dinsdag, januari 19

Belgisch kledingmerk lanceert dresscode voor Brazilië

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Download PDF

Echte voetbalsupporters dragen J&Joy

Visuel

Hoe ons nationaal voetbalteam zal presteren, blijft voorlopig nog een mysterie maar dat alle ogen nu al gericht zijn op Corcovado, het strand van Copacabana en het mythische stadion van Maracana staat als een paal boven water. Miljoenen voetballiefhebbers dragen de nationale kleuren in hun hart maar dankzij het Belgische kledingmerk J&Joy kunnen ze dit vanaf nu ook trots én op een stijlvolle manier aan de buitenwereld tonen.  

Zelf een wit T-shirt beschilderen met de kleuren van je dreamteam of je moeder smeken om een patchwork-supporterstruitje  uit haar Singer naaimachine te toveren? Met de nieuwe collectie van J&Joy hoef je je hierover niet meer druk te maken. Gehuld in één van deze unieke polo’s of sweatshirts laat jij aan de ganse wereld zien voor welke voetbalgoden je supportert. Haast je om een bestelling te plaatsen voor een item uit deze gelimiteerde collectie want als we mogen afgaan op de ongebreidelde hartstocht die  met dit voetbalevenement gepaard gaat, zullen de felbegeerde truitjes snel de deur uit vliegen.

J&Joy haalde al zijn design skills uit de kast om de fans van de meest legendarische voetbalnaties ter wereld, die een plaatsje wisten te veroveren op de comptitie, te voorzien van een gepaste outfit. Supporters van Frankrijk, Nederland, Italië, Duitsland, Spanje, UK, Portugal, Argentinië en uiteraard Brazilië kunnen vanaf april hun favoriete item(s) uit de collectie aanschaffen  (het merk wordt verkocht in meer dan 500 winkelpunten  ter wereld).
Voor de Belgische supporters gingen J&Joy’s ontwerpers nog een stapje verder door een uitgebreide keuze aan te bieden van drie verschillende polo’s in de nationale kleuren (zwart, geel en rood) en twee bijpassende sweaters!

Vorig jaar werd ook al de exclusieve collectie ‘Go for Belgium’ op de markt gebracht waarvoor J&Joy niemand minder dan Axel Witsel en Guillaume Gillet als ambassadeurs wist te strikken. Hierdoor groeide elk kledingstuk uit deze lijn al meteen tot een collector’s item. Dat J&Joy een boontje heeft voor sporthelden, bewijst ook het sponsorship dat ze hebben met Steve Darcis. Uitgedost in J&Joy klopte onze landgenoot vorig jaar ‘Goliath’ Rafael Nadal op het heilige gras van Wimbledon.

Dat het Belgische kledingmerk een internationale dresscode voor voetballiefhebbers aanreikt, bewijst niet enkel hun passie voor nationale sportclubs maar voor sporticonen over heel de wereld.

Share.

About Author

Leave A Reply

*