woensdag, januari 22

Leid dit voorjaar je eigen stam met Patapon™3 op de PSP™

vandaag kun je heldhaftige strijders laten marcheren op jouw ritme in de game Patapon™3 voor PSP™ (PlayStation®Portable)

Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) marcheert opnieuw op het ritme van de heilige trommels. Vanaf vandaag zijn de populaire, eenogige strijders weer helemaal terug in Patapon™3 voor PSP™ (PlayStation®Portable). Dit voorjaar heeft de stam jouw almachtige hulp weer nodig. Geef leiding aan dappere Patapons in een unieke gameplay waarin zowel ritmegevoel als strategische vaardigheden van belang zijn.

Voor het eerst in de geschiedenis van Patapon kun jij, de Almachtige, meemarcheren op het scherm als de reïncarnatie van een van de drie nieuwe Patapon-superhelden. Een echte held wil natuurlijk midden in alle actie staan! In het begin bestaat je stam alleen uit de strijders Chin, Kan en Ton. Deze trouwe volgelingen voeren alle bevelen uit die jij in het ritme van de aarde slaat op de heilige trommels. Leid ze door meer dan 80 niveaus met vulkanische landschappen, duistere kerkers en mysterieuze labyrinten en breid onderweg je leger uit met steeds meer krijgers.

Alleen met ritmegevoel red je het niet in deze game. Je zult al je strategische inzichten nodig hebben om je stam te leiden. In de schuilplaats kun je bepalen met welke wapens en vaardigheden je kleine, dappere stamleden zich in de strijd storten. Je moet meer dan 30 bazen verslaan om de gevallen Patapons te redden die zijn versteend door duistere machten. Toon je een ware leider en red je stam van de ondergang. De combinatie van verschillende vaardigheden en wapens met jouw leiderscapaciteiten als superheld zorgt voor een unieke, persoonlijke ervaring.
Elke Patapon-stam heeft daardoor een eigen vechtstijl en geen stam is hetzelfde. Hoe meer vechtervaring je stam heeft, des te beter worden je strijders op het slagveld. Dus neem je PSP altijd mee en laat je stam vechtend door het leven gaan.

Nadat je een machtige stam monochrome krijgers om je heen hebt verzameld, is het tijd om met je vrienden af te spreken. Voor het eerst kun je ook online de strijd aangaan in Patapon. In het online speltype kun in een team van vier spelers samen het hele spel spelen. Je kunt ook strijden tegen maximaal zeven andere spelers. Je kunt zelfs een online team samenstellen met andere helden en het opnemen tegen andere stammen uit de hele wereld. Met de uitgebreide multiplayer-mogelijkheden en online speltypen in Patapon 3 kunnen jij en je vrienden eindeloos doorspelen.

Jij bent de Almachtige en het lot van de stam ligt in jouw handen. Voel jij het ritme van de aarde? Kun jij de gevallen vrienden van onze helden redden?

Ga voor meer informatie naar www.patapon-game.com