facebook netlog twitter
join
festivalsMusic Concerts and Festivals
productProduct Reviews
boekenBoek Reviews
movieMovie Reviews
gamesSoftware Reviews
coreTo The Core
musicMusic General
algemeenAlgemeen en Faits Divers
holebiHolebi News
theaterTheater en Cultuur
travelTravel
interviewInterviews
fashionFashion
Previous Next
  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • MOVIE REVIEW: Hotel Transsylvanië 3 (SPHE) + WEDSTRIJD

    In de nieuwe animatiefilm Hotel Transsylvanië 3 reis je mee met onze favoriete monsterfamilie. Ze vieren vakantie aan boord van een luxe cruiseschip voor monsters. Drac kan eindelijk eens bijkomen van het drukke werk in zijn hotel. De familie doet mee aan alle leuke activiteiten aan boord en natuurlijk liggen ze…

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • WEDSTRIJD: win 4x DVD van Hotel Transsylvanië 3 (SPHE)

  • Maak kennis met ZALU. Met passie voor media, voor sterke merken en voor u, de lezer, bieden wij u een krachtig online medium voor nieuws en wedstrijden.

    ZALU biedt ruimte aan leuke weetjes, sterke productpresentaties, recensies, travel, health, cultuur, sport, lifestyle, …

    Door te kiezen voor een gevarieerde programmering kunnen we een breed publiek op haar wenken bedienen zonder onze identiteit uit het oog te verliezen.

    ZALU heeft een unieke doelgroep. Niet alleen de trendsettende en welvarende doelgroep; maar we sluiten ook naadloos aan op de focusgroep jeugd en jongeren. De continue van de individuele hits en abonnees op de nieuwsbrief en het toenemende interesse in de site bieden perspectief om uw merk/product prominent te positioneren in deze marktsegmenten.

  • CADEAU TIPS – Boeken 2019

    Met de boekenbeurs die net voorbij is en de feestdagen die voor de deur staan is het een ideaal moment om even stil te staan bij de grote en kleine geschenken voor de Sint en de kerstboom… Een boek is altijd een ideaal geschenk en dus wilden wij jullie een selectie…

Home » Boek reviews » CADEAU TIPS – Boeken 2019
Download PDF

Steeds meer Belgen kiezen ervoor om hun wintervakantie door te brengen in een vakantiewoning. Dat blijkt uit de boekingscijfers van vakantiewoningverhuurder Interhome. In de winter van 2017 – 2018 noteerde Interhome reeds een stijging van 7% en volgens de huidige prognose zou die trend zich deze winterperiode verderzetten naar een stijging van wel 16%. 

“Die stijgingen zijn voornamelijk te verklaren doordat Belgen steeds vaker in groep reizen voor wintervakanties. Zo trekken Belgen er vaker met vrienden of met de hele familie op uit en zitten multigeneratievakanties de laatste jaren erg in de lift”, zegt Thibault Van Look, Commercial Sales Manager bij Interhome. “Voor grote groepen en families met kleine kinderen voldoet een (ruime) vakantiewoning meestal prima aan de eisen.”

Als touroperator van Zwitserse origine zijn de Alpenlanden bovendien goed vertegenwoordigd in het aanbod van Interhome. Maar liefst 7.000 woningen zijn geschikt voor een skivakantie. Van rustieke chalets tot karaktervolle woningen en appartementen. Van die 7.000 woningen zijn er overigens ruim 1.000 die zich op minder dan 100m van de skiliften bevinden. Bovendien is Interhome lokaal aanwezig op de (ski)bestemmingen met eigen service kantoren. Zo is er altijd een verantwoordelijke in de buurt. “Het groot geoptimaliseerd aanbod, de lokale vertegenwoordiging en de hoge klanttevredenheid zorgen voor een ideale matrix die de Belgische reiziger de afgelopen jaren niet ontgaan is bij zijn keuze voor een wintervakantie”, aldus Thibault Van Look.

Over Interhome
Interhome is een verhuurder van vakantiewoningen met een aanbod van meer dan 34.000 huizen, chalets en appartementen in 32 verschillende landen. In 2017 kozen maar liefst 695.000 vakantiegangers voor een huurwoning van het Zwitserse bedrijf. Traditioneel is Interhome het sterkst vertegenwoordigd in Europa. Het Zwitserse bedrijf onderscheidt zich van haar concurrenten dankzij haar stevige netwerk van eigen servicekantoren. Interhome werd in 1965 in Zwitserland opgericht en vierde in 2015 haar 50ste verjaardag. Moedermaatschappij Interhome AG is gevestigd in Zürich en is voor de volle 100 procent eigendom van Hotelplan Holding AG. Dat is op haar beurt eigendom van Migros, de grootste retailorganisatie van Zwitserland. De Belgische zetel van Interhome is gevestigd in Diegem. Meer info: www.interhome.be

*

Reclame