facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: 5x DUO ticket voor Het Zingpaleis (24/10 Hasselt)

    * * * GAME OVER * * * We wensen de 5 winnaars (Nan De Decker, Steph Munoz, David De Ryck, Sabine Leijnen en Magda De Wit) veel zingplezier! De winnaars zullen door de organisatie per mail gecontacteerd worden!

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CD REVIEW: Discobaar A Moeder – 2x dubbel CD (Universal)

    "VOLLE GAS" - de 1e dubbelcd van Discobaar A Moeder (Universal) is nog steeds overal te verkijgen! Vanaf 14/08 is "2de VITESSE" ook overal te koop: weer een dubbele compilatiecd bij Universal, maar deze keer met extra's: vocale intermezzo's én overal een klein presentje in verstopt! NOG NIEUWS: heel de zomer lang…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • INTERVIEW: Feed The Rhino zanger Lee Tobin

    FEED THE RHINO is een enorm stevige, en vooral energetische band! Met hun beukende metalcore, melodieuze elementen, catchy meezingers, technisch hoogstaande metal, zeer afwisselende zang- en brulpartijen en daaraan gekoppeld een energieke live-show spreken ze in eigen land al een enorm publiek aan en veroveren beetje bij beetje de rest…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • Welke brandblusser kies ik best om mijn woning te beveiligen? + PROMOAANBIEDING

    Welke brandblusser kies ik best om mijn woning te beveiligen? DewoFire brandbeveiliging is een toonzetter aangaande kwalitatieve brandwerende materialen. Zo zijn ze gespecialiseerd in verkoop en onderhoud van allerlei brandblussers, optische rook- en CO - melders – vuurdekens – haspels – signalisatie ed.…. Hun afzetmarkt is in hoofdzaak de KMO en de…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • (TATTOO) BOOK REVIEW: Eleven Fourteen Vol. 2 (Scorpion Front Publ.)

    ElevenFourteen Vol 2. is de bijdrage van meer dan 180 tattoo artiesten uit de hele wereld. Deze hardcover publicatie is voorzien van een voorwoord door de onberispelijke Aaron Coleman. Met pagina na pagina vol dynamische flashes heeft dit boek een carrière waarde van referentie. Een must have voor elke professionele…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • (TATTOO) BOOK REVIEW: Traditional American Tattoo Design: Where It Came From and Its Evolution (Schiffer publishing)

    (Englisch language bellow) De evolutie van tattoo kunst in America wordt uitgestald in 265 indrukwekkende originele tattoo flash bladen en inzichtgevende teksten geschreven door een tattoo artiest die op zichzelf heeft ontworpen sinds 1960. Militaire, religieuze, figuurlijke en dierlijke thema’s worden weergeven in de vele honderden ontwerpen -. Veranderingen in de…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • K’s Choice stelde hun stevigste album ooit voor! [fotospecial]

    Op woensdag 22 april stelde K’s Choice hun nieuwe album ‘The Phantom Cowboy’ live voor. ’s Avonds stelt K’s Choice hun nieuwe plaat voor op het release concert in de uitverkochte Zappa club in Antwerpen. Op Deezer kan je het nieuwe album nu al beluisteren en op iTunes krijg je al meteen…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Silicon Valley – seizoen 1 (WHV)

    Zowel Steve Jobs als Mark Zuckerberg trokken er ooit met hun boterhammendoos naar het werk, en het gebied bulkt van de knappe koppen. Ook regisseur Mike Judge (Office Space, King of the Hill, Beavis & Butt-Head) was er even tewerkgesteld, en met Silicon Valley schreef hij een bijzonder knappe en…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • FESTIVAL UPDATE: With Full Force XXII

    Het eerste weekend is standaard het Rock Werchter-weekend in ons Belgenlandje. Echter, aangezien ze een week zijn opgeschoven, waarbij ze Graspop meesleuren en onze aanwezigheid even in het gedrang brachten, én alweer ettelijke euro’s duurder zijn geworden, zijn wij heel tevreden om te melden dat wij die anders typische Werchter-periode…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CONCERT REPORT: Paaspop 2015 + FOTOSPECIAL

    Wie aan Pasen denkt, denkt vooral aan de eitjes rapen met de kindjes, de Paashaas met de Paasklokken en het verplichte rondje aan de familie op zondagmiddag. Gelukkig hebben ze in Nederland een alternatief te bieden voor wie geen liefhebber is van de feestdag. Sinds 1974 vindt in Schijndel het…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: 5x familietickets voor de bioscoopfilm Bibi & Tina

    * * * GAME OVER * * * we wensen de winnaars veel kijkplezier! Bibi Blocksberg is een meisje met bijzondere krachten: ze is een heks. Met haar beste vriendin Tina brengt ze de zomervakantie door bij de manege. Samen gaan de twee iedere dag heerlijk paardrijden. Maar deze zomer zijn er…

Home » Afgelopen Wedstrijden » HIER GEWONNEN: 5x familietickets voor de bioscoopfilm Bibi & Tina
Download PDF

Utopia NYE
Woensdag 31 december 2014
@ Eskimofabriek, Wiedauwkaai 25, Gent

Utopia-poster-lowresLine-up :

Garden of Utopia :
Makasi ( Tomorrowland, Tomorrowworld)
Ghent Bangers (Neon + Davidov, Culture Club)
Onepack & Bigbass ( Magic, L’étage, Utopia Events)
Lanka (Le Blue, L’étage, Culture Club)
Laurent Davidsson (Culture Club)

Urban Paradise :
Dysfunkshunal (Club MTV, Noxx, Laundry Day)
Black Frank (Ghent Vice, Charlatan, Pole Pole)
Duub (Decadance)

Makasi , Ghent Bangers, Onepack & Bigbass, Lanka, Laurent Davidsson, Dysfunkshunal, Black Frank Duub

Info :
Deuren open vanaf 22u30
www.utopianye.be
www.facebook.com/utopiaeventsbe

Tickets :
Voorverkoop : 20 Euro ; Kassa : 25 Euro
Voorverkoop @ alle FNAC & Brooklyn Shops & online : www.utopianye.be

Concept :

Utopia Events is een vrij nieuw event agentschap geleid door een aantal getalenteerde studenten met eenzelfde droom: parties creëren waarin wondermooie illusies werkelijkheid worden. En daar zijn ze de laatste twee jaar ook wonderwel in geslaagd: verschillende concepten in Culture Club (Eivissa, Dirty Disney, Baywatch, Illuminate, We are your Friends, …), een eigen pop-up club tijdens de Gentse Feesten en enkele private affairs naast de ‘End of the World parties’ waar ze binnenkort voor het eerst in de Artcube mee neerstrijken.

En dit jaar zal hun Oudejaarseditie voor het eerst in de Eskimofabriek doorgaan. Alsmaar ‘bigger en bolder’ dus maar hier zeker geen einde van de wereld toestanden, juist het tegenovergestelde: terug naar het aards paradijs waarmee het allemaal begon. Ieder Utopia event is anders en dat zal zeker zo zijn op deze NYE editie: kom en laat je verwonderen!

Op Utopia zal je kunnen feesten zoals in het Aards Paradijs: in een prachtige omgeving waar je vrij bent van zorgen en zonde. Een omgeving waarin je jezelf helemaal kan laten gaan en je je grenzen kan en wil verleggen: zonder oordelen of vooroordelen. Enkel jij, de dansvloer en een waanzinnige sfeer. Het geluk ligt er in jouw handen!

De ‘Garden of Utopia’ wordt de perfecte en prachtige plaats waarin een schijnbaar onmogelijke werkelijkheid werkelijkheid zal worden. Die zal worden opgeluisterd door de beste dj’s van het moment. De line-up wordt er aangevoerd door Makasi die evenveel tijd doorbrengt in New York en Hollywood dan in eigen land maar als hij hier vertoeft, vind je hem op de grootste festivals als Summerland, Daydream, Laundry day, Sunset Fest, … Hij houdt er van om een heleboel genres op een speciale manier door elkaar te mixen en kreeg zo de kans om met Leonard Cohen op te treden in Las Vegas en de muziek te verzorgen op grote modeshows ( en hun after-parties) in New York, Milaan, Moscow en Dusseldorf. Zijn grootste hoogtepunten deze zomer waren zonder twijfel zijn sets op zowel Tomorrowland als Tomorrowworld en hij deelde al de decks met heel wat grote namen als Chuckie, Laidback Luke, Afrojack, R3hab en vele anderen. We zijn er dan ook van overtuigd dat hij de perfecte headliner is voor onze Tuin van Eden.

Daarnaast ook nog de Ghent Bangers, beter gekend als het succesvolle project van Culture Club residents Neon & Davidov. Samen combineren ze 25 jaar aan nightlife-ervaring waarin ze de hipste clubs, events & parties in het land en ver daarbuiten, op zijn kop zetten. Ze zijn beiden gek van en spelen het beste van alle electronische werelden en creëren daarmee een hoogstaande mix van urban music, electro, drum ‘n’ bass, dubstep & rock tijdens hun sets.

Uiteraard zijn ook de Utopia residents van de partij. Ze maakten al het mooie weer op de dansvloer van de surfkampen van BoardX en zullen dat hier ongetwijfeld ook doen. Je kan Onepack & Bigbass daarnaast ook aan het werk horen in clubs als Magic, L’etage, Le Blue, Karma Club en vele anderen. Als ze samen achter de decks staan, wordt hun magie nog verstrekt dus konden we niet anders dan ze samen booken op deze bijzondere nacht.

En nog een Gentse klepper die zijn strepen verdiende in clubs als L’étage en Le Blue is Lanka. Hij is daarnaast ook een groot sport-fanaat en je vindt hem eveneens op de vele BoardX parties, zowel in eigen land als in Spanje alsook op de Red Bull truck. Daarnaast won hij vorig jaar ook nog de Movida Corona DJ contest.

Voeg daar nog Laurent Davidsson aan toe die zich als jongste dj. ooit een residentie wist te verzekeren in de Spaanse Disco Bataplan en nu regelmatig ook in Culture Club mag aantreden, na het succes van verschillende singles als ‘Nebula’ en ‘Singles’. Een main room om u tegen te zeggen dus maar jullie verdienen dan ook niet minder voor het nieuwe jaar!

De ‘Urban Paradise’ zaal wordt, zoals het naam het zegt, het paradijs voor de liefhebbers van meer pure urban sounds. Hier kan je shaken en twerken zonder schroom op het beste dat hip hop en R&B op dit moment te bieden heeft.

Dysfunkshunal, zonder twijfel één van de grootste turntablists die België ooit heeft gekend, voert hier de line-up aan. Zijn unieke stijl waarin hij het hip-hop, r&b, electro, house, dancehall, reggae, soul & funk met zijn uitmuntende technische technieken combineert, is wat hem onderscheidt van de meeste andere dj’s. Als lid van het Killa Tactics collectief reisde hij zowat de hele wereld af, nu vind je hem vooral solo op de grootste events in het land.

Hij zal de decks delen met Black Frank die zich altijd helemaal thuisvoelt in Gent waar hij op handen wordt gedragen door het publiek van zijn vaste spots Charlatan & Culture Club en waar hij samen met TLP, als de ‘Ghent Vice’ crew, regelmatig het nachtleven onveilig maakt. Voeg daar nog Duub aan toe van die andere hippe uitgaansspot in Gent, Decadance, en je weet dat de avond niet meer stuk kan!

Een mooie eclectische mix van heel wat lokale talenten die elkaar al meer dan eens gekruist zijn achter de decks en die allemaal samen dan ook de perfecte sfeer en vibe zullen weten neer te zetten! De rest is zoals ze zeggen: up to you!


*

Reclame