zaterdag, juli 20

WARNER BROS. INTERACTIVE ENTERTAINMENT, TT GAMES EN THE LEGO GROUP KONDIGEN THE LEGO ® NINJAGO® MOVIE VIDEO GAME AAN

Spelers beleven de film boordevol actie als hun favoriete personages terwijl ze de ‘ninja-behendigheid’ meester worden

Warner Bros. Interactive Entertainment, TT Games en The LEGO Group hebben vandaag bekendgemaakt dat in The LEGO® NINJAGO® Movie Video Game, spelers op groot scherm kunnen opgaan in de wereld van het nieuwe animatie-avontuur The LEGO NINJAGO Movie. Ontwikkeld door TT Games en uitgegeven door Warner Bros. Interactive Entertainment, The LEGO NINJAGO Movie Video Game is vanaf 27 september 2017 verkrijgbaar voor het PlayStation®4-spelsysteem, Xbox One, Nintendo Switch™ en pc.

“De LEGO NINJAGO Movie Video Game brengt de non-stop actie en spannende gevechten uit de film naar de woonkamer. Kinderen kunnen nu hun eigen Ninjago-avonturen beleven,” aldus Tom Stone, Managing Director, TT Games. “Dankzij de verbeterde bewegingen kunnen spelers Ninjago doorkruisen met de soepelheid en sierlijkheid van een geheime ninja-krijger en hun vechttechnieken verbeteren.”

“De LEGO Group breidt de Ninjago-spelervaring uit met The LEGO NINJAGO Movie Video Game” aldus Sean McEvoy, VP Digital Games, de LEGO Group. “Fans zullen genieten wanneer ze in de huid kruipen van hun favoriete Ninjago-helden en deelnemen aan een episch avontuur van goed tegen kwaad.”

In het spel banen de spelers zich al vechtend met eer en vaardigheid een weg door golven vijanden als hun favoriete ninja’s Lloyd, Nya, Jay, Kai, Cole, Zane en Master Wu om hun thuiseiland Ninjago te beschermen tegen de kwaadaardige Lord Garmadon en zijn haaienleger. Hiervoor moeten ze de ninja-behendigheid meester worden die hen in staat stelt Ninjago te doorkruisen door over muren heen te rennen, hoog in de lucht te springen en de vijanden van Ninjago te bestrijden om een hoger niveau te behalen en de vechttechnieken van de ninja’s te verbeteren. Spelers kunnen gebruik maken van de kracht van het Spinjitzu-gevecht om gezamenlijk Ninjago te verdedigen.

Het spel bevat acht uitgebreide locaties boordevol actie gebaseerd op het verhaal van de LEGO NINJAGO Movie. Elke locatie bevat een unieke uitdagings-dojo, waar spelers hun vechttechnieken op de proef kunnen stellen en het opnemen tegen steeds sterkere vijanden. Met de Strijdkaarten kunnen spelers het bovendien opnemen tegen vrienden en familie in vier verschillende spelmodi met competitieve lokale gameplay voor maximaal vier spelers.

Over de LEGO Group
De LEGO Group is een familiebedrijf met het hoofdkantoor in Billund, Denemarken en kantoren in Enfield (VS), Londen (VK), Sjanghai (China) en Singapore. De firma werd in 1932 opgericht door Ole Kirk Kristiansen en dankzij het wereldberoemde LEGO®-steentje is het bedrijf uitgegroeid tot een van ‘s werelds grootste fabrikanten van spelmateriaal. Geheel in lijn met het motto van het bedrijf: ‘Alleen het beste is goed genoeg’, richt het bedrijf zich op de ontwikkeling van kinderen en wil het de bouwers van morgen inspireren en ontwikkelen middels creatief spel en leerprocessen. De producten van LEGO worden over de hele wereld verkocht en kunnen ook virtueel worden bekeken op www.LEGO.com.

Over de LEGO NINJAGO Movie
In dit NINJAGO-avontuur op het grote scherm eist de strijd om de stad van NINJAGO de tussenkomst van de jonge meesterbouwer Lloyd, ook bekend als de groene ninja en zijn vrienden, allemaal geheime ninja-krijgers. Onder leiding van de wijze en geestige Master Wu, moeten ze de kwaadaardige krijgsheer Garmadon, The Worst Guy Ever, verslaan die bovendien de vader van Lloyd blijkt te zijn. In deze epische mech-tegen-mech en vader-zoon-confrontatie wordt dit krachtige maar ongedisciplineerde team van moderne ninja’s op de proef gesteld. Ze moeten leren hun ego’s te controleren en samen te werken om hun innerlijke Spinjitzu-kracht te ontketenen.

“The LEGO NINJAGO Movie” gaat op 27 september 2017 in première met in de hoofdrollen Dave Franco, Justin Theroux, Michael Peña, Fred Armisen, Kumail Nanjiani, Abbi Jacobson, Zach Woods, Olivia Munn, en Jackie Chan. Geregisseerd door Charlie Bean, Paul Fisher en Bob Logan, gebaseerd op een script van Bob Logan en Paul Fisher en William Wheeler en Tom Wheeler, en Jared Stern en John Whittington, verhaal van Hilary Winston en Bob Logan en Paul Fisher en William Wheeler en Tom Wheeler, en Dan Hageman en Kevin Hageman, gebaseerd op de het LEGO-bouwspeelgoed. “The LEGO NINJAGO Movie” is geproduceerd door Dan Lin, Roy Lee, Phil Lord, Christopher Miller, Maryann Garger en Chris McKay. Uitvoerende producenten: Seth Grahame-Smith, Jill Wilfert, en Keith Malone. Medeproducent: John Powers Middleton. Van Warner Bros. Pictures and Warner Animation Group, in samenwerking met LEGO System A/S, a Lin Pictures/Lord Miller/Vertigo Entertainment Production. “The LEGO NINJAGO Movie” zal wereldwijd worden gedistribueerd door Warner Bros. Pictures, een onderneming van Warner Bros. Entertainment Company.