facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Hotel Transsylvanië 3 (SPHE) + WEDSTRIJD

    In de nieuwe animatiefilm Hotel Transsylvanië 3 reis je mee met onze favoriete monsterfamilie. Ze vieren vakantie aan boord van een luxe cruiseschip voor monsters. Drac kan eindelijk eens bijkomen van het drukke werk in zijn hotel. De familie doet mee aan alle leuke activiteiten aan boord en natuurlijk liggen ze…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • WEDSTRIJD: win 4x DVD van Hotel Transsylvanië 3 (SPHE)

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CADEAU TIPS – Boeken 2019

    Met de boekenbeurs die net voorbij is en de feestdagen die voor de deur staan is het een ideaal moment om even stil te staan bij de grote en kleine geschenken voor de Sint en de kerstboom… Een boek is altijd een ideaal geschenk en dus wilden wij jullie een selectie…

Home » Boek reviews » CADEAU TIPS – Boeken 2019
Download PDF

All Inclusive vakanties aan de kust van Amsterdam

Corendon lanceert vandaag met trots haar nieuwste vakantiebestemming: Costa Amsterdam. Door het prachtige weer in België en Nederland, dat naar verwachting nog wel even zal aanhouden, twijfelen veel Belgen en Nederlanders over een buitenlandse vakantie. Corendon begrijpt tegelijkertijd dat mensen er wél even tussenuit willen en het zorgeloze vakantiegevoel willen ervaren. Daarom introduceert Corendon 3-daagse All Inclusive vakanties aan de Costa Amsterdamin haar spiksplinternieuwe Corendon Village Hotel Amsterdam. 

Costa Amsterdam

Costa Amsterdam biedt vakantiegangers de ultieme combinatie van zon, zee en strand én de cultuur van het bruisende Amsterdam. Langs de kustboulevard van Zandvoort en Bloemendaal vind je vele hippe beachclubs en de rustzoekers of wandelaars kunnen terecht in het prachtige duingebied erachter. Wanneer je geen zonaanbidder bent, is er in de omgeving van het Village hotel meer dan genoeg te doen. De hoofdstad Amsterdam biedt een keur aan bezienswaardigheden zoals de sfeervolle grachtengordel, het indrukwekkende Anne Frankhuis, het welbekende Red Light District en het Rijksmuseum waar de beroemde Nachtwacht van Rembrandt van Rijn te bewonderen is. Uit datzelfde Rijksmuseum heeft Corendon overigens de afbeelding van het schilderij De bedreigde zwaan van Jan Asselijn gebruikt voor de hoofdeinden van de bedden in haar hotel. Net buiten Amsterdam liggen karakteristieke Nederlandse attracties zoals de Keukenhof en Volendam binnen handbereik.

Het Corendon Village Hotel Amsterdam

Corendon Hotels & Resorts opende in juni dit jaar haar deuren van het grootste hotel van de Benelux: het Corendon Village Hotel Amsterdam. Het stijlvolle viersterrenhotel is zeer gunstig gelegen: dichtbij het centrum van Amsterdam én de zonovergoten ‘Amsterdamse’ kust in Zandvoort en Bloemendaal. Gasten parkeren gratis bij het hotel en rijden in een half uurtje naar het strand. Het hotel beschikt over 680 kamers en appartementen, verdeeld over drie gebouwen; Plaza, Urban en Apartments. Er zijn meerdere restaurants en bars in het hotel waaronder het uitgebreide All Inclusive restaurant. Hier kun je onbeperkt genieten van een uitgebreid All Inclusive buffet met warme en koude gerechten uit diverse internationale keukens. Frisdrank, bier, wijn, koffie en thee zijn inbegrepen. Op maandag en dinsdag is het All Inclusive restaurant niet open en op die dagen kunnen gasten gebruik maken van ons á la carte restaurant met een uitgebreid lunch- en dinermenu.

All Inclusive formule

De All Inclusive vakanties zijn al vanaf 199 euro per persoon te boeken op corendon.be/amsterdam met aankomstdata vanaf woensdag 18 juli 2018. Het verblijf is inclusief: twee hotelovernachtingen, ontbijtbuffet, á la carte lunch, afternoon snack, een uitgebreid dinerbuffet inclusief sushi en een chocoladefontein en de drankjes tijdens de maaltijden waaronder wijn en bier. Ook het parkeren bij het Village hotel is inclusief de prijs, net als de shuttleservice naar Schiphol en het Museumplein in Amsterdam. In de gloednieuwe, sfeervolle hotelkamers biedt Corendon high-speed wifi én het complete film- en serieaanbod van Netflix. En kinderen tot en met 12 jaar mogen gratis mee.

Te koop: het unieke Corendon bed

In alle 680 kamers, suites en appartementen biedt Corendon high-speed wifi, verduisterende gordijnen, smart televisies en gratis koffie- en theefaciliteiten. De speciale Corendon bedden zijn opgemaakt met hoge kwaliteit katoenen lakens en zachte kussen. En wie na een nachtje slapen van ons bed geen genoeg kan krijgen, heeft de mogelijkheid het aan te schaffen in onze online Corendon shop.

Corendon, opgericht in 2000, is een snelgroeiende en toonaangevende touroperator, luchtvaartmaatschappij en hotelketen op de Nederlandse en Belgische markt. In 2017 verzorgde Corendon met veel plezier de reis voor ruim 600.000 vakantiegangers naar tientallen zonbestemmingen binnen en buiten Europa. Onder Corendon vallen Corendon Vliegvakanties, Corendon Dutch Airlines, Corendon Airlines Europe & Corendon International Airlines met een vloot van achttien vliegtuigen, Corendon Hotels & Resorts, Corendon Groups & Incentives, GOfun, Stip Reizen, Maris Life en Karin’s Choice. Corendon staat sterk in de markt door de scherpe prijzen, het no-nonsense karakter en de grote ervaring in het inkopen van accommodaties. Hierdoor kan Corendon in combinatie met de lage overhead kosten de beste prijs- kwaliteitverhouding aanbieden als het om vakanties gaat. De slogan van Corendon luidt: Altijd de beste vakantiedeals! www.corendon.be

*

Reclame