vrijdag, maart 22

Ubisoft® en Toys”R”Us Inc. introduceren nieuwe gratis sociale game ‘Toys”R”Us® Towers’™!

BEKIJK HIER DE TRAILER!

SPEEL HEM NU OP FACEBOOK!

Toys_R_Us_Towers_Logo

Vandaag kondigen Ubisoft® en Toys”R”Us® aan dat ze samengewerkt hebben aan Toys”R”Us® Towers™, een speelgoedwinkel simulatiegame die nu beschikbaar is op Facebook. De game wordt ook beschikbaar voor mobiele apparaten in de komende maanden.

Toys_R_Us_Towers_Screenshot_TowersAls nieuwste werknemer bij Toys”R”Us kunnen spelers hun eigen speelgoedwinkel onderhouden door een variatie aan speelgoed departementen en attracties te ontwerpen. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om een wetenschapsdepartement voor speelgoed te plaatsen of zelfs een reuzenrad zoals het 18 meter hoge indoor reuzenrad in de Toys”R”Us flagship store op Times Square. Naarmate spelers meer ervaring krijgen en beter verkopen boeken ze vooruitgang doorheen 7 levels, gaande van nieuweling tot Shop Manager en zelfs tot CEO. Spelers kunnen hun vrienden bij dit alles betrekken door hulpmiddelen te delen met elkaar en deel te nemen aan wekelijkse evenementen of een vriendschappelijke competitie aan te gaan om te kijken wie het snelst de top kan bereiken. De “towers” in de naam van de game verwijzen naar de niveau’s van bouwen en constructie die spelers gebruiken om de verschillende departementen van hun eigen speelgoedwinkel te creëren. Toys_R_Us_Towers_Screenshot_Customers

“We zijn verheugd om samen te werken met Toys”R”Us en een geweldige game aan te bieden waar zowel sociale gamers als fans van de iconische speelgoedwinkelketen van kunnen genieten”, aldus Chris Early, Vice President Digital Publishing bij Ubisoft.

“Toys“R”Us Towers brengt onze keten tot bij de social gaming community”, zegt Michael Scharff, Senior Vice President, New Ventures, Toys“R”Us, Inc. “We zijn verheugd om samen te werken met Ubisoft om onze klanten te engageren, waaronder onze 3,4 miljoen Facebook fans. Vaste Toys”R”Us bezoekers kunnen nu zelf het plezier ondervinden van een eigen speelgoedwinkel te bouwen, managen en onderhouden dankzij deze leuke nieuwe game.”

Voor meer informatie over Toys”R”Us Towers of om de game te spelen, ga naar: https://apps.facebook.com/toysrustowers