facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Hotel Transsylvanië 3 (SPHE) + WEDSTRIJD

    In de nieuwe animatiefilm Hotel Transsylvanië 3 reis je mee met onze favoriete monsterfamilie. Ze vieren vakantie aan boord van een luxe cruiseschip voor monsters. Drac kan eindelijk eens bijkomen van het drukke werk in zijn hotel. De familie doet mee aan alle leuke activiteiten aan boord en natuurlijk liggen ze…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • WEDSTRIJD: win 4x DVD van Hotel Transsylvanië 3 (SPHE)

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CADEAU TIPS – Boeken 2019

    Met de boekenbeurs die net voorbij is en de feestdagen die voor de deur staan is het een ideaal moment om even stil te staan bij de grote en kleine geschenken voor de Sint en de kerstboom… Een boek is altijd een ideaal geschenk en dus wilden wij jullie een selectie…

Home » Boek reviews » CADEAU TIPS – Boeken 2019
Download PDF

Na Dimtri Vegas & Like Mike, Regi en Lost Frequencies, dropt Tomorrowland de 90’s-sensatie Cherry Moon Trax deze zomer op de MainStage. Voor de Cherry Moon Trax-dj’s Yves Deruyter en DJ Ghost in Boom spelen, staan ze op 7 april 2018 exclusief op het I Love the 90’s-podium in de Hasseltse Ethias Arena. Wie dat ‘House of House’-feestje wil meemaken, kan nu de allerlaatste tickets bestellen, via www.ilovethe90s.be

Op 1 februari 1991 opende de legendarische Cherry Moon discotheek in Lokeren zijn deuren. House was razend populair, waardoor de Cherry Moon verzamelalbums én het epische ‘The House of House’ aansloegen bij het brede publiek. “Voor wie erbij was, waren het onvergetelijke tijden, maar het strafste is dat House-muziek de voorbije 25 jaar een publieke verjonging heeft gekregen. De YouTube-generatie ontdekte Cherry Moon Trax. Dat zien we als wij spelen. Vooraan staat de jeugd en wat verder de mensen die ons doorheen de jaren zijn blijven volgen”, zegt DJ Yves Deruyter, die samen met DJ Ghost invulling geeft aan de Cherry Moon Trax.

I love the 90’s

I love the 90’s heeft Cherry Moon Trax een boost gegeven. Een paar jaar geleden waren we al eens te gast in de Hasseltse Ethias Arena en we stonden ook al op het I love the 90’s-podium op Tomorrowland. Nu hebben de organisatoren gevraagd of we in Boom op de MainStage willen spelen. We konden het bijna zelf niet geloven, maar in juli is het zover en daar zij we uiteraard heel fier op, want het is de eerste keer dat het Retro House-genre zo’n forum krijgt. Voor het zover is, spelen we 7 april terug op de grootste 90’s-party van Europa, I love the 90’s. En ik zweer je dat het een vet feestje wordt”, zegt DJ Ghost.

De laatste tickets voor I love the 90’s, op zaterdag 7 april 2018 in de Hasseltse Ethias Arena, met Cherry Moon Trax, Aqua, Right Said Fred, DJ Paul Elstak, e.v.a., bestel je nu op www.ilovethe90s.be


*

Reclame