woensdag, april 8

DVD REVIEW: Texas Chainsaw 3D (eOne Entertainment)

Texas Chainsaw 3D Blu-ray

Texas Chainsaw 3D is een bloedstollende horrorslasher over de moorddadige Sawyer familie. Jaren terug, na een gruwelijke moordpartij, werd hun huis platgebrand door woedende omwonende. Inclusief álle leden van de familie. Dacht men. Decennia later en vele kilometers verderop komt Heather (Alexandra Daddario) er achter dat haar ouders niet haar biologischemaar haar adoptieouders zijn. Ze heeft een stuk Texaanse grond geërfd van haar grootmoeder die zij nooit heeft gekend. Met haar vriendje en wat andere vrienden pakt ze de auto voor een lange autorit, met als eindbestemming: het gigantische huis van Heather’s oma. De oma van Heather en haar biologische ouders blijken in het verleden een vreemde band met de beruchte Leatherface (Dan Yeager) gehad te hebben en laat die zich nou net in dit huis schuilhouden.

Texas Chainsaw is een horrorfilm die je laat huiveren. In bloody 3D.» Vanaf 30 oktober te koop op Blu-Ray

SLOTSOM:Texas_Chainsaw_3D_Alexandra_Daddario

In deze periode worden zoals elk jaar enkele blockbusters uitgebracht op Blu ray en DVD, een ideaal moment om de eigen filmcollectie een beetje aan te vullen.

Zin in huiveren en bloed? Ontdek dan ‘Texas Chainsaw 3D’. Deze film is het vervolg van Tobe Hooper’s cultfilm ‘The Texas Chainsaw Massacre’.

Texas Chainsaw - Poster, Dan YeagerEen typische slasher movie maar dan wel eentje van perfecte kwaliteit. Je merkt dat er oog voor detail was bij de volledige opnames, de acteurs stellen zich niet aan als derderangs acteurs maar zetten hun personages met overtuiging neer. Het verhaal blijft natuurlijk een klassieke slasher maar het is best nog plausibel zodat de combinatie van al deze elementen een goede avondvullende film als eindresultaat bied.

Voor de fans van het genre een absolute noodzaak deze film aan hun collectie toe te voegen maar ook de kijker die een avondje film wil kijken zal niet ontgoocheld zijn!

copyright zalu 2013eOne Logo