facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • BOEK REVIEW: An American Odyssey (Taschen)

    Zeldzame kleurenfotochromen van het Amerikaanse leven en landschappen rond 1900. Het Noord-Amerikaanse landschap is van de Atlantische tot de Stille Oceaan en van de Rocky Mountains tot de Kreeftskeerkring even divers als reusachtig. Meren zo groot als zeeën, verwaaide vlakten, enorme watervallen, zinderende woestijnen, drassige moerassen, hoge bossen, snelstromende rivieren, indrukwekkende…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • Hellfest 2014 met een TOPaffiche is een must voor de fans van de hardere muziek

    Hellfest 2014 vrijdag, 20 juni 2014 tot zondag, 22 juni 2014 Ook al zijn wij een festivalland toch is het soms zinvol eens een bezoekje te brengen aan onze buurlanden. Naast het Duitse Summer Breeze festival is er ook in Frankrijk een festival dat ABSOLUUT de moeite waard is: HELLFEST is…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: SmartSleeve ‘slaappakket’ (matras- & kussenhoezen) t.w.v. 300€!

    www.smartsleeve.be * * * GAME OVER * * *

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • INTERVIEW: Niels Boutsen aka Stoomboot – Jong Vlaams ‘geweld’ zorgt voor frisse wind door muziekscene.

    Stoomboot is de artiestennaam van Niels Boutsen, een eenentwintigjarige jongeman die liedjes zingt in het Nederlands over wat hem bezig houdt. In 2011 won Stoomboot als jongste deelnemer ooit de Nekkawedstrijd. Daardoor kon hij de voorbije jaren naar hartenlust optreden. Van naar bier stinkende Limburgse jeugdhuis kelders tot het Sportpaleis:…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: 2x DUO COMBI ticket (+camping) GROEZROCK 2014

    www.groezrock.be * * * GAME OVER * * * we wensen Nina Stappers en Jeroen Ducorney veel festivalplezier!!!

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • Opleiding tot piercer, een weg vol mogelijke valkuilen.

    Niet enkel het hebben van piercings is hip en trendy, velen voelen zich ook geroepen tot het zetten van piercings. Laten we bij het begin beginnen: Anno 2013 wordt het hebben van een piercing in oor, lip, neus navel of tong niet echt meer gezien als een soort 'statement' maar dit…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • BOOK REVIEW: Black & Grey Tattoo – volumes 1-3

    BLACK & GREY TATTOO is een enorm geheel van meer dan 1000 pagina’s. Het is een van de grootste werken die ooit gepubliceerd werd over tatoeëren! Het bestaat uit drie (hele) grote delen die in een stevige harde doos verpakt zitten. In BLACK & GREY TATTOO krijg je een compleet…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • ZALU zoekt nieuwe medewerkers! Redactie en grafisch design

    Wij zoeken enthousiaste nieuwe medewerkers. Jij wil games reviewen? Report uitbrengen van concerten en festivals? Jij hebt de feeling en kennis om leuke opvallende wedstrijdflyers te maken? dan zoeken wij JOU! ZALU zoekt fotografen, redacteurs, grafisch ontwerper,... dus als je beetje meer ervaring wil opdoen in het fotograferen of schrijven meld…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • Word Facebook fan en WIN diverse prijzen zoals FESTIVALTICKETS, GAMES, BOEKEN,…

    Per 50 nieuwe ZALU Facebook fans geven wij diverse prijzen weg.  om er maar enkele te noemen: PS3 en Xbox games van Namco Bandai, Boeken van Librero, Festivaltickets,... Kortom: Weinig moeite om kans te maken op mooie prijzen! Wees er dus snel bij en bezoek ZALU OP FACEBOOK , want de…

Home » Algemeen & Faits Divers » Word Facebook fan en WIN diverse prijzen zoals FESTIVALTICKETS, GAMES, BOEKEN,…
Download PDF

ev1041_800

TICKETS BESTELLEN VIA DEZE LINK

TV OOST SCHLAGERFESTIVAL 2013
Datum: Zaterdag 27 april 2013
Locatie: Flora Hallen – Aalst
Artiesten: Bart Kaëll – Luc Steeno – Christoff & Lindsay – SERGIO – DE ROMEOS – LILIANE SAINT- PIERRE – THE SUNSETS – JO MET DE BANJO
Tickets: 100,00 EUR : VIP INCLUSIEF DINER EN ALL DRINKS
45,00 EUR : ZITPLAATS PODIUM INCLUSIEF ALL DRINKS
30,00 EUR : ZITPLAATS
Voor de 8° keer zal de sfeer in de Florahallen super zijn dankzij het TV Oost Schlagergebeuren.
Dit jaar zijn reeds zeker op post :
The Sunsets ,Liliane Saint-Pierre , Luc Steeno , Sergio , Christoff en Lyndsay , Bart Kaell en De Romeo’s
Tickets bestellen kan via bovenstaande link.

 


verplicht

Reclame