facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Hotel Transsylvanië 3 (SPHE) + WEDSTRIJD

    In de nieuwe animatiefilm Hotel Transsylvanië 3 reis je mee met onze favoriete monsterfamilie. Ze vieren vakantie aan boord van een luxe cruiseschip voor monsters. Drac kan eindelijk eens bijkomen van het drukke werk in zijn hotel. De familie doet mee aan alle leuke activiteiten aan boord en natuurlijk liggen ze…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • WEDSTRIJD: win 4x DVD van Hotel Transsylvanië 3 (SPHE)

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CADEAU TIPS – Boeken 2019

    Met de boekenbeurs die net voorbij is en de feestdagen die voor de deur staan is het een ideaal moment om even stil te staan bij de grote en kleine geschenken voor de Sint en de kerstboom… Een boek is altijd een ideaal geschenk en dus wilden wij jullie een selectie…

Home » Boek reviews » CADEAU TIPS – Boeken 2019
Download PDF

Dit jaar waren de 90’s-kids en -fans met 20.000 en zorgden ze opnieuw voor een uitverkochte, 10de editie van I love the 90’s in de Hasseltse Ethias Arena.De grootste categorie bezoekers zijn tussen de 18 en 34 jaar jong. Dankzij die instroom verjongt onze party voortdurend en blijven we met I love the 90’s – The party een jong, dynamisch publiek aantrekken. Onze bezoekers houden van beleving en daar spelen we met de grootste 90’s party van Europa handig op in: In aanloop naar onze 11de editie van zaterdag 7 april 2018, trekken we samen met onze resident-DJ Ward tijdens de krokusvakantie naar hét Franse skioord Les Deux Alpes, voor een exlcusieve pré-party in de befaamde Prins van Oranje. In het sneeuwzekere skigebied speelt DJ Ward op maandag 12 februari 2018, op 1650 meter hoogte, een exclusieve, stomende dj-set met massa’s 90’s beats en klassiekers. Het is een mooie match die we opzetten met onze party en de après-ski bar Prins van Oranje. We gaan tijdens de krokusvakantie, waardoor we studenten en iedereen die houdt van wintersport en I love the 90’s, dankzij TUI een compleet verzorgde en betaalbare sneeuwreis kunnen aanbieden. Ja, het is een uniek aanbod voor wie houdt van sneeuw, gecombineerd met een massa off-piste mogelijkheden. De plaatsen zijn beperkt, dus deze vakantie is voor snelle beslissers”, klinkt het bij de organisatoren.

Op www.ilovethe90s.be vind je alle info over de exclusieve TUI sneeuwvakantie in Les Deux Alpes, inclusief de exclusieve I love the 90’s pré-party met DJ Ward op maandag 12 februari 2018 in de Prins van Oranje. Op de site koop je ook je I love the 90’s-Tickets voor zaterdag 7 april. DJ Paul Elstak (‘Rainbow In The Sky’) draait in de Hasseltse Ethias Arena en de organisatoren maken binnenkort nog meer namen bekend van hun indrukwekkende, internationale line-up.


*

Reclame