woensdag, januari 22

Humo en Muziekmaatschappij EMI Music slaan de handen in elkaar voor Music For Life

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Bij de lancering van de muzikale wenskaartenactie van muziekmaatschappij EMI ten voordele van Music For Life vroeg het weekblad Humo aan EMI om een exclusieve muzikale wenskaart te ontwikkelen. Die is nu te koop samen met het Humo-nummer van dinsdag 20 december 2011.

Het ontwerp van de wenskaart is opnieuw van de hand van Humo-huistekenaar Jeroom. Bij de wenskaart zit een cd met de zes themanummers van alle Music For Life-edities.

De initiatiefnemers:

Humo:

Jan Stevens, Algemeen Manager Humo:

“Music For Life heeft al vijf jaar lang het hart op de juiste plaats en slaagt er telkens weer in om heel Vlaanderen te mobiliseren. Diarree is nog altijd de grootste doodsoorzaak bij kinderen: dat probleem moet dringend aangepakt worden. Daarom wilden we dit initiatief van EMI en Studio Brussel absoluut ondersteunen. Koop deze week dus Humo en de exclusieve muzikale wenskaart, en help diarree mee de wereld uit.”

EMI:

Werner Boyens, Marketing Directeur EMI Music:

“Humo en EMI hebben de voorbije jaren samen tal van muzikale projecten succesvol op de markt gebracht – op die manier is er een hechte band ontstaan tussen het weekblad en de muziekmaatschappij. We waren zeer blij met de spontane interesse van Humo om ook rond dit project te willen samenwerken. Het bewijst dat we dezelfde waarden delen en het getuigt van durf om zich niet zonder risico te willen engageren voor een goed doel. Onze boodschap luidt dan ook heel eenvoudig:  koop deze week Humo en ondersteun Music For Life, voor een wereld zonder diarree!”

De opbrengst van de verkoop van de muzikale wenskaarten wordt na afloop van de actie doorgestort aan Music For Life.

Share.

About Author

Leave A Reply

*