facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: 5x DUO ticket voor Het Zingpaleis (24/10 Hasselt)

    * * * GAME OVER * * * We wensen de 5 winnaars (Nan De Decker, Steph Munoz, David De Ryck, Sabine Leijnen en Magda De Wit) veel zingplezier! De winnaars zullen door de organisatie per mail gecontacteerd worden!

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CD REVIEW: Discobaar A Moeder – 2x dubbel CD (Universal)

    "VOLLE GAS" - de 1e dubbelcd van Discobaar A Moeder (Universal) is nog steeds overal te verkijgen! Vanaf 14/08 is "2de VITESSE" ook overal te koop: weer een dubbele compilatiecd bij Universal, maar deze keer met extra's: vocale intermezzo's én overal een klein presentje in verstopt! NOG NIEUWS: heel de zomer lang…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • INTERVIEW: Feed The Rhino zanger Lee Tobin

    FEED THE RHINO is een enorm stevige, en vooral energetische band! Met hun beukende metalcore, melodieuze elementen, catchy meezingers, technisch hoogstaande metal, zeer afwisselende zang- en brulpartijen en daaraan gekoppeld een energieke live-show spreken ze in eigen land al een enorm publiek aan en veroveren beetje bij beetje de rest…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • Welke brandblusser kies ik best om mijn woning te beveiligen? + PROMOAANBIEDING

    Welke brandblusser kies ik best om mijn woning te beveiligen? DewoFire brandbeveiliging is een toonzetter aangaande kwalitatieve brandwerende materialen. Zo zijn ze gespecialiseerd in verkoop en onderhoud van allerlei brandblussers, optische rook- en CO - melders – vuurdekens – haspels – signalisatie ed.…. Hun afzetmarkt is in hoofdzaak de KMO en de…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • (TATTOO) BOOK REVIEW: Eleven Fourteen Vol. 2 (Scorpion Front Publ.)

    ElevenFourteen Vol 2. is de bijdrage van meer dan 180 tattoo artiesten uit de hele wereld. Deze hardcover publicatie is voorzien van een voorwoord door de onberispelijke Aaron Coleman. Met pagina na pagina vol dynamische flashes heeft dit boek een carrière waarde van referentie. Een must have voor elke professionele…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • (TATTOO) BOOK REVIEW: Traditional American Tattoo Design: Where It Came From and Its Evolution (Schiffer publishing)

    (Englisch language bellow) De evolutie van tattoo kunst in America wordt uitgestald in 265 indrukwekkende originele tattoo flash bladen en inzichtgevende teksten geschreven door een tattoo artiest die op zichzelf heeft ontworpen sinds 1960. Militaire, religieuze, figuurlijke en dierlijke thema’s worden weergeven in de vele honderden ontwerpen -. Veranderingen in de…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • K’s Choice stelde hun stevigste album ooit voor! [fotospecial]

    Op woensdag 22 april stelde K’s Choice hun nieuwe album ‘The Phantom Cowboy’ live voor. ’s Avonds stelt K’s Choice hun nieuwe plaat voor op het release concert in de uitverkochte Zappa club in Antwerpen. Op Deezer kan je het nieuwe album nu al beluisteren en op iTunes krijg je al meteen…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Silicon Valley – seizoen 1 (WHV)

    Zowel Steve Jobs als Mark Zuckerberg trokken er ooit met hun boterhammendoos naar het werk, en het gebied bulkt van de knappe koppen. Ook regisseur Mike Judge (Office Space, King of the Hill, Beavis & Butt-Head) was er even tewerkgesteld, en met Silicon Valley schreef hij een bijzonder knappe en…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • FESTIVAL UPDATE: With Full Force XXII

    Het eerste weekend is standaard het Rock Werchter-weekend in ons Belgenlandje. Echter, aangezien ze een week zijn opgeschoven, waarbij ze Graspop meesleuren en onze aanwezigheid even in het gedrang brachten, én alweer ettelijke euro’s duurder zijn geworden, zijn wij heel tevreden om te melden dat wij die anders typische Werchter-periode…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CONCERT REPORT: Paaspop 2015 + FOTOSPECIAL

    Wie aan Pasen denkt, denkt vooral aan de eitjes rapen met de kindjes, de Paashaas met de Paasklokken en het verplichte rondje aan de familie op zondagmiddag. Gelukkig hebben ze in Nederland een alternatief te bieden voor wie geen liefhebber is van de feestdag. Sinds 1974 vindt in Schijndel het…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • HIER GEWONNEN: 5x familietickets voor de bioscoopfilm Bibi & Tina

    * * * GAME OVER * * * we wensen de winnaars veel kijkplezier! Bibi Blocksberg is een meisje met bijzondere krachten: ze is een heks. Met haar beste vriendin Tina brengt ze de zomervakantie door bij de manege. Samen gaan de twee iedere dag heerlijk paardrijden. Maar deze zomer zijn er…

Home » Afgelopen Wedstrijden » HIER GEWONNEN: 5x familietickets voor de bioscoopfilm Bibi & Tina
Download PDF

lp-0190295989835Op 23 september kwam de nieuwe box van ‘David Bowie – Who Can I Be Now’ uit. Deze verzamelbox bevat 12 cd’s met onuitgebracht materiaal waaronder zijn album ‘The Gouster’ dat voordien nooit is vrijgegeven.

Dit verzamelwerk is een prachtige terugblik op zijn carrière van 1974 tot 1976. Verder bevat het ook de albums ‘Diamond Dogs’, ‘David Live’, ‘Young Americans’, ‘Station to Station’, The Gouster’, ‘Live Nassau Coliseum 76’ en een nieuwe compilatie getiteld ‘Re: Call 2’ wat een collectie is van single versies en b-side tracks. Blikvanger op deze box is ‘The Gouster’ dat nog nooit is uitgebracht als volledig album. Tony Visconti werkte als producer aan het album in 1974. ‘The Gouster’ was volledige gemixt en gemasterd nog voor David vertrok naar New York om te werken aan het album ‘Young Americans’ samen met John Lennon en Harry Maslin. Voor deze huidige release zat Tony Visconti opnieuw aan de knoppen om zo dicht mogelijk aan te leunen bij het originele concept van het album.wcibn%ef%80%a5_3d_cd
SLOTSOM:

Een artiest met een oeuvre zoals David Bowie heeft uiteraard nog een heleboel minder gekend materiaal. En de regel geldt; onbekend is onbemind. Daardoor is deze collectors box een aanrader voor elke fan of muziekliefhebber die meer wilt te weten komen over het muzikale genie, wijlen Bowie.

3055329-poster-p-1-bowie-newsDeze collectors box bevat uiteraard ook een heleboel materiaal dat menig fan al in de kast heeft staan, wanneer een zanger overlijdt wordt zijn werk vaak heruitgebracht na het wat op te poetsen en aan te vullen met voorheen onuitgebracht werk. Uiteraard stel ik mezelf dan altijd de vraag wat de artiest in kwestie hier over zou gedacht hebben (het voorgenoemde materiaal is waarschijnlijk onuitgebracht met een reden), maar de fans komt het water hen natuurlijk meteen in de mond bij het idee om toch nog nieuwe song te mogen aanhoren.

Paradepaardje hier is ‘The Gouster’, eindelijk helemaal beschikbaar dankzij producer Tony Visconti. Hij heeft de ruwe nummers helemaal kunnen op polijsten en samengebracht tot een volwaardig album. Om niets te verpesten ga ik het album in kwestie niet bespreken en laat ik het over aan de luisteraar om deze nieuwe nummers te ontdekken.3402776

Kerstmis is nog maar zo’n 90 dagen verwijderd, en ik vermoed dat menig fan dit onder de kerstboom kan verwachten. Als de koper bereid is om het niet misse bedrag van zo’n 150 euro neer te tellen. Voor de LP-versie moet je zo’n 250 euro neerleggen.

Er zijn altijd voor- en tegenstander wanneer zaken zoals deze box worden uitgegeven. Ik denk dat er vele fans enorm dankbaar zijn dat sommige mensen hun tijd steken om zulke boxen samen te stellen en deze aanbieden. Anderen zullen van mening zijn dat dit niet meer is dan leven onder het motto ‘de ene zijn dood is de ander zijn brood’.

Om het met de man zijn eigen woorden te zeggen: “I’m not a prophet or a stone aged man/ Just a mortal with potential of a superman/ I’m living on”

Brent Schroeyens5-thumbs-up

copy ZALUwarnermusic_logo_3

 

 
DAVID BOWIE ‘WHO CAN I BE NOW? (1974-1976)’

LP Box Set:
84 Page hardback book
Diamond Dogs (remastered) (1 LP)
David Live (original mix) (remastered) (2 LP) *
David Live (2005 mix) (remastered) (3 LP)
The Gouster (previously unreleased as an album) (1 LP) *
Young Americans (remastered) (1 LP)
Station To Station (remastered) (1 LP)
Station To Station (Harry Maslin 2010 mix) (1 LP) *
Live Nassau Coliseum ’76 (2 LP)
Re:Call 2 (Single versions and non album B-sides) (remastered) (1 LP) *

* Exclusive to ‘Who Can I Be Now? (1974 – 1976)’

CD Box Set:
128 Page hardback book
Diamond Dogs (remastered) (1 CD)
David Live (original mix) (remastered) (2 CD) *
David Live (2005 mix) (remastered) (2 CD)
The Gouster (previously unreleased as an album) (1 CD) *
Young Americans (remastered) (1 CD)
Station To Station (remastered) (1 CD)
Station To Station (Harry Maslin 2010 mix) (1 CD) *
Live Nassau Coliseum ’76 (2 CD)
Re:Call 2 (Single versions and non album B-sides) (remastered) (1 CD) *

* Exclusive to ‘Who Can I Be Now? (1974 – 1976)’

Digital download 192kHz/24bit box set:
Diamond Dogs (remastered)
David Live (original mix) (remastered) *
The Gouster *
Young Americans (remastered)
Station To Station (remastered)

* Exclusive to ‘Who Can I Be Now? (1974 – 1976)’

Digital download 96kHz/24bit box set:
Diamond Dogs (remastered)
David Live (original mix) (remastered) *
David Live (2005 mix)
The Gouster *
Young Americans (remastered)
Station To Station (remastered)
Station To Station (2010 Maslin mix) *
Digital download standard/MFiT box set:
Diamond Dogs (remastered)
David Live (original mix) (remastered) *
David Live (2005 mix) (remastered)
The Gouster (previously unreleased as an album) *
Young Americans (remastered) (1 CD)
Station To Station (remastered) (1 CD)
Station To Station (Harry Maslin 2010 mix) *
Live Nassau Coliseum ’76 (non MFiT)
Re:Call 2 (Single versions and non album B-sides) (remastered) (non MFiT) *

* Exclusive to ‘Who Can I Be Now? (1974 – 1976)

‘WHO CAN I BE NOW? (1974-1976)’ CD & Vinyl Track listings (showing Vinyl side breaks)

DIAMOND DOGS
Released on RCA APLI 0576 (U.K.) / CPLI 0576 (U.S.) on 31st May, 1974.

Side 1.
1. Future Legend
2. Diamond Dogs
3. Sweet Thing
4. Candidate
5. Sweet Thing (Reprise)
6. Rebel Rebel

Side 2.
1. Rock ‘n’ Roll With Me
2. We Are The Dead
3. 1984
4. Big Brother
5. Chant Of The Ever Circling Skeletal Family

DAVID LIVE (ORIGINAL MIX)
Released on RCA APL2 0771 (U.K.) / CPL2-0771 (U.S.) on 29thOctober, 1974.

David Live was culled from performances on the 8th, 9th, 10th11th and 12th of July, 1974 at the Tower Theater, Philadelphia.

Side 1
1. 1984
2. Rebel Rebel
3. Moonage Daydream
4. Sweet Thing/Candidate/Sweet Thing (reprise)

Side 2
1. Changes
2. Suffragette City
3. Aladdin Sane
4. All The Young Dudes
5. Cracked Actor

Side 3
1. Rock ‘n’ Roll With Me
2. Watch That Man
3. Knock On Wood
4. Diamond Dogs

Side 4
1. Big Brother
2. The Width Of A Circle
3. The Jean Genie
4. Rock ‘n’ Roll Suicide

DAVID LIVE (2005 MIX)

David Live was culled from performances on the 8th, 9th, 10th11th and 12th of July, 1974 at the Tower Theater, Philadelphia.

Released on EMI 874 3042 on CD and also in 5.1 on the DVD-Audio EMI 874 3049 on 14th November, 2005.

Side 1
1. 1984
2. Rebel Rebel
3. Moonage Daydream
4. Sweet Thing/Candidate/Sweet Thing (reprise)

Side 2
1. Changes
2. Suffragette City
3. Aladdin Sane
4. All The Young Dudes

Side 3
1. Cracked Actor
2. Rock ‘n’ Roll With Me
3. Watch That Man
4. Knock On Wood

Side 4
1. Here Today, Gone Tomorrow
2. Space Oddity
3. Diamond Dogs

Side 5
1. Panic In Detroit
2. Big Brother
3. Time

Side 6
1. The Width Of A Circle
2. The Jean Genie
3. Rock ‘n’ Roll Suicide

THE GOUSTER

Previously unreleased as a complete album.

Side 1
1. John, I’m Only Dancing (Again) – not on ‘Young Americans’, first released as a single in 1979 to promote the ‘Changestwobowie’ compilation.
2. Somebody Up There Likes Me – alternative early previously unreleased mix
3. It’s Gonna Be Me – not on ‘Young Americans’, first released as a bonus track on the EMI/Ryko edition of ‘Young Americans’ in 1990. An alternative mix with strings was released on the 2007 EMI edition of ‘Young Americans’.

Side 2
1. Who Can I Be Now? – not on ‘Young Americans’, first released as a bonus track on the EMI/Ryko edition of ‘Young Americans’ in 1990.
2. Can You Hear Me – alternative early previously unreleased version.
3. Young Americans – same version that ended up on ‘Young Americans’.
4. Right – alternative early previously unreleased version.
YOUNG AMERICANS

Released on RCA RS 1006 (U.K.) / AQL1-0998 (U.S.) on 7thMarch, 1975.

Side 1
1. Young Americans
2. Win
3. Fascination
4. Right

Side 2
1. Somebody Up There Likes Me
2. Across The Universe
3. Can You Hear Me
4. Fame

STATION TO STATION

Released on RCA APL1 1327 on 23rd January, 1976.

STATION TO STATION (2010 HARRY MASLIN MIX)

First released on EMI BOWSTSD 2010 in 5.1 and in stereo at 48kHz/24bit on the DVD format within the Station To Station deluxe set on 20th September, 2010.

Side 1
1. Station To Station
2. Golden Years
3. Word On A Wing

Side 2
1. TVC 15
2. Stay
3. Wild Is The Wind
LIVE NASSAU COLISEUM ’76

Recorded live at the Nassau Coliseum Uniondale, NY, U.S.A., 23rd March, 1976. Released on EMI BOWSTSD 2010 within the Station To Station deluxe set on 20th September, 2010.

Side 1
1. Station To Station
2. Suffragette City
3. Fame
4. Word On A Wing

Side 2
1. Stay
2. Waiting For The Man
3. Queen Bitch

Side 3
1. Life On Mars?
2. Five Years
3. Panic In Detroit
4. Changes
5. TVC 15

Side 4
1. Diamond Dogs
2. Rebel Rebel
3. The Jean Genie

RE:CALL 2

Non Album Singles, Single Versions and B-Sides.

Side 1:
1. Rebel Rebel (original single mix)
2. Diamond Dogs (Australian single edit)
3. Rebel Rebel (U.S. single version)
4. Rock ‘n’ Roll With Me (live – promotional single edit)
5. Panic In Detroit (live)
6. Young Americans (original single edit)

Side 2:
1. Fame (original single edit)
2. Golden Years (original single version)
3. Station To Station (original single edit)
4. TVC 15 (original single edit)
5. Stay (original single edit)
6. Word On A Wing (original single edit)
7. John, I’m Only Dancing (Again) (1975) (single version)


*

Reclame