ Guy De Pré op Radio 2, de succesvolle TV-serie en de legendarische CD-verzamelboxen die meer dan twee miljoen keer over de toonbank gingen, bewijzen dat De Pré Historie nog steeds ‘alive and kicking’ is!

Fast Forward Events verzorgde twee jaar lang de organisatie van het partyconcept gelinkt aan de show en doorkruiste zo heel Vlaanderen. Op iedere De Pré Historie Live speelden Guy De Pré en Jan Heymans alle hits uit de laatste decennia, van de jaren ’50 tot de jaren ’90 en de pannen van het dak.
Een  gebalanceerde mix tussen visuele prikkels, een duizelingwekkende lichtshow, een in het oog-springende DJ-booth en super muziek hebben steevast gezorgd voor een dansavond die nog lang nazinderde.

Maar nu zijn we rond, heel Vlaanderen heeft in de voorbije 20 jaar De Pré Historie Live meerdere keren over de vloer gehad en de dj’s hebben er 20 jaar van feesten opzitten.  Tijd voor welverdiende rust maar geen nood, het radio programma blijft wel gewoon verder lopen.  Wie dus niet genoeg kan krijgen van De Pré Historie, kan op zondagvoormiddag nog steeds zijn of haar huiskamer omtoveren in een discotheek.

Voor de totaal-beleving zoals die de voorbije 20 jaar Vlaanderen op zijn  kop zette, heb je echter maar één kans meer en dat is op het afscheidsfeest in de Vooruit op 10 december. Na 20 jaar sluiten we deze mooie periode af met nog een laatste knaller.

Welkom op de allerlaatste editie van De Pré Historie Live!

Praktisch:

Vooruit, Concertzaal

Zaterdag, 10/12/2016

Van 21u00 tot 04u00

DJ’s: Jan Heymans en Guy De Pré

Tickets: 15€  vvk, 19€ adk

WEDSTRIJD: 3x DUO ticket voor de allerlaatste Pre Historie Party op 10/12 in Gent

Meer info & tickets:

www.facebook.com/De-Pre-Historie-Live-Official-562679947151002/

www.radio2.be

www.vooruit.be


*

Reclame