facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Hotel Transsylvanië 3 (SPHE) + WEDSTRIJD

    In de nieuwe animatiefilm Hotel Transsylvanië 3 reis je mee met onze favoriete monsterfamilie. Ze vieren vakantie aan boord van een luxe cruiseschip voor monsters. Drac kan eindelijk eens bijkomen van het drukke werk in zijn hotel. De familie doet mee aan alle leuke activiteiten aan boord en natuurlijk liggen ze…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • WEDSTRIJD: win 4x DVD van Hotel Transsylvanië 3 (SPHE)

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CADEAU TIPS – Boeken 2019

    Met de boekenbeurs die net voorbij is en de feestdagen die voor de deur staan is het een ideaal moment om even stil te staan bij de grote en kleine geschenken voor de Sint en de kerstboom… Een boek is altijd een ideaal geschenk en dus wilden wij jullie een selectie…

Home » Boek reviews » CADEAU TIPS – Boeken 2019
Download PDF

Maandagavond was Rob de Nijs de centrale gast in de voorlopig laatste aflevering van het programma ‘Buurman, wat doet u nu?’, van en met Cath Luyten op één (vrt). Met meer dan 420.000 kijkers en hoge waarderingscijfers, nestelden Cath en Rob zich in de top 10 van best bekeken programma’s. Het effect was ook meteen voelbaar aan de ticketverkoop voor ‘Rob 75’, het verjaardagsconcert dat Rob geeft op zaterdag 9 december 2017 in de Antwerpse Lotto Arena. Concertorganisator Benelive: “Na de tv-uitzending werd ticketverkoper Tele Ticket Service overspoeld met aanvragen voor kaartjes voor het laatste arenaconcert van Rob de Nijs. Ze spreken daar al een paar dagen van een Rob de Nijs-hype, naar analogie met de gigantische populariteit die Rob kende in de jaren tachtig. Het is die sfeer die we straks opnieuw activeren in de Lotto Arena, samen met Rob, zijn liveband, zijn indrukwekkende hits (‘Zondag’, ‘Het werd zomer’, ‘Malle Babbe’) en het nieuwe materiaal dat afkomstig is van het nieuwe album ‘Niet voor het laatst’, dat volgende week vrijdag, op 27 oktober verschijnt. Rob staat messcherp en is klaar om nog één keer groots uit te pakken, want na Rob 75 trekt hij de stekker uit de stadion- en arenaconcerten. Koop vandaag je tickets als je Rob nog één keer wil zien schitteren met z’n uitgebreide live band in de Lotto Arena. De capaciteit is verhoogd, maar niet eindeloos. Snel zijn is de boodschap!

Bestel nu op www.teleticketservice.com of 070/345.345 (Max. €0,30/Min)  je tickets voor Rob 75, hét verjaardagsconcert van Rob de Nijs, dat plaatsvindt op zaterdag 9 december 2017 in de Antwerpse Lotto Arena.


*

Reclame